Wij hebben net de M gekocht van die versie. Mochten die heel veel te groot zijn, ben ik misschien wel geïnteresseerd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:11 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb nog van die aapies laarsjes liggen in grijss, maat s
[ afbeelding ]
Gedragen, maar zeker nog mooi
Foto vergetenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik maybe wel mrien, ff de foto afwachten voor de kleur
Ja! Ik! Hebbuh!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:38 schreef Reilain het volgende:
[ afbeelding ]
En deze nog ff dan
Ben bezig met weer wat nieuwe foto's te maken en op marktplaats te zetten..
maar vond deze wel fokwaardig
V&D vogeltjes... 74/80 (maar wel de eerste in deze maat die ik aan de kant gelegd heb)
Ja dat probleem hadden wij ook met onze box. Bopita boxen passen niet alle mobielen op. Wij hadden er toen bij Lotte eentje gekregen en die paste dus echt niet. Degene die we nu hebben past nog niet helemaal netjes, maar blijft goed genoeg hangenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Owis dat ook nog mogelijk dan?
Nou dan had ik mazzel want ik heb een oude bopita variant en heb destijds maar gewoon een mobiel gekocht.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:44 schreef flugeltje het volgende:
Idd Bopita hier, daar past dus niet alles op helaas....
Wij hebben deze voor Lientje, een enorm succes. Ze heeft hem ineens ontdekt en is werkelijk verliefd op t ding. Als je aan zijn staart trekt komt er een zacht leuk muziekje uit. Nu met korting bij babydump voor 13 euro.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:47 schreef wickie het volgende:
Mignonne is dat leuke tshirtje nog beschikbaar? En jouw box mobielunit, wat wil je daarvoor hebben? Kom je donderdag eigenlijk met de auto?
Wies is enorm muziekjes en visueel ingesteld, veel meer dan Mette. Volgens mij doen we haar er erg veel plezier mee.
Ook ben ik nog opzoek naar leuke muziektrekknuffels of doosjes of poppetjes, voor bij haar bed. Ik heb nu een ronddraaiende Nijntje die continu omvalt (heel erg irritant) maar ze vind het helemaal geweldig.
Deze zijn maat 80, bovenste 2 zijn gevoerd, onderste 2 zijn echt zomerbroekenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:48 schreef Rixtje het volgende:
Iemand meisjesbroeken maat 80 in de aanbieding?
Nu welquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:47 schreef wickie het volgende:
Mignonne is dat leuke tshirtje nog beschikbaar? En jouw box mobielunit, wat wil je daarvoor hebben? Kom je donderdag eigenlijk met de auto?
Wies is enorm muziekjes en visueel ingesteld, veel meer dan Mette. Volgens mij doen we haar er erg veel plezier mee.
Ook ben ik nog opzoek naar leuke muziektrekknuffels of doosjes of poppetjes, voor bij haar bed. Ik heb nu een ronddraaiende Nijntje die continu omvalt (heel erg irritant) maar ze vind het helemaal geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Ehm tientje? En bedoel je dat shirtje met koekje?Is goed en ja dat shirtje, lijkt me geweldig voor Mette. En ojee als je liever niet met de auto komt dan kunnen wij het ook wel een keertje komen halen hoor, helemaal geen probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de tops, heel graag! Wat wil je daarvoor hebben?Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
haha nee hoor ik kom graag met de auto, mn tomtom is alleen stuk dus ik hoop dat ik niet verdwaalquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:33 schreef wickie het volgende:
[..]
Is goed en ja dat shirtje, lijkt me geweldig voor Mette. En ojee als je liever niet met de auto komt dan kunnen wij het ook wel een keertje komen halen hoor, helemaal geen probleem![]()
En de tops, heel graag! Wat wil je daarvoor hebben?
ik doe die van lex binnenkort weg, bruine hoge. ik zal ze voor jou bewaren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:17 schreef Vlindur het volgende:
Deintje, mag ik ze na jou dan?
Of, iemand anders nog kleine aapies in de verkoop? Ik zoek de zelfde die stiemie weg doet, de hoge met wintervoering! Alle kleuren behalve roze zijn welkom
Ja ik vaak wel en heb ook interessequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:32 schreef PureEvil het volgende:
Bedenk me net dat ik ook nog het eea kan verkopen...zal morgen of woensdag eens zoeken op zolder. Weet wel dat er een aantal 'winterpakken' liggen, gevoerde broeken met een trui zijn dat. ik dacht maat 92/98/104 nieuw. en verder is het het meeste jongensspul geloof ik.
Uploaden jullie de foto's met photobucket?
mag ik deze? Ik moet nu werken, vanmiddag pm'en!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:42 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik heb ook nog een Puckababy Piep (0-3 maanden) in limegroen, alleen helaas ff geen foto voor handen. Mag weg voor ¤15,-
[ afbeelding ]
Ja of tinypic en dan de http link hier invoeren, dan komt er ook een fotootje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:32 schreef PureEvil het volgende:
Bedenk me net dat ik ook nog het eea kan verkopen...zal morgen of woensdag eens zoeken op zolder. Weet wel dat er een aantal 'winterpakken' liggen, gevoerde broeken met een trui zijn dat. ik dacht maat 92/98/104 nieuw. en verder is het het meeste jongensspul geloof ik.
Uploaden jullie de foto's met photobucket?
Ah veilig aangekomen, mooi zo!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:51 schreef Vanyel het volgende:
pessie ik ben opeens 3 rompers rijkerAgz Dottir bijna elke dag met een zak vuile kleren terugkomt van het kdv komen ze goed van pas.
Is goed, ik reserveer hem voor je!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:52 schreef nytar het volgende:
[..]
mag ik deze? Ik moet nu werken, vanmiddag pm'en!
jepquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:27 schreef dolphinqueen het volgende:
Electro moet met pakketpost mee he?
mag ik vragen welke overgooierquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:25 schreef kitty_hello het volgende:
Popples de vraagprijzen staan nergens toch?
Wat vraag je voor de prinsessentrui maat 92 en de spijkerovergooier?
Ik moet eerst eens kijken wat ze allemaal in de kast heeft, want ze heeft behoorlijk wat gekregen van Oma, maar mocht ze nog een trui nodig hebben dan wil ik m wel graag overnemen
en het i love sleeping pakje eventueel voor een vriendinnetje van me, hoeveel wil je daarvoor?
Oeh, dan kun je die stekkertjes zo tegen je tong houden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:42 schreef Popples het volgende:
ik heb hier nog een bob de bouwer electro liggen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |