Op donderdag 13 oktober 2011 12:07 schreef bodpa09 het volgende:
 Op donderdag 13 oktober 2011 12:07 schreef bodpa09 het volgende: 

Of doe een leuk bod....
 Of doe een leuk bod....

) deze:
  ) deze:
 ... maar wel n fijne muts
  ... maar wel n fijne muts   

Het probleem is dus dat er geen sjaal van te krijgen isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
Volgens mij heeft name it wel effen handschoenen en mutsen
 Anders wist ik wel welke ik zou kopen.
 Anders wist ik wel welke ik zou kopen.

Oh kijk day wist k dan weer nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:50 schreef pessie het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat er geen sjaal van te krijgen isAnders wist ik wel welke ik zou kopen.

maar wie weet is dit de uitzondering op de regel
 maar wie weet is dit de uitzondering op de regel  )
) 

)
 )

ja ok.. verkeerde topicquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:14 schreef happyme28 het volgende:
Lief Cooki, alle hulp is welkom (maar misschien dan in het kinderkleertjes topic posten
)

welke maat zoek je?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:14 schreef happyme28 het volgende:
link en foto doet het hier niet (maar over het algemeen vind ik Babywalzmaar wie weet is dit de uitzondering op de regel
)
Edit: hahahha, juist ja. Ik heb een kind geen beertje

Lief Cooki, alle hulp is welkom (maar misschien dan in het kinderkleertjes topic posten
)

Prima afgewerkt voor een meisjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:52 schreef pessie het volgende:
3 petit bateau rompers maat 74cm met lange mouw in 1 koop. 9¤ ex verzenden.
afbeelding
Details afwerking:
afbeelding
Ze zijn op max 40 graden gewassen en niet in de droger geweest. Ik heb ze geïnspecteerd en geen vlekjes gevonden.
Ik vond ze erg leuk onder een T-shirt. Ik vind zelf dat het mouwtje een mooie afwerking heeft maar ik besef dat je daar maar net van moet houden als het voor een jongetje is.
 Passen ze in een envelop? Dan wil ik ze wel.
 Passen ze in een envelop? Dan wil ik ze wel.

Ja, moet even wegen hoeveel de verzendkosten dan worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Prima afgewerkt voor een meisjePassen ze in een envelop? Dan wil ik ze wel.

Tsja maat... zitten daar maten in? Het is voor een 20maanden dreumes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:30 schreef Popples het volgende:
[..]
welke maat zoek je?
ga me klaar maken voor de kledingbeurs

Heb je ze nog? Zo ja, wil je ze dan meenemen naar de kledingbeurs? Vind ze heel tof maar twijfel over de maat en dan kan ik ze Daan misschien laten passen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:09 schreef bodpa09 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 13 oktober 2011 12:07 schreef bodpa09 het volgende:
Reg rags laarsjes maat 24, olijfgroen met bruine zool en rode accenten. In goede staat, ik wil er nog graag 10 excl verzenden voor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shoesme half hoge schoentjes, maat 24. Nauwelijks gedragen, 17, 50 euro?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Goed gedaan hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:38 schreef pessie het volgende:
Ik heb voor het eerst iets verkocht op fok!
*Verpakt en verzonden*

wantjes en mutsen zijn voor mij net als tassen, als je me de kans geeft koop ik er 100
 wantjes en mutsen zijn voor mij net als tassen, als je me de kans geeft koop ik er 100  

quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:34 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Winterjas Noppies, maat 74, aan beide kanten zit er een klein scheurtje bij de boorden (makkelijk te naaien, losse naadjes) ik wil er alleen verzendkosten voor hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:37 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Set Noppies, muts, wantjes, sjaal. Hoort bij bovenstaande jas dis ook maat 74.
E 5,00 en verzendkosten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:46 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
hoeslaken en laken voor wieg, E 5,00 plus verzendkosten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:49 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hoeslaken en laken voor wieg. E 5,00 plus verzendkosten.
[ afbeelding ]

Ik heb hem in een grotere maat waar Puck nu nog in past dus het komt t.z.t. nog wel een keer voorbijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:17 schreef PureEvil het volgende:
Ik vind dat setje dus helemaal geweldig, maar ik weet nog niet wat het wordt...

Dit zijn de eerste... Te koop!
 Dit zijn de eerste... Te koop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

f5quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:19 schreef mrien het volgende:
Ik heb net alles op de foto gezet...
Nu nog uploaden, ergens vandaag denk ik

Ja dat mag! Ik zal ze voor je reserveren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:26 schreef Aoraki het volgende:
Bodpa, mag ik die 2 hema broekjes mt 74, dat geruite broekje mt 80, die 3 lange mouwen rompers en die 3 lidl longsleeves?
ow, en mt 92, die blauwe trui met rits, en het rood grijs gestreepte c&a vest?

Jup, ik zoek nog jurkjes (wel winter) voor mijn mop.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:26 schreef mignonne het volgende:
Wat heb je leuk spul Bodpa
Ik ben de kasten aan het opruimen een beetje. Is er interesse in dingen in maat 86 en een beetje in maat 80?
Het is een beetje gemengd, zomerspul en winterspul door elkaar.

Ja ik zag het, die heb ik net weer nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:48 schreef becky27 het volgende:
[..]
Jup, ik zoek nog jurkjes (wel winter) voor mijn mop.

Nou dat is dan snel gefixt!quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.legging, 0.50.
t-shirts vallend als 86, 1,- p/s
hardroze, ongedragen palomino
geel met witte stippen topje H&M
aqua met witte stippen t-shirt H&M
korte broek paars met bloemetjes mt 86, 1,50
wit rokje maat 80/86 1,50
driekwartjeans H&M 2,50
harembroek donkergrijs Hema 2,-
zomers pakje H&M lichtblauw met bloemetjes, 2,-
rechtsboven maat 80 zomerbroeken, 2,50 p/s
anderen 86, 3,- p/s
spuugdoekjes hele pakket 2,- nauwelijks gebruikt want mijnesen spuugden eigenlijk nooit en ik gebruikte totoro-doekjes
broekje maat 62-68, gevoerd, heerlijk zacht :)
:)

(klinkt beter als oudbollig)
 (klinkt beter als oudbollig) 

enne die van ssserpente is ook op de post.
 enne die van ssserpente is ook op de post. hendig!
 hendig!

In m'n inbox is weer plek, hoor. Wat krijg je van me?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:31 schreef Kleurdoos het volgende:
de pakketjes zijn op de post, de enveloppen van barbabien en spewey liggen hier nog, die wilde de postmevrouw niet door de bus doen..maar ik stouw m er verdomme zelf wel in morgenenne die van ssserpente is ook op de post.
geld heb ik iig al binnen van de mensen wwaarvan ik t nog niet heb verzondenhendig!

Pim, Frits en Ida is eng. Dat ze in in die grot struikelen over die dode kerel met z'n jagerspetje die maanden daarvoor was verdwaald. Brr. En kaarsen eten. En een fles onder de waterdruppels van een stalagmiet zetten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:40 schreef Kleurdoos het volgende:
AS. die boekjes, zijn dat pim frits en ida (godfried bomans?)
of welk?
zouden die boekjes (1 van elk deel) door de bus kunnen met een sinterklaascd'tje?
 Nooit geweten.
 Nooit geweten.

joah!quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:44 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Pim, Frits en Ida is eng. Dat ze in in die grot struikelen over die dode kerel met z'n jagerspetje die maanden daarvoor was verdwaald. Brr. En kaarsen eten. En een fles onder de waterdruppels van een stalagmiet zetten.
Maar is het van Godfried Bomans, joh?Nooit geweten.

4,84 geloof ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:42 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
In m'n inbox is weer plek, hoor. Wat krijg je van me?

hij is weer volquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:42 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
In m'n inbox is weer plek, hoor. Wat krijg je van me?

Ik hou hem voor je apartquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:46 schreef Poppedein het volgende:
mrien, ik wil wel graag de gmk jumpsuit, maar kan nu nog even niet verder kijken ivm mobiel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |