quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:41 schreef Cooki het volgende:
Gratis aangeboden Maxicosi Citi, zwart, incl van alles: met regenhoes, zonnekapje,verkleiner voor 1e paar weken. Voor 1 heel leuk kind gebruikt, in prima staat. Ophalen in regio Roermond.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:29 schreef Cooki het volgende:
spiderman badjasje maat 110/116
apen/olifanten zwemshort maat 122/128
alles t.e.a.b.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:19 schreef Cooki het volgende:
2 aluminium ISI [b]kruiken met 1 lavendelkleurige hoes [/b]aangeboden tegen verzendkosten. Voor 1 kind gebruikt, in prima staat, evt. foto's op verzoek
Interesse? graag reacties via pmquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:47 schreef Cooki het volgende:
Heeft iemand interesse in een fijn mutsje? Tegen verzendkosten (of iets lekkers) bied ik aan:
mutsje maat 68, kleur turquoise met bruine rand, gevoerd met fleece
[ afbeelding ]
Popples, die Takkietruitjes, zijn die ook maat 98?quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:22 schreef Popples het volgende:
foto's van kleertjes: verschillende maten en zowel jongens als meisjes.
klikkerdeklik
speelgoed en overige
wat er niet bij staat:
aankleedkussen, badring, princess loopauto, babyborn pop(geen kleertjes) wel met potje en tut en tas, oude ambi toyspakket enz.
aventura ik ga dadelijk(als kind op psz en winkel ben geweest) even kijken voor je. want meneer werd om 23 uur wakker voor laatste voeding dat werd me een beetje te laat en hij schreeuwde van de honger
pm komt eraan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Popples dat hello kitty rokje in maat 110, in welke staat is die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |