Je bent toch te jong, dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wij passen nú al niet bij elkaar.
Ik gebruik altijd verse in mijn pasta gerechtenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind spinazie ook echt heerlijk, verse dan. Al kan ik ook nog wel tegen ingevroren, maar dat is niet te vergelijken met verse.
Ik had dinsdag zelf pasta saus gemaakt en er flink knoflook in gedaan maar als je mn collega's de dag erna hoorde vonden ze t net zo heel erg leuk dat ik zo lekker gegeten had.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niks ervan, ze gaan maar zelf ook aan de knoflook
Pleasequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of mijn lasagna bolognese met rundergehakt, zelfgemaakte tomatensaus, bechamelsaus en ui en knoflook.
Ik val op ouder. Puntquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat je oud bent?
Knoflook is aanstekelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had dinsdag zelf pasta saus gemaakt en er flink knoflook in gedaan maar als je mn collega's de dag erna hoorde vonden ze t net zo heel erg leuk dat ik zo lekker gegeten had.
Ik vergeet de mozzarella die onder de bovenste laag lasagnabladeren gaatquote:
omfgquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of mijn lasagna bolognese met rundergehakt, zelfgemaakte tomatensaus, bechamelsaus en ui en knoflook.
Who lives in a pineapple under the sea?quote:
Maar dan van F is for blablaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Who lives in a pineapple under the sea?!
En dan blijkt ze een trol te zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed, ik bel het gemeentehuis vast op. Regel jij ff een mooie jurk voor jezelf?
ik vind dit leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef Melting het volgende:
Laatste partynummer.... dan weer muziek die anderen ook leuk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |