f5quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:19 schreef mrien het volgende:
Ik heb net alles op de foto gezet...
Nu nog uploaden, ergens vandaag denk ik
Ja dat mag! Ik zal ze voor je reserveren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:26 schreef Aoraki het volgende:
Bodpa, mag ik die 2 hema broekjes mt 74, dat geruite broekje mt 80, die 3 lange mouwen rompers en die 3 lidl longsleeves?
ow, en mt 92, die blauwe trui met rits, en het rood grijs gestreepte c&a vest?
Jup, ik zoek nog jurkjes (wel winter) voor mijn mop.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:26 schreef mignonne het volgende:
Wat heb je leuk spul Bodpa
Ik ben de kasten aan het opruimen een beetje. Is er interesse in dingen in maat 86 en een beetje in maat 80?
Het is een beetje gemengd, zomerspul en winterspul door elkaar.
Ja ik zag het, die heb ik net weer nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:48 schreef becky27 het volgende:
[..]
Jup, ik zoek nog jurkjes (wel winter) voor mijn mop.
Nou dat is dan snel gefixt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.legging, 0.50.
t-shirts vallend als 86, 1,- p/s
hardroze, ongedragen palomino
geel met witte stippen topje H&M
aqua met witte stippen t-shirt H&M
korte broek paars met bloemetjes mt 86, 1,50
wit rokje maat 80/86 1,50
driekwartjeans H&M 2,50
harembroek donkergrijs Hema 2,-
zomers pakje H&M lichtblauw met bloemetjes, 2,-
rechtsboven maat 80 zomerbroeken, 2,50 p/s
anderen 86, 3,- p/s
spuugdoekjes hele pakket 2,- nauwelijks gebruikt want mijnesen spuugden eigenlijk nooit en ik gebruikte totoro-doekjes
broekje maat 62-68, gevoerd, heerlijk zacht
:)
In m'n inbox is weer plek, hoor. Wat krijg je van me?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:31 schreef Kleurdoos het volgende:
de pakketjes zijn op de post, de enveloppen van barbabien en spewey liggen hier nog, die wilde de postmevrouw niet door de bus doen..maar ik stouw m er verdomme zelf wel in morgenenne die van ssserpente is ook op de post.
geld heb ik iig al binnen van de mensen wwaarvan ik t nog niet heb verzondenhendig!
Pim, Frits en Ida is eng. Dat ze in in die grot struikelen over die dode kerel met z'n jagerspetje die maanden daarvoor was verdwaald. Brr. En kaarsen eten. En een fles onder de waterdruppels van een stalagmiet zetten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:40 schreef Kleurdoos het volgende:
AS. die boekjes, zijn dat pim frits en ida (godfried bomans?)
of welk?
zouden die boekjes (1 van elk deel) door de bus kunnen met een sinterklaascd'tje?
joah!quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:44 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Pim, Frits en Ida is eng. Dat ze in in die grot struikelen over die dode kerel met z'n jagerspetje die maanden daarvoor was verdwaald. Brr. En kaarsen eten. En een fles onder de waterdruppels van een stalagmiet zetten.
Maar is het van Godfried Bomans, joh?Nooit geweten.
4,84 geloof ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:42 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
In m'n inbox is weer plek, hoor. Wat krijg je van me?
hij is weer volquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:42 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
In m'n inbox is weer plek, hoor. Wat krijg je van me?
Ik hou hem voor je apartquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:46 schreef Poppedein het volgende:
mrien, ik wil wel graag de gmk jumpsuit, maar kan nu nog even niet verder kijken ivm mobiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |