Wij hebben vandaag een start gemaakt met het opschonen van de garage. En we hebben echt heel veel spullen die we weg gaan doen. Voordat we het echt weggooien wil ik kijken of ik nog iemand anders blij kan maken. Ik zal omschrijven wat we hebben. Bij interesse wil ik wel een foto maken.
- Leesboekjes van Godfried Bomans. Werden vroeger gebruikt voor op school.
heb 10 x deel 1, 9 x deel 2, 13 x deel 3, 22 x deel 4, 12 x deel 6, 12 x deel 7
- Puzzel dieren/auto, 80 stukjes, voor 4+, nieuw in de verpakking
- 2 verschillende Spidermanpuzzels, zijn plat kunnen door de brievenbus, 70 stukjes, 3+
- 13 x sinterklaas cd met 7 nummers
- Heel veel knuffels, sommige nog nieuw. Wel allemaal heel en mooi.
Kleine knuffels: hond, leeuw, neushoorn, olifant, paard, egel, beer, lollifant (origineel disney), zeehond, schildpad
Middel grote knuffels: voetbalhond, konijn, nep Kermit, hartje, 2 verschillende beren
Grote knuffels: 2 verschillende beren, 3 verschillende leeuwen
- Pipi Langkous pop
- Handpop leeuw (knuffel)
- 3 sprookjesfiguren handpoppen (1x kleine zeemeermin, 1x prins, 1x prinses)
- Efteling rammelaar z.g.a.n.
- Ongeveer 200 vlooienspellen (Karton) van de Mc Donalds. Neem deze ook mee naar de meeting.
- Heel veel Winnie de Pooh spullen (4 bananen dozen), van knuffels tot plastic zooi tot petjes, enz
- Kinder badmintonset, nieuw
- Kinderrugzak van de Rabobank. Een fel blauwe druppel
- 2 x Magic Knight Dungeans attributen
- Kleine spelletjes koffer met daarin een memorie, yatzee, dobbelstenen, speelkaarten en opblaas bal. Van Holland International, nieuw.
- Politie badges nieuw, 3+
- Coca cola dienblad klein
- Blik op de eeuw spel, nieuw
- Europacup spel, nieuw, is wel een oud spel
- Ranger spel, nieuw, uit 1973
- 19 x halloween hangers (pompoen/vleermuis) voor om je nek
Alles is dus gratis af te halen, ik kan het meenemen naar de meeting op 5 november of opsturen tegen verzendkosten.