Het probleem is dus dat er geen sjaal van te krijgen isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
Volgens mij heeft name it wel effen handschoenen en mutsen
Oh kijk day wist k dan weer nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:50 schreef pessie het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat er geen sjaal van te krijgen isAnders wist ik wel welke ik zou kopen.
ja ok.. verkeerde topicquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:14 schreef happyme28 het volgende:
Lief Cooki, alle hulp is welkom (maar misschien dan in het kinderkleertjes topic posten![]()
)
welke maat zoek je?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:14 schreef happyme28 het volgende:
link en foto doet het hier niet (maar over het algemeen vind ik Babywalzmaar wie weet is dit de uitzondering op de regel
)
Edit: hahahha, juist ja. Ik heb een kind geen beertje![]()
![]()
Lief Cooki, alle hulp is welkom (maar misschien dan in het kinderkleertjes topic posten![]()
)
Prima afgewerkt voor een meisjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:52 schreef pessie het volgende:
3 petit bateau rompers maat 74cm met lange mouw in 1 koop. 9¤ ex verzenden.
afbeelding
Details afwerking:
afbeelding
Ze zijn op max 40 graden gewassen en niet in de droger geweest. Ik heb ze geïnspecteerd en geen vlekjes gevonden.
Ik vond ze erg leuk onder een T-shirt. Ik vind zelf dat het mouwtje een mooie afwerking heeft maar ik besef dat je daar maar net van moet houden als het voor een jongetje is.
Ja, moet even wegen hoeveel de verzendkosten dan worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Prima afgewerkt voor een meisjePassen ze in een envelop? Dan wil ik ze wel.
Tsja maat... zitten daar maten in? Het is voor een 20maanden dreumes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:30 schreef Popples het volgende:
[..]
welke maat zoek je?
ga me klaar maken voor de kledingbeurs![]()
Heb je ze nog? Zo ja, wil je ze dan meenemen naar de kledingbeurs? Vind ze heel tof maar twijfel over de maat en dan kan ik ze Daan misschien laten passen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:09 schreef bodpa09 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 13 oktober 2011 12:07 schreef bodpa09 het volgende:
Reg rags laarsjes maat 24, olijfgroen met bruine zool en rode accenten. In goede staat, ik wil er nog graag 10 excl verzenden voor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shoesme half hoge schoentjes, maat 24. Nauwelijks gedragen, 17, 50 euro?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed gedaan hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:38 schreef pessie het volgende:
Ik heb voor het eerst iets verkocht op fok!![]()
*Verpakt en verzonden*
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:34 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Winterjas Noppies, maat 74, aan beide kanten zit er een klein scheurtje bij de boorden (makkelijk te naaien, losse naadjes) ik wil er alleen verzendkosten voor hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:37 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Set Noppies, muts, wantjes, sjaal. Hoort bij bovenstaande jas dis ook maat 74.
E 5,00 en verzendkosten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:46 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
hoeslaken en laken voor wieg, E 5,00 plus verzendkosten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:49 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hoeslaken en laken voor wieg. E 5,00 plus verzendkosten.
[ afbeelding ]
Ik heb hem in een grotere maat waar Puck nu nog in past dus het komt t.z.t. nog wel een keer voorbijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:17 schreef PureEvil het volgende:
Ik vind dat setje dus helemaal geweldig, maar ik weet nog niet wat het wordt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
f5quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:19 schreef mrien het volgende:
Ik heb net alles op de foto gezet...
Nu nog uploaden, ergens vandaag denk ik
Ja dat mag! Ik zal ze voor je reserveren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:26 schreef Aoraki het volgende:
Bodpa, mag ik die 2 hema broekjes mt 74, dat geruite broekje mt 80, die 3 lange mouwen rompers en die 3 lidl longsleeves?
ow, en mt 92, die blauwe trui met rits, en het rood grijs gestreepte c&a vest?
Jup, ik zoek nog jurkjes (wel winter) voor mijn mop.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:26 schreef mignonne het volgende:
Wat heb je leuk spul Bodpa
Ik ben de kasten aan het opruimen een beetje. Is er interesse in dingen in maat 86 en een beetje in maat 80?
Het is een beetje gemengd, zomerspul en winterspul door elkaar.
Ja ik zag het, die heb ik net weer nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:48 schreef becky27 het volgende:
[..]
Jup, ik zoek nog jurkjes (wel winter) voor mijn mop.
Nou dat is dan snel gefixt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.legging, 0.50.
t-shirts vallend als 86, 1,- p/s
hardroze, ongedragen palomino
geel met witte stippen topje H&M
aqua met witte stippen t-shirt H&M
korte broek paars met bloemetjes mt 86, 1,50
wit rokje maat 80/86 1,50
driekwartjeans H&M 2,50
harembroek donkergrijs Hema 2,-
zomers pakje H&M lichtblauw met bloemetjes, 2,-
rechtsboven maat 80 zomerbroeken, 2,50 p/s
anderen 86, 3,- p/s
spuugdoekjes hele pakket 2,- nauwelijks gebruikt want mijnesen spuugden eigenlijk nooit en ik gebruikte totoro-doekjes
broekje maat 62-68, gevoerd, heerlijk zacht
:)
In m'n inbox is weer plek, hoor. Wat krijg je van me?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:31 schreef Kleurdoos het volgende:
de pakketjes zijn op de post, de enveloppen van barbabien en spewey liggen hier nog, die wilde de postmevrouw niet door de bus doen..maar ik stouw m er verdomme zelf wel in morgenenne die van ssserpente is ook op de post.
geld heb ik iig al binnen van de mensen wwaarvan ik t nog niet heb verzondenhendig!
Pim, Frits en Ida is eng. Dat ze in in die grot struikelen over die dode kerel met z'n jagerspetje die maanden daarvoor was verdwaald. Brr. En kaarsen eten. En een fles onder de waterdruppels van een stalagmiet zetten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:40 schreef Kleurdoos het volgende:
AS. die boekjes, zijn dat pim frits en ida (godfried bomans?)
of welk?
zouden die boekjes (1 van elk deel) door de bus kunnen met een sinterklaascd'tje?
joah!quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:44 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Pim, Frits en Ida is eng. Dat ze in in die grot struikelen over die dode kerel met z'n jagerspetje die maanden daarvoor was verdwaald. Brr. En kaarsen eten. En een fles onder de waterdruppels van een stalagmiet zetten.
Maar is het van Godfried Bomans, joh?Nooit geweten.
4,84 geloof ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:42 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
In m'n inbox is weer plek, hoor. Wat krijg je van me?
hij is weer volquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:42 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
In m'n inbox is weer plek, hoor. Wat krijg je van me?
Ik hou hem voor je apartquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:46 schreef Poppedein het volgende:
mrien, ik wil wel graag de gmk jumpsuit, maar kan nu nog even niet verder kijken ivm mobiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is goed! ik leg ze opzij voor je!quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:44 schreef Reilain het volgende:
mignonne mag ik de vestjes? De donkerbruine, donkerpaarse, lavendel, en knalroze?
En de grijze longsleeve met het hertje en legging??
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
is goed! ik leg ze opzij voor je!
ik ga ff pm'en
Het zijn echt mn favoriete vestjes, maar ik wil voor mn andere kind denk ik wat andere kleurtjes dus daarom mogen ze toch gaan. Kost wel wat loslaat-moeite hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:44 schreef Reilain het volgende:
[..]Heel blij mee.. was nog op zoek naar dat soort vestjes!
Heb die paarse in maatje 80 (fototopic) en staat haar zo leuk
Hij is heel veel afgevallen, maar dit gaat toch echt niet passen vrees ikquote:
Ik! Welke maat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:14 schreef Sjeen het volgende:
Wie was er nou op zoek naar een balletpakje?
104, maar stretch... Isa zit ondertussen in 122 en het gaat eigenlijk nog. Wel een krijgertje, ik heb een gaatje gestopt.quote:
Mm die maat heb ik pas voor haar gekocht, ook stretch dus daar kan ze denk ik nog wel even mee vooruit. Ik pas dan toch evenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
104, maar stretch... Isa zit ondertussen in 122 en het gaat eigenlijk nog. Wel een krijgertje, ik heb een gaatje gestopt.
Okquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:33 schreef mrien het volgende:
[..]
Mm die maat heb ik pas voor haar gekocht, ook stretch dus daar kan ze denk ik nog wel even mee vooruit. Ik pas dan toch even
Die ligt hier al 2 weken op tafel om naar jou op te sturenquote:
Oprollen voor het dichtplakken? Dan druk je de lucht eruit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef Reilain het volgende:
Iemand met goede impak skills???
Wil een slaapzakje inpakken... heb er een plastic zak en heul veul plakband tegen aan gegooit.. maar nog blijft er lucht in komen en issie dus te dik voor de brievenbusIemand tips??
Heb laatst een winterjasje gekregen die nog dikker was... via de brievenbus.. Dus het MOET kunnen
maar dat zuigt zich toch meteen daarna weer vol? dan moet je het vacuüm verpakken, maar ja, daar moet je dan toch eerst ook weer van die speciale zakken voor aanschaffen. ik doe ook wel eens de karton-truc van ireth. werkt redelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oprollen voor het dichtplakken? Dan druk je de lucht eruit.
doe eens nog een keerquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:35 schreef Reilain het volgende:
Ik heb aardig staan vechten al met dat plastic zakkie... oprollen, erop zitten
Alle gaatjes proberen dicht te plakken e.d.. Maar helaas blijft er lucht in komen... (had een best youtube waardig filmpje kunnen worden
)
Oh echt?!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:41 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die ligt hier al 2 weken op tafel om naar jou op te sturen
Ik ga zo maar eens een envelop zoeken zodat ie eindelijk eens bij je aankomt
Ja, ik vind ze ook super, bij Rienk ook veel gebruiktquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:08 schreef pessie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er zelf 7 voor mij bijgemaakt. Ik vond ze erg fijn.
Hmmm, ik doe het nooit, das duidelijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:21 schreef trui het volgende:
[..]
maar dat zuigt zich toch meteen daarna weer vol? dan moet je het vacuüm verpakken, maar ja, daar moet je dan toch eerst ook weer van die speciale zakken voor aanschaffen. ik doe ook wel eens de karton-truc van ireth. werkt redelijk.
haha, dat had ik willen zien :-) Ik heb ook slaapzakken verzonden hoor, moet kunnen. Wordt wel een pakket maar gewoon een zooi postzegels er zelf op mikken en ze komen echt wel aan hoor !!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:35 schreef Reilain het volgende:
Ik heb aardig staan vechten al met dat plastic zakkie... oprollen, erop zitten
Alle gaatjes proberen dicht te plakken e.d.. Maar helaas blijft er lucht in komen... (had een best youtube waardig filmpje kunnen worden
)
Die idd. Eerst in een diepvrieszak en dan ik een plastic tas.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:57 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hmmm, ik doe het nooit, das duidelijkIk dacht idd aan van die vacuumzakken, die hebben geen gaatjes her en der.
Wij hebben net de M gekocht van die versie. Mochten die heel veel te groot zijn, ben ik misschien wel geïnteresseerd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:11 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb nog van die aapies laarsjes liggen in grijss, maat s
[ afbeelding ]
Gedragen, maar zeker nog mooi
Foto vergetenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik maybe wel mrien, ff de foto afwachten voor de kleur
Ja! Ik! Hebbuh!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:38 schreef Reilain het volgende:
[ afbeelding ]
En deze nog ff dan
Ben bezig met weer wat nieuwe foto's te maken en op marktplaats te zetten..
maar vond deze wel fokwaardig
V&D vogeltjes... 74/80 (maar wel de eerste in deze maat die ik aan de kant gelegd heb)
Ja dat probleem hadden wij ook met onze box. Bopita boxen passen niet alle mobielen op. Wij hadden er toen bij Lotte eentje gekregen en die paste dus echt niet. Degene die we nu hebben past nog niet helemaal netjes, maar blijft goed genoeg hangenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Owis dat ook nog mogelijk dan?
Nou dan had ik mazzel want ik heb een oude bopita variant en heb destijds maar gewoon een mobiel gekocht.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:44 schreef flugeltje het volgende:
Idd Bopita hier, daar past dus niet alles op helaas....
Wij hebben deze voor Lientje, een enorm succes. Ze heeft hem ineens ontdekt en is werkelijk verliefd op t ding. Als je aan zijn staart trekt komt er een zacht leuk muziekje uit. Nu met korting bij babydump voor 13 euro.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:47 schreef wickie het volgende:
Mignonne is dat leuke tshirtje nog beschikbaar? En jouw box mobielunit, wat wil je daarvoor hebben? Kom je donderdag eigenlijk met de auto?
Wies is enorm muziekjes en visueel ingesteld, veel meer dan Mette. Volgens mij doen we haar er erg veel plezier mee.
Ook ben ik nog opzoek naar leuke muziektrekknuffels of doosjes of poppetjes, voor bij haar bed. Ik heb nu een ronddraaiende Nijntje die continu omvalt (heel erg irritant) maar ze vind het helemaal geweldig.
Deze zijn maat 80, bovenste 2 zijn gevoerd, onderste 2 zijn echt zomerbroekenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:48 schreef Rixtje het volgende:
Iemand meisjesbroeken maat 80 in de aanbieding?
Nu welquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:47 schreef wickie het volgende:
Mignonne is dat leuke tshirtje nog beschikbaar? En jouw box mobielunit, wat wil je daarvoor hebben? Kom je donderdag eigenlijk met de auto?
Wies is enorm muziekjes en visueel ingesteld, veel meer dan Mette. Volgens mij doen we haar er erg veel plezier mee.
Ook ben ik nog opzoek naar leuke muziektrekknuffels of doosjes of poppetjes, voor bij haar bed. Ik heb nu een ronddraaiende Nijntje die continu omvalt (heel erg irritant) maar ze vind het helemaal geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Ehm tientje? En bedoel je dat shirtje met koekje?Is goed en ja dat shirtje, lijkt me geweldig voor Mette. En ojee als je liever niet met de auto komt dan kunnen wij het ook wel een keertje komen halen hoor, helemaal geen probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de tops, heel graag! Wat wil je daarvoor hebben?Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
haha nee hoor ik kom graag met de auto, mn tomtom is alleen stuk dus ik hoop dat ik niet verdwaalquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:33 schreef wickie het volgende:
[..]
Is goed en ja dat shirtje, lijkt me geweldig voor Mette. En ojee als je liever niet met de auto komt dan kunnen wij het ook wel een keertje komen halen hoor, helemaal geen probleem![]()
En de tops, heel graag! Wat wil je daarvoor hebben?
ik doe die van lex binnenkort weg, bruine hoge. ik zal ze voor jou bewaren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:17 schreef Vlindur het volgende:
Deintje, mag ik ze na jou dan?
Of, iemand anders nog kleine aapies in de verkoop? Ik zoek de zelfde die stiemie weg doet, de hoge met wintervoering! Alle kleuren behalve roze zijn welkom
Ja ik vaak wel en heb ook interessequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:32 schreef PureEvil het volgende:
Bedenk me net dat ik ook nog het eea kan verkopen...zal morgen of woensdag eens zoeken op zolder. Weet wel dat er een aantal 'winterpakken' liggen, gevoerde broeken met een trui zijn dat. ik dacht maat 92/98/104 nieuw. en verder is het het meeste jongensspul geloof ik.
Uploaden jullie de foto's met photobucket?
mag ik deze? Ik moet nu werken, vanmiddag pm'en!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:42 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik heb ook nog een Puckababy Piep (0-3 maanden) in limegroen, alleen helaas ff geen foto voor handen. Mag weg voor ¤15,-
[ afbeelding ]
Ja of tinypic en dan de http link hier invoeren, dan komt er ook een fotootje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:32 schreef PureEvil het volgende:
Bedenk me net dat ik ook nog het eea kan verkopen...zal morgen of woensdag eens zoeken op zolder. Weet wel dat er een aantal 'winterpakken' liggen, gevoerde broeken met een trui zijn dat. ik dacht maat 92/98/104 nieuw. en verder is het het meeste jongensspul geloof ik.
Uploaden jullie de foto's met photobucket?
Ah veilig aangekomen, mooi zo!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:51 schreef Vanyel het volgende:
pessie ik ben opeens 3 rompers rijkerAgz Dottir bijna elke dag met een zak vuile kleren terugkomt van het kdv komen ze goed van pas.
Is goed, ik reserveer hem voor je!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:52 schreef nytar het volgende:
[..]
mag ik deze? Ik moet nu werken, vanmiddag pm'en!
jepquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:27 schreef dolphinqueen het volgende:
Electro moet met pakketpost mee he?
mag ik vragen welke overgooierquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:25 schreef kitty_hello het volgende:
Popples de vraagprijzen staan nergens toch?
Wat vraag je voor de prinsessentrui maat 92 en de spijkerovergooier?
Ik moet eerst eens kijken wat ze allemaal in de kast heeft, want ze heeft behoorlijk wat gekregen van Oma, maar mocht ze nog een trui nodig hebben dan wil ik m wel graag overnemen
en het i love sleeping pakje eventueel voor een vriendinnetje van me, hoeveel wil je daarvoor?
Oeh, dan kun je die stekkertjes zo tegen je tong houden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:42 schreef Popples het volgende:
ik heb hier nog een bob de bouwer electro liggen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:40 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oeh, dan kun je die stekkertjes zo tegen je tong houden.
Dat spijkerjurkje met die bretelsluiting (foto waar ook een spijkerrokje en spijkerjurkje op staan)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:38 schreef Popples het volgende:
[..]
mag ik vragen welke overgooier![]()
ik hoef niet veel voor de kleertjes te hebben. ik vraag de prijzen die ik normaal vraag op de beurs en dan gaat er nog wat af omdat ik dat normaal ook moet in leveren
die is al wegquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:43 schreef kitty_hello het volgende:
[..]
Dat spijkerjurkje met die bretelsluiting (foto waar ook een spijkerrokje en spijkerjurkje op staan)
word alleen maar makkelijker. prop ik alles in een doos. geen verzin werk hoe ik een losse memory kan verpakkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:46 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nee hoor, extra inpakwerk wil ik je niet aandoen.
welk slaapzakje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:47 schreef kitty_hello het volgende:
Oeh dat is jammer![]()
Wat zou het worden voor de prinsessentrui incl en als ik het slaappakje erbij doet wat word het dan?
+1 herkenbaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:40 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oeh, dan kun je die stekkertjes zo tegen je tong houden.
ja van datquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:30 schreef Reilain het volgende:
Zoooo rust in de tent hier... Ik ga wat enveloppen klaarmaken
Alleen een roze longsleeve?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:36 schreef miss_sly het volgende:
mrien, jouw enveloppe is ook binnenIk ga straks even de betaling in orde maken als Senna slaapt.
Ssserpente, ik heb van jou een enveloppe ontvangen met een roze longsleeve. Komt de rest nog, of heeft de post er een rommeltje van gemaakt?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:38 schreef Linda2205 het volgende:
Reilain, zocht jij nou vestjes? Ik heb nog een H&M vestje in Lottes kast gevonden, mt 80, met bijpassende legging..
whahaha,dan is het goed en klopt hetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:47 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Alleen een roze longsleeve?
Oh ja, dat kan! Ik had de longsleeve al ingepakt toen je besloot om er nog dat roze joggingbroekje, het Hematruitje met de strepen en bloemen en het grijze harembroekje bij te doen.* Maar toen zat de envelop al dicht, dus ik dat zou het je achteraan sturen in een plastic tas, weet je nog?
* Dat weet ik zo goed omdat dat as we speak netjes opgestapeld naast me ligt.
Ow, dat komt vast helemaal goed. Op een spijkerrokje of een wit broekje ofzo. Hij is zooo leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:50 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vond m ook zo leukalleen zo jammerlijk te combineren
+1quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:53 schreef bodpa09 het volgende:
Wat een geweldige kleertjes VT! Helaas heb ik geen meisje, anders wist ik het wel.
Dat dus!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:55 schreef Spewey het volgende:
[..]
+1
Ik heb natuurlijk wel een meisje maar die past helaas geen newborn maatjes meer.
oja nouja, t spijkerrokje heb je ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, dat komt vast helemaal goed. Op een spijkerrokje of een wit broekje ofzo. Hij is zooo leuk
Alles was helemaal goed, trouwens
Oh wow! Welk merk is dat VT? Misschien vind ik er nog wel een op MP...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:59 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
deze jas he, die zou eigenlijk weg moeten, maat 74/80, maar ik kan het niet... gekocht voor ik zwanger was, 4 jaar terug, hij is zoooo mooi
[ afbeelding ]
Thanks! No such luck, maar ik sla het gewoon maar ff op. Wat een te gek merkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:58 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hij is van Blutsgeschwister baby.
Is inderdaad eenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:00 schreef twentemeisje het volgende:
Wij moeten trouwens echt even een date gaan plannen KJ!
[..]
Thanks! No such luck, maar ik sla het gewoon maar ff op. Wat een te gek merk.
welke?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:56 schreef Keshet het volgende:
TF, wat wil je voor de slaapzakjes hebben?
Dat spijkerrokje ga ik eerst eens combineren met de zwarte coltrui van bodpa en een leuke maillot/leggingquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oja nouja, t spijkerrokje heb je ook!
trouwens, 98/104 wordt ook weer een feestje voor jullie, heb net 5 vestjes in verschillende kleuren bij de hema gekocht
Is goed, ik hoor het welquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:13 schreef Keshet het volgende:
Nee, die maat halen we volgende zomer nog niet eens denk ik.
Ik kom straks even bij je terug over de slaapzakjes!
92-98-104quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
dat denk ik wel! Welke maat zoek je?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:43 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb bruids/doop/andere feestkleding in de aanbieding, een ivoor trouwpak voor een jongetje van 3, inclusief schoenen, en twee bruidsmeisjes jurken in wit/roomwit/ivoor, een voor een meisje van 5 inclusief schoenen en een voor een meisje van 6.
Heeft iemand daar interesse in?
i love sleeping is al gereseveerdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:10 schreef Kuukske het volgende:
Popples, wat wil je hebben voor die pakjes, maat 56 met die 'i love sleeping' en die girafjes? Het derde plaatje zegmaar? Of zijn die niet meer for sale.
Ja, die girafjes are mineeeee!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:30 schreef Popples het volgende:
[..]
i love sleeping is al gereseveerd
die met de girafjes (truitje met 2 broekjes) 1,50 excl?
alles moet weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |