SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is goed! ik leg ze opzij voor je!quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:44 schreef Reilain het volgende:
mignonne mag ik de vestjes? De donkerbruine, donkerpaarse, lavendel, en knalroze?
En de grijze longsleeve met het hertje en legging??
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
is goed! ik leg ze opzij voor je!
ik ga ff pm'en
Het zijn echt mn favoriete vestjes, maar ik wil voor mn andere kind denk ik wat andere kleurtjes dus daarom mogen ze toch gaan. Kost wel wat loslaat-moeite hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:44 schreef Reilain het volgende:
[..]Heel blij mee.. was nog op zoek naar dat soort vestjes!
Heb die paarse in maatje 80 (fototopic) en staat haar zo leuk
Hij is heel veel afgevallen, maar dit gaat toch echt niet passen vrees ikquote:
Ik! Welke maat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:14 schreef Sjeen het volgende:
Wie was er nou op zoek naar een balletpakje?
104, maar stretch... Isa zit ondertussen in 122 en het gaat eigenlijk nog. Wel een krijgertje, ik heb een gaatje gestopt.quote:
Mm die maat heb ik pas voor haar gekocht, ook stretch dus daar kan ze denk ik nog wel even mee vooruit. Ik pas dan toch evenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
104, maar stretch... Isa zit ondertussen in 122 en het gaat eigenlijk nog. Wel een krijgertje, ik heb een gaatje gestopt.
Okquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:33 schreef mrien het volgende:
[..]
Mm die maat heb ik pas voor haar gekocht, ook stretch dus daar kan ze denk ik nog wel even mee vooruit. Ik pas dan toch even
Die ligt hier al 2 weken op tafel om naar jou op te sturenquote:
Oprollen voor het dichtplakken? Dan druk je de lucht eruit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef Reilain het volgende:
Iemand met goede impak skills???
Wil een slaapzakje inpakken... heb er een plastic zak en heul veul plakband tegen aan gegooit.. maar nog blijft er lucht in komen en issie dus te dik voor de brievenbusIemand tips??
Heb laatst een winterjasje gekregen die nog dikker was... via de brievenbus.. Dus het MOET kunnen
maar dat zuigt zich toch meteen daarna weer vol? dan moet je het vacuüm verpakken, maar ja, daar moet je dan toch eerst ook weer van die speciale zakken voor aanschaffen. ik doe ook wel eens de karton-truc van ireth. werkt redelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oprollen voor het dichtplakken? Dan druk je de lucht eruit.
doe eens nog een keerquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:35 schreef Reilain het volgende:
Ik heb aardig staan vechten al met dat plastic zakkie... oprollen, erop zitten
Alle gaatjes proberen dicht te plakken e.d.. Maar helaas blijft er lucht in komen... (had een best youtube waardig filmpje kunnen worden
)
Oh echt?!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:41 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die ligt hier al 2 weken op tafel om naar jou op te sturen
Ik ga zo maar eens een envelop zoeken zodat ie eindelijk eens bij je aankomt
Ja, ik vind ze ook super, bij Rienk ook veel gebruiktquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:08 schreef pessie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er zelf 7 voor mij bijgemaakt. Ik vond ze erg fijn.
Hmmm, ik doe het nooit, das duidelijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:21 schreef trui het volgende:
[..]
maar dat zuigt zich toch meteen daarna weer vol? dan moet je het vacuüm verpakken, maar ja, daar moet je dan toch eerst ook weer van die speciale zakken voor aanschaffen. ik doe ook wel eens de karton-truc van ireth. werkt redelijk.
haha, dat had ik willen zien :-) Ik heb ook slaapzakken verzonden hoor, moet kunnen. Wordt wel een pakket maar gewoon een zooi postzegels er zelf op mikken en ze komen echt wel aan hoor !!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:35 schreef Reilain het volgende:
Ik heb aardig staan vechten al met dat plastic zakkie... oprollen, erop zitten
Alle gaatjes proberen dicht te plakken e.d.. Maar helaas blijft er lucht in komen... (had een best youtube waardig filmpje kunnen worden
)
Die idd. Eerst in een diepvrieszak en dan ik een plastic tas.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:57 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hmmm, ik doe het nooit, das duidelijkIk dacht idd aan van die vacuumzakken, die hebben geen gaatjes her en der.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |