quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die hebben ze niet in Amsterdammaar er zijn genoeg feestcafes
Dat wordt tijd!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:18 schreef ToT het volgende:
Okee ik sluit Sad man's tongue af om naar Melting te kunnen luisteren!
Wel als je al 3 maanden thuis zit en van alles al hebt gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik me verveel staat opruimen meestal niet echt hoog op de lijst
Oh, ik dacht dat ze in Amsterdam ook wel een skihut haddenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die hebben ze niet in Amsterdammaar er zijn genoeg feestcafes
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Al wel een beetje uitgetest hoe lang je met je arm gestrekt kut blijven staan?
Ja ik zie er ook weer een beetje als Gandalf er uit!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:19 schreef ValHallen het volgende:
Oh God ik moet morgen keivroeg op om me te scheren en alles
Van mij mag je komen ,maar het lijkt me een slecht plan. Je kan beter nog een maandje geduld hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:19 schreef ValHallen het volgende:
Whehehehe heb je een baard van 3 maanden ofzo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:19 schreef ValHallen het volgende:
Soms moet het inderdaad, maar ik ben er slecht inquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wel als je al 3 maanden thuis zit en van alles al hebt gedaanwhehehe. Maar het is wel nodig hoor
Gister 3 vuilniszakken weggegooid en nu staan er weer 5 achterin de auto
Ben 1 keer wezen stappen in Amsterdam en dat was eenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben er laatste jaren eigenlijk alleen met m'n werk geweest
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:20 schreef Samzz het volgende:
Maar, Lord of the Rings is zo goed als afgelopen en ik heb zin in kaas. Dus ik ga afsluiten.
Tot morgen mensjes.
Kaaszequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:20 schreef Samzz het volgende:
Maar, Lord of the Rings is zo goed als afgelopen en ik heb zin in kaas. Dus ik ga afsluiten.
Tot morgen mensjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |