Is inderdaad eenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:00 schreef twentemeisje het volgende:
Wij moeten trouwens echt even een date gaan plannen KJ!
[..]
Thanks! No such luck, maar ik sla het gewoon maar ff op. Wat een te gek merk.
welke?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:56 schreef Keshet het volgende:
TF, wat wil je voor de slaapzakjes hebben?
Dat spijkerrokje ga ik eerst eens combineren met de zwarte coltrui van bodpa en een leuke maillot/leggingquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oja nouja, t spijkerrokje heb je ook!
trouwens, 98/104 wordt ook weer een feestje voor jullie, heb net 5 vestjes in verschillende kleuren bij de hema gekocht
Is goed, ik hoor het welquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:13 schreef Keshet het volgende:
Nee, die maat halen we volgende zomer nog niet eens denk ik.
Ik kom straks even bij je terug over de slaapzakjes!
92-98-104quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
dat denk ik wel! Welke maat zoek je?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:43 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb bruids/doop/andere feestkleding in de aanbieding, een ivoor trouwpak voor een jongetje van 3, inclusief schoenen, en twee bruidsmeisjes jurken in wit/roomwit/ivoor, een voor een meisje van 5 inclusief schoenen en een voor een meisje van 6.
Heeft iemand daar interesse in?
i love sleeping is al gereseveerdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:10 schreef Kuukske het volgende:
Popples, wat wil je hebben voor die pakjes, maat 56 met die 'i love sleeping' en die girafjes? Het derde plaatje zegmaar? Of zijn die niet meer for sale.
Ja, die girafjes are mineeeee!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:30 schreef Popples het volgende:
[..]
i love sleeping is al gereseveerd
die met de girafjes (truitje met 2 broekjes) 1,50 excl?
alles moet weg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |