SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet
De lyrics van Dschinghis Khan - Moskau staat onder de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Watertornado op 14-10-2011 00:03:23 ]Beter onethisch dan oneetbaar
lag het dus niet aan mijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ziet er anorexia uit. Maar wel leuke sleutelbeentjes. Maar de foto is vaag.
Nee, ik post geen foto's op Fok (met goede reden)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je een foto posten waar minimaal een oog en een oor opstaat?
En je kleur auto + lievelingsfruit zeggen.
Staat nergens dat het een foto van jou hoeft te zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik post geen foto's op Fok (met goede reden)
Favo auto Volvo (saai ja)
Favo fruit Geen
Een pak van mijn hartquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:57 schreef SiIk het volgende:
VH
Ik ga er gewoon zijn in mijn vakantie hoor
Ja, dat lust lief ook nog wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Behalve dus gesmolten OP ander voedsel
ik ook wel maar heeeeeeel weinigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:57 schreef SiIk het volgende:
VH
Doe niet zo raar, je gaat op vakantie, niet op internetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:57 schreef SiIk het volgende:
VH
Nee, niet favo auto, maar de kleur van je auto. Heb je echt geen voorkeuren voor fruit?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik post geen foto's op Fok (met goede reden)
Favo auto Volvo (saai ja)
Favo fruit Geen
Whehehe luie donder!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja die nog doet eigenlijk niks in die zin. Maar ik was te lui om te reviseren
.
Voor mij echt niet! Ik vind dat zo goor he!quote:
Goed puntquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Staat nergens dat het een foto van jou hoeft te zijn.
Rood en neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, niet favo auto, maar de kleur van je auto. Heb je echt geen voorkeuren voor fruit?
Normaliter niet, deze vakantie wel. M'n zus is elke dag van 9 tot 12 aan het studeren, en dan heb ik toch niet veel beters te doenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, je gaat op vakantie, niet op internet
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:58 schreef Samzz het volgende:
Wat doe ik eigenlijk met een vriend die geen kaas lust. Nu kan ik niet eens regelmatig mijn befaamde lasagne met spinazie en blauwe kaas maken
.
Dat zou ik nog wel eten. Want Lasagnequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:58 schreef Samzz het volgende:
Wat doe ik eigenlijk met een vriend die geen kaas lust. Nu kan ik niet eens regelmatig mijn befaamde lasagne met spinazie en blauwe kaas maken
.
Moskauquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:58 schreef ACT-F het volgende:
Ik had toch zeker een kaas TT verwacht
Wanneer mag ik komen eten?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:58 schreef Samzz het volgende:
.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:58 schreef Samzz het volgende:
.
Je kunt het hier deponerenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:58 schreef Samzz het volgende:
.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Goffert ik proef het bijna al
.
Oh, pluspuntquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat zou ik nog wel eten. Want Lasagne
Je hebt een punt danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Normaliter niet, deze vakantie wel. M'n zus is elke dag van 9 tot 12 aan het studeren, en dan heb ik toch niet veel beters te doen
Knof-fucking-lookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Oh, pluspunt. Met bechamelsaus en heel veel knoflook
.
lasagna-eet-meetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:00 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik zal eens voor iedereen lasagne maken dan.
Bechamel: Te eten. Knoflook: +2838643746quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Oh, pluspunt. Met bechamelsaus en heel veel knoflook
.
Ik heb een knoflookverslaving... Ik gooi het bijna overal inquote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:00 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik zal eens voor iedereen lasagne maken dan.
Lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een knoflookverslaving... Ik gooi het bijna overal in.
Oequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een knoflookverslaving... Ik gooi het bijna overal in.
Truste en fijne vakantiequote:
men, ik heb al zo'n trekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind knoflook ook echt geweldig. Die geur als er iets in knoflook gebakken wordt
.
Oh bohquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind knoflook ook echt geweldig. Die geur als er iets in knoflook gebakken wordt
.
Oh, jij gaat mijn lasagne zķ lekker vindenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Maak het waar i.p.v. erover te postenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jij gaat mijn lasagne zķ lekker vinden! En mijn pasta met zongedroogde tomaten en spinazie!
Zongedroogde tomatenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jij gaat mijn lasagne zķ lekker vinden! En mijn pasta met zongedroogde tomaten en spinazie!
Rauwe knoflook is anders ook heel lekkah!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Gewoon doorzuipen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:03 schreef ValHallen het volgende:
Flügel is trouwens echt niet te nassen
Zo te horen ga ik die ook wel lusten!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker, die scherpte is ook wel leuk somsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Rauwe knoflook is anders ook heel lekkah!Een dun (dikte zelf te bepalen) plakje knoflook op een blokje kaas en dan zo opsmikkelen.
Limonade is ok.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:03 schreef ValHallen het volgende:
Flügel is trouwens echt niet te nassen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:04 schreef Melting het volgende:
Nou.... nog 5 nummers dan (die staan al klaar), en daarna maar weer gewone muziek.....
Salaris bankdirecteur?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom eerlijkheid niet loont?
Knoflook is niet scherp!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker, die scherpte is ook wel leuk soms.
Bij valse mensen loont dat niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Omdat de irritatie al zo ver gestegen was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft het met Faye te maken? Zo ja, betrek ons er niet bij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Inderdaad, ik vreet het zo opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Knoflook is niet scherp!(tenminste niet voor mij.
)
Je bent een lompe hork met de Hooverdam voor je kopquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Zo klinkt het wel jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zongedroogde tomaten! Serieus Samzz, volgens mij hebben we echt exact dezelfde eetsmaak
.
nog ff en ik ga watertandenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel ja.
Ik maak ook lekkere canneloni met ricotta en, uiteraard, spinazie en knoflook. Je raad al wat mijn favo groente is he
.
Of Gnocchi met zongedroogde tomaten, spinazie en een zelfgemaakte tomatensaus.
Omdat die eerlijkheid die jij nu gebruikt naar Faye toe niet helpt in je relatie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent een lompe hork met de Hooverdam voor je kop![]()
Verder ben je vast heel leuk hoor
idd. Er is een groot verschil tussen eerlijkheid en regelrechte lompheid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat die eerlijkheid die jij nu gebruikt naar Faye toe niet helpt in je relatie.
Ik vind spinazie ook echt heerlijk, verse dan. Al kan ik ook nog wel tegen ingevroren, maar dat is niet te vergelijken met verse.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel ja.
Ik maak ook lekkere canneloni met ricotta en, uiteraard, spinazie en knoflook. Je raad al wat mijn favo groente is he
.
Of Gnocchi met zongedroogde tomaten, spinazie en een zelfgemaakte tomatensaus.
Wij passen nú al niet bij elkaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind dit echt zooo niks, sorry Melting
Niks ervan, ze gaan maar zelf ook aan de knoflookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook.All1 moet je wel goed douchen de dag erna en flink pepermunt eten.
Na dit nummer nog maar 1 nummer. Dan weer muziek voor jou en ieder ander.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind dit echt zooo niks, sorry Melting
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent een lompe hork met de Hooverdam voor je kop![]()
Verder ben je vast heel leuk hoor
Ik snack regelmatig rauwe, verse spinaziequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind spinazie ook echt heerlijk, verse dan. Al kan ik ook nog wel tegen ingevroren, maar dat is niet te vergelijken met verse.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Na dit nummer nog maar 1 nummer. Dan weer muziek voor jou en ieder ander.
Of mijn lasagna bolognese met rundergehakt, zelfgemaakte tomatensaus, bechamelsaus en ui en knoflookquote:
Je bent toch te jong, dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wij passen nú al niet bij elkaar.
Ik gebruik altijd verse in mijn pasta gerechtenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind spinazie ook echt heerlijk, verse dan. Al kan ik ook nog wel tegen ingevroren, maar dat is niet te vergelijken met verse.
Ik had dinsdag zelf pasta saus gemaakt en er flink knoflook in gedaan maar als je mn collega's de dag erna hoorde vonden ze t net zo heel erg leuk dat ik zo lekker gegeten had.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niks ervan, ze gaan maar zelf ook aan de knoflook
Pleasequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of mijn lasagna bolognese met rundergehakt, zelfgemaakte tomatensaus, bechamelsaus en ui en knoflook.
Ik val op ouder. Puntquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat je oud bent?
Knoflook is aanstekelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had dinsdag zelf pasta saus gemaakt en er flink knoflook in gedaan maar als je mn collega's de dag erna hoorde vonden ze t net zo heel erg leuk dat ik zo lekker gegeten had.
Ik vergeet de mozzarella die onder de bovenste laag lasagnabladeren gaatquote:
omfgquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of mijn lasagna bolognese met rundergehakt, zelfgemaakte tomatensaus, bechamelsaus en ui en knoflook.
Who lives in a pineapple under the sea?quote:
Maar dan van F is for blablaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Who lives in a pineapple under the sea?!
En dan blijkt ze een trol te zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed, ik bel het gemeentehuis vast op. Regel jij ff een mooie jurk voor jezelf?
ik vind dit leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef Melting het volgende:
Laatste partynummer.... dan weer muziek die anderen ook leuk vinden.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan blijkt ze een trol te zijn. Maar ja, karakter telt he
.
Hier heb je alvast wat keukengerei om mee te beginnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vergeet de mozzarella die onder de bovenste laag lasagnabladeren gaat.
O.a.quote:
Da's een stinksigaar man.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hier heb je alvast wat keukengerei om mee te beginnen
Jammer dat ik al in bed ligquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef Melting het volgende:
Laatste partynummer.... dan weer muziek die anderen ook leuk vinden.
F is voor Feest dat doe je met vriendenquote:
Gewoon naar schiphol komen, omdat het kan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
Morgen naar school en niksen.
Of morgen thuisblijven en in de nacht misschien draaien.
Lastig, lastig.
CHARMED!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer dat ik al in bed ligik hou wel van een feesie
Daar kun je ook wel feessies hebben hoor!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
skihut muziekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgen Schiphol toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
Morgen naar school en niksen.
Of morgen thuisblijven en in de nacht misschien draaien.
Lastig, lastig.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:13 schreef SiIk het volgende:
Ik denk dat als ik iets aan het vergeten ben ik er nu toch niet meer op ga komen.
Bedtijd dus![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:13 schreef SiIk het volgende:
Ik denk dat als ik iets aan het vergeten ben ik er nu toch niet meer op ga komen.
Bedtijd dus![]()
Als ik naar de meet kom, gaan we naar een feestcafeetje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoelaat morgen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:13 schreef SiIk het volgende:
Bedtijd dus![]()
Kwart over 8.quote:
Trusten en een goede reisquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:13 schreef SiIk het volgende:
Bedtijd dus![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon naar schiphol komen, omdat het kan.
Wat de neuk jullie zijn serieus?quote:
Bij de la place.quote:
herfst opruim woedequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou ervan
Alleen pijn in rug, dus lig al op bed
Morgen weer verder met opruimen
Iets te intensief bezig geweest?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou ervan
Alleen pijn in rug, dus lig al op bed
Morgen weer verder met opruimen
Dat waren we sowieso wel van plan tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ik naar de meet kom, gaan we naar een feestcafeetje.
Echt? Ow....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat waren we sowieso wel van plan toch
Kwart over 8, La Place dus?quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben al ingecheckt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Deal. Hoe zit het met je inchecken?
Ik was ook al flabbergastedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Wat de neuk jullie zijn serieus?
Je gaat naar Twente?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:15 schreef Koen66 het volgende:
morgenmiddag vertrek ik voor een weekje richting Duitsland
Al wel een beetje uitgetest hoe lang je met je arm gestrekt kut blijven staan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:15 schreef Koen66 het volgende:
morgenmiddag vertrek ik voor een weekje richting Duitsland
Skihut tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat waren we sowieso wel van plan toch
VH volgens mij wel.quote:
als ik me verveel staat opruimen meestal niet echt hoog op de lijstquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Ik verveel me thuis en ga dus maar opruimen woede
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die hebben ze niet in Amsterdammaar er zijn genoeg feestcafes
Dat wordt tijd!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:18 schreef ToT het volgende:
Okee ik sluit Sad man's tongue af om naar Melting te kunnen luisteren!
Wel als je al 3 maanden thuis zit en van alles al hebt gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik me verveel staat opruimen meestal niet echt hoog op de lijst
Oh, ik dacht dat ze in Amsterdam ook wel een skihut haddenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die hebben ze niet in Amsterdammaar er zijn genoeg feestcafes
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Al wel een beetje uitgetest hoe lang je met je arm gestrekt kut blijven staan?
Ja ik zie er ook weer een beetje als Gandalf er uit!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:19 schreef ValHallen het volgende:
Oh God ik moet morgen keivroeg op om me te scheren en alles
Van mij mag je komen ,maar het lijkt me een slecht plan. Je kan beter nog een maandje geduld hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:19 schreef ValHallen het volgende:
Whehehehe heb je een baard van 3 maanden ofzo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:19 schreef ValHallen het volgende:
Soms moet het inderdaad, maar ik ben er slecht inquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wel als je al 3 maanden thuis zit en van alles al hebt gedaanwhehehe. Maar het is wel nodig hoor
Gister 3 vuilniszakken weggegooid en nu staan er weer 5 achterin de auto
Ben 1 keer wezen stappen in Amsterdam en dat was eenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben er laatste jaren eigenlijk alleen met m'n werk geweest
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:20 schreef Samzz het volgende:
Maar, Lord of the Rings is zo goed als afgelopen en ik heb zin in kaas. Dus ik ga afsluiten.
Tot morgen mensjes.
Kaaszequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:20 schreef Samzz het volgende:
Maar, Lord of the Rings is zo goed als afgelopen en ik heb zin in kaas. Dus ik ga afsluiten.
Tot morgen mensjes.
Mij een beetje warm makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Van mij mag je komen ,maar het lijkt me een slecht plan. Je kan beter nog een maandje geduld hebben.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:20 schreef Samzz het volgende:
Tot morgen mensjes.
Die foto van Benny met dat tekstje Walvis een optie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben 1 keer wezen stappen in Amsterdam en dat was eenervaring! Maar goed ik hou van feestcafes en daar heb je er veel van in Amsterdam
Slaap ze muisjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:20 schreef Samzz het volgende:
Tot morgen mensjes.
Cooldown hebben ze daar, maar dat is Mwah volgens mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze in Amsterdam ook wel een skihut hadden.
Kom voor mij dan.quote:
Eiegenlijk moeten we gewoon kijken of ze er weer isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Die foto van Benny met dat tekstje Walvis een optie.
Jij gaat ook?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom voor mij dan.
Al zal ik niet al te lang bij je zijn.
Geef me eens ongelijk joh!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar zit je door die trouwplannen al te veel met je gedachten bij Whiskers.
Ik ben er 10 jaar geleden voor het laatst geweest. Ik kwam toevallig vrienden uit Goor tegenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Cooldown hebben ze daar, maar dat is Mwah volgens mij.
Woody's vond ik het leukst toen
Waarom zou je? Volgens mij moet je er idioot lang voor reizen, en dan kunnen we elkaar wel helemaal een half uurtje zien ofzo. Ondanks dat ik best leuk ben lijkt dat me toch de moeite niet waard. Kom gewoon de 18de naar die meet, dan doe ik dat ook. Mocht ik dan heel erg tegenvallen heb je in ieder geval nog een toffe avond met andere mensen.quote:
Ja duh, Hoofddorp ligt praktisch naast Schiphol, het valt onder mijn abonnement en van uit daar ben ik binnen 3 kwartier op school.quote:
Welkom jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als ik naar de meet zou willen he?
1. Zou ik welkom zijn?
2. Wat is het plan?
3. Is er een overnachting mogelijk ergens?
1. Ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als ik naar de meet zou willen he?
1. Zou ik welkom zijn?
2. Wat is het plan?
3. Is er een overnachting mogelijk ergens?
Daar heb ik skijt aan. Morgen bij de La Place, kwart over 8quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom zou je? Volgens mij moet je er idioot lang voor reizen, en dan kunnen we elkaar wel helemaal een half uurtje zien ofzo. Ondanks dat ik best leuk ben lijkt dat me toch de moeite niet waard. Kom gewoon de 18de naar die meet, dan doe ik dat ook. Mocht ik dan heel erg tegenvallen heb je in ieder geval nog een toffe avond met andere mensen.
Nouja, ik ga echt slapen nu. Doeg allemaal
Heyquote:
Trustenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom zou je? Volgens mij moet je er idioot lang voor reizen, en dan kunnen we elkaar wel helemaal een half uurtje zien ofzo. Ondanks dat ik best leuk ben lijkt dat me toch de moeite niet waard. Kom gewoon de 18de naar die meet, dan doe ik dat ook. Mocht ik dan heel erg tegenvallen heb je in ieder geval nog een toffe avond met andere mensen.
owja die fotoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eiegenlijk moeten we gewoon kijken of ze er weer is
Smokey's heet die tent
Ze zeggen van nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben er 10 jaar geleden voor het laatst geweest. Ik kwam toevallig vrienden uit Goor tegenMaar dat is niet meer wat?
Trustequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar serieus serieus he, ik skip niet zomaar lessen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar heb ik skijt aan. Morgen bij de La Place, kwart over 8
Zou op zich wel kunnen jaquote:
Je bent gek.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar heb ik skijt aan. Morgen bij de La Place, kwart over 8
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daar hadden ze leuke Barmannenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit een overheerlijk biertje gedronken genaamd High Brew
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welkom ja
Plan... Feesten en drinken
Overnachting? Hotel? Myraela en ik gaan heel de nacht door
Is goed. Welterusten en tot morgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je bent gek.
Ik ben morgen rond 6en vast nog even online, dan lees ik wel hoe serieus je echt bent ;')
ik zit te checken wat het kost om de trein te nemen en dan op de terugweg een stukkie taxi, want nachttreinen dat kennen we hier nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welkom ja
Plan... Feesten en drinken
Overnachting? Hotel? Myraela en ik gaan heel de nacht door
Fuck it, we gaan gewoon.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar serieus serieus he, ik skip niet zomaar lessen.
Okee wel maar goed.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar hadden ze leuke Barmannengratis bier
nou ja, ik dan
gewoon heel veel biertjes bestellen jijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar hadden ze leuke Barmannengratis bier
nou ja, ik dan
Ik ben er sowieso heb geen flikker te doen en het kost me geen stuiver.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gewoon heel veel biertjes bestellen jij
Vraag t even in t topic.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ik haal dat niet denk ikDus zijn er nog A'damse users met een luchtbedje
Nee, wij en muziek, dat wordt het nietquote:
Sounds like a plan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er sowieso heb geen flikker te doen en het kost me geen stuiver.
Vraag me dan toch af wat je wel wil horen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, wij en muziek, dat wordt het niet
Ik ben nadat ik afscheid had genomen van de groep en mee was gegaan met een andere groep (zoontje van een fokster) naar het feest van Joop geweestquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vraag t even in t topic.
Radio 49 - Meet
Al denk ik dat je weinig kans hebt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vraag t even in t topic.
Radio 49 - Meet
doe maar die een jaar of 10 geleden ff terugkwam om nog een keer te cashenquote:
Bij Karzai konden er mensen blijven slapen geloof ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vraag t even in t topic.
Radio 49 - Meet
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doe maar die een jaar of 10 ff terugkwam om nog een keer te cashen
Whehehehehe dat had ik nog niet eens gezien!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]@ spelling van de naam van Faye's vriendje in de OP!
Best terecht!
kloptquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij Karzai konden er mensen blijven slapen geloof ik
Prima ik pak kwart voor 8 de bus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef ValHallen het volgende:
Heloef, ik ben morgen om 7:59 op Schiphol.
Volgens mij vlakbij het Rembrantsplein. Het is de toko van René Frogers ouders. Bolle Jan zelf is overigens enkele jaren geleden overldenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nadat ik afscheid had genomen van de groep en mee was gegaan met een andere groep (zoontje van een fokster) naar het feest van Joop geweestfokking druk, maar wel leuke muziek.
En ze wilde naar jantjes verjaardag, maar ston mega lange rij.
Bolle Jan ken ik niet?
Naar jochie inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]@ spelling van de naam van Faye's vriendje in de OP!
Best terecht!
Dat was toch in de zelfde samenstelling en dus Doe Maar 1?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doe maar die een jaar of 10 geleden ff terugkwam om nog een keer te cashen
Maar je geeft geen antwoord op mijn vraag. Als je daar eens mee begint.quote:
Slechte verbinding daar ?quote:
Ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehehe dat had ik nog niet eens gezien!
Jij bent gek.quote:
Jij bent te jongquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar je geeft geen antwoord op mijn vraag. Als je daar eens mee begint.
Ik doe het met een goeie reden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent gek.
Ik woon gewoon op 11 minuten afstand met de bus.
Jantjes verjaardg zit daar ook in de buurt, misschien bedoelen we hetzelfde? Naamswijziging?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Volgens mij vlakbij het Rembrantsplein. Het is de toko van René Frogers ouders. Bolle Jan zelf is overigens enkele jaren geleden overlden
Echt wélquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:31 schreef naatje_1 het volgende:
Zie je wel, het lag niet aan mij of mijn horkerige gedrag.
U zegt ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:31 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
Schatjes ik verhuis even naar de mobiel.
Tot zo.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet zo vreemd, want getuige je posthistorie kom je nergens anders
Dus je houdt van geen één soort muziek?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent te jong
En op andere vraag wel antwoord, maar niks
Nu ga ik even googelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jantjes verjaardg zit daar ook in de buurt, misschien bedoelen we hetzelfde? Naamswijziging?
Nee tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:31 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, maar ze kan het beter zelf vertellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.Faye heeft weer haar excuus gemaakt om jou te behouden?
Ik vind het gewoon doodzonde voor die meid...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.Faye heeft weer haar excuus gemaakt om jou te behouden?
Alles behalve country en house/elec/etcquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus je houdt van geen één soort muziek?
Jij bent gewoon geeeeeen relatiemateriaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar ze kan het beter zelf vertellen.
Dan snap ik niet je afkeer van mijn muziek? Ik draai toch van alles op dit moment. Alleen geen country, en toch ook niet echt veel house.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alles behalve country en house/elec/etc
Je draait primaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan snap ik niet je afkeer van mijn muziek? Ik draai toch van alles op dit moment. Alleen geen country, en toch ook niet echt veel house.
Dat mag maar dan via dm of pm. Jullie hebben elkaar hier gevonden maar jullie relatie hoeft hier niet in t topic.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar ze kan het beter zelf vertellen.
Sorry, jij en ik en muziekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan snap ik niet je afkeer van mijn muziek? Ik draai toch van alles op dit moment. Alleen geen country, en toch ook niet echt veel house.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |