Mij een beetje warm makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Van mij mag je komen ,maar het lijkt me een slecht plan. Je kan beter nog een maandje geduld hebben.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:20 schreef Samzz het volgende:
Maar, Lord of the Rings is zo goed als afgelopen en ik heb zin in kaas. Dus ik ga afsluiten.
Tot morgen mensjes.
Die foto van Benny met dat tekstje Walvis een optie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben 1 keer wezen stappen in Amsterdam en dat was eenervaring! Maar goed ik hou van feestcafes en daar heb je er veel van in Amsterdam
Slaap ze muisjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:20 schreef Samzz het volgende:
Maar, Lord of the Rings is zo goed als afgelopen en ik heb zin in kaas. Dus ik ga afsluiten.
Tot morgen mensjes.
Cooldown hebben ze daar, maar dat is Mwah volgens mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze in Amsterdam ook wel een skihut hadden.
Kom voor mij dan.quote:
Eiegenlijk moeten we gewoon kijken of ze er weer isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Die foto van Benny met dat tekstje Walvis een optie.
Jij gaat ook?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom voor mij dan.
Al zal ik niet al te lang bij je zijn.
Geef me eens ongelijk joh!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar zit je door die trouwplannen al te veel met je gedachten bij Whiskers.
Ik ben er 10 jaar geleden voor het laatst geweest. Ik kwam toevallig vrienden uit Goor tegenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Cooldown hebben ze daar, maar dat is Mwah volgens mij.
Woody's vond ik het leukst toen
Waarom zou je? Volgens mij moet je er idioot lang voor reizen, en dan kunnen we elkaar wel helemaal een half uurtje zien ofzo. Ondanks dat ik best leuk ben lijkt dat me toch de moeite niet waard. Kom gewoon de 18de naar die meet, dan doe ik dat ook. Mocht ik dan heel erg tegenvallen heb je in ieder geval nog een toffe avond met andere mensen.quote:
Ja duh, Hoofddorp ligt praktisch naast Schiphol, het valt onder mijn abonnement en van uit daar ben ik binnen 3 kwartier op school.quote:
Welkom jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als ik naar de meet zou willen he?
1. Zou ik welkom zijn?
2. Wat is het plan?
3. Is er een overnachting mogelijk ergens?
1. Ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als ik naar de meet zou willen he?
1. Zou ik welkom zijn?
2. Wat is het plan?
3. Is er een overnachting mogelijk ergens?
Daar heb ik skijt aan. Morgen bij de La Place, kwart over 8quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom zou je? Volgens mij moet je er idioot lang voor reizen, en dan kunnen we elkaar wel helemaal een half uurtje zien ofzo. Ondanks dat ik best leuk ben lijkt dat me toch de moeite niet waard. Kom gewoon de 18de naar die meet, dan doe ik dat ook. Mocht ik dan heel erg tegenvallen heb je in ieder geval nog een toffe avond met andere mensen.
Nouja, ik ga echt slapen nu. Doeg allemaal
Heyquote:
Trustenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom zou je? Volgens mij moet je er idioot lang voor reizen, en dan kunnen we elkaar wel helemaal een half uurtje zien ofzo. Ondanks dat ik best leuk ben lijkt dat me toch de moeite niet waard. Kom gewoon de 18de naar die meet, dan doe ik dat ook. Mocht ik dan heel erg tegenvallen heb je in ieder geval nog een toffe avond met andere mensen.
Nouja, ik ga echt slapen nu. Doeg allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |