Salaris bankdirecteur?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom eerlijkheid niet loont?
Knoflook is niet scherp!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker, die scherpte is ook wel leuk soms.
Bij valse mensen loont dat niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Omdat de irritatie al zo ver gestegen was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft het met Faye te maken? Zo ja, betrek ons er niet bij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Inderdaad, ik vreet het zo opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Knoflook is niet scherp!(tenminste niet voor mij.
)
Je bent een lompe hork met de Hooverdam voor je kopquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Zo klinkt het wel jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zongedroogde tomaten! Serieus Samzz, volgens mij hebben we echt exact dezelfde eetsmaak
.
nog ff en ik ga watertandenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel ja.
Ik maak ook lekkere canneloni met ricotta en, uiteraard, spinazie en knoflook. Je raad al wat mijn favo groente is he
.
Of Gnocchi met zongedroogde tomaten, spinazie en een zelfgemaakte tomatensaus.
Omdat die eerlijkheid die jij nu gebruikt naar Faye toe niet helpt in je relatie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent een lompe hork met de Hooverdam voor je kop![]()
Verder ben je vast heel leuk hoor
idd. Er is een groot verschil tussen eerlijkheid en regelrechte lompheid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat die eerlijkheid die jij nu gebruikt naar Faye toe niet helpt in je relatie.
Ik vind spinazie ook echt heerlijk, verse dan. Al kan ik ook nog wel tegen ingevroren, maar dat is niet te vergelijken met verse.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel ja.
Ik maak ook lekkere canneloni met ricotta en, uiteraard, spinazie en knoflook. Je raad al wat mijn favo groente is he
.
Of Gnocchi met zongedroogde tomaten, spinazie en een zelfgemaakte tomatensaus.
Wij passen nú al niet bij elkaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind dit echt zooo niks, sorry Melting
Niks ervan, ze gaan maar zelf ook aan de knoflookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook.All1 moet je wel goed douchen de dag erna en flink pepermunt eten.
Na dit nummer nog maar 1 nummer. Dan weer muziek voor jou en ieder ander.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind dit echt zooo niks, sorry Melting
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent een lompe hork met de Hooverdam voor je kop![]()
Verder ben je vast heel leuk hoor
Ik snack regelmatig rauwe, verse spinaziequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind spinazie ook echt heerlijk, verse dan. Al kan ik ook nog wel tegen ingevroren, maar dat is niet te vergelijken met verse.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Na dit nummer nog maar 1 nummer. Dan weer muziek voor jou en ieder ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |