Is goed, ik reserveer hem voor je!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:52 schreef nytar het volgende:
[..]
mag ik deze? Ik moet nu werken, vanmiddag pm'en!
jepquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:27 schreef dolphinqueen het volgende:
Electro moet met pakketpost mee he?
mag ik vragen welke overgooierquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:25 schreef kitty_hello het volgende:
Popples de vraagprijzen staan nergens toch?
Wat vraag je voor de prinsessentrui maat 92 en de spijkerovergooier?
Ik moet eerst eens kijken wat ze allemaal in de kast heeft, want ze heeft behoorlijk wat gekregen van Oma, maar mocht ze nog een trui nodig hebben dan wil ik m wel graag overnemen
en het i love sleeping pakje eventueel voor een vriendinnetje van me, hoeveel wil je daarvoor?
Oeh, dan kun je die stekkertjes zo tegen je tong houden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:42 schreef Popples het volgende:
ik heb hier nog een bob de bouwer electro liggen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:40 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oeh, dan kun je die stekkertjes zo tegen je tong houden.
Dat spijkerjurkje met die bretelsluiting (foto waar ook een spijkerrokje en spijkerjurkje op staan)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:38 schreef Popples het volgende:
[..]
mag ik vragen welke overgooier![]()
ik hoef niet veel voor de kleertjes te hebben. ik vraag de prijzen die ik normaal vraag op de beurs en dan gaat er nog wat af omdat ik dat normaal ook moet in leveren
die is al wegquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:43 schreef kitty_hello het volgende:
[..]
Dat spijkerjurkje met die bretelsluiting (foto waar ook een spijkerrokje en spijkerjurkje op staan)
word alleen maar makkelijker. prop ik alles in een doos. geen verzin werk hoe ik een losse memory kan verpakkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:46 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nee hoor, extra inpakwerk wil ik je niet aandoen.
welk slaapzakje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:47 schreef kitty_hello het volgende:
Oeh dat is jammer![]()
Wat zou het worden voor de prinsessentrui incl en als ik het slaappakje erbij doet wat word het dan?
+1 herkenbaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:40 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oeh, dan kun je die stekkertjes zo tegen je tong houden.
ja van datquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:30 schreef Reilain het volgende:
Zoooo rust in de tent hier... Ik ga wat enveloppen klaarmaken
Alleen een roze longsleeve?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:36 schreef miss_sly het volgende:
mrien, jouw enveloppe is ook binnenIk ga straks even de betaling in orde maken als Senna slaapt.
Ssserpente, ik heb van jou een enveloppe ontvangen met een roze longsleeve. Komt de rest nog, of heeft de post er een rommeltje van gemaakt?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:38 schreef Linda2205 het volgende:
Reilain, zocht jij nou vestjes? Ik heb nog een H&M vestje in Lottes kast gevonden, mt 80, met bijpassende legging..
whahaha,dan is het goed en klopt hetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:47 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Alleen een roze longsleeve?
Oh ja, dat kan! Ik had de longsleeve al ingepakt toen je besloot om er nog dat roze joggingbroekje, het Hematruitje met de strepen en bloemen en het grijze harembroekje bij te doen.* Maar toen zat de envelop al dicht, dus ik dat zou het je achteraan sturen in een plastic tas, weet je nog?
* Dat weet ik zo goed omdat dat as we speak netjes opgestapeld naast me ligt.
Ow, dat komt vast helemaal goed. Op een spijkerrokje of een wit broekje ofzo. Hij is zooo leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:50 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vond m ook zo leukalleen zo jammerlijk te combineren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |