SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is goed! ik leg ze opzij voor je!quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:44 schreef Reilain het volgende:
mignonne mag ik de vestjes? De donkerbruine, donkerpaarse, lavendel, en knalroze?
En de grijze longsleeve met het hertje en legging??
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
is goed! ik leg ze opzij voor je!
ik ga ff pm'en
Het zijn echt mn favoriete vestjes, maar ik wil voor mn andere kind denk ik wat andere kleurtjes dus daarom mogen ze toch gaan. Kost wel wat loslaat-moeite hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:44 schreef Reilain het volgende:
[..]Heel blij mee.. was nog op zoek naar dat soort vestjes!
Heb die paarse in maatje 80 (fototopic) en staat haar zo leuk
Hij is heel veel afgevallen, maar dit gaat toch echt niet passen vrees ikquote:
Ik! Welke maat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:14 schreef Sjeen het volgende:
Wie was er nou op zoek naar een balletpakje?
104, maar stretch... Isa zit ondertussen in 122 en het gaat eigenlijk nog. Wel een krijgertje, ik heb een gaatje gestopt.quote:
Mm die maat heb ik pas voor haar gekocht, ook stretch dus daar kan ze denk ik nog wel even mee vooruit. Ik pas dan toch evenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
104, maar stretch... Isa zit ondertussen in 122 en het gaat eigenlijk nog. Wel een krijgertje, ik heb een gaatje gestopt.
Okquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:33 schreef mrien het volgende:
[..]
Mm die maat heb ik pas voor haar gekocht, ook stretch dus daar kan ze denk ik nog wel even mee vooruit. Ik pas dan toch even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |