men, ik heb al zo'n trekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind knoflook ook echt geweldig. Die geur als er iets in knoflook gebakken wordt
.
Oh bohquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind knoflook ook echt geweldig. Die geur als er iets in knoflook gebakken wordt
.
Oh, jij gaat mijn lasagne zó lekker vindenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Maak het waar i.p.v. erover te postenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jij gaat mijn lasagne zó lekker vinden! En mijn pasta met zongedroogde tomaten en spinazie!
Zongedroogde tomatenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jij gaat mijn lasagne zó lekker vinden! En mijn pasta met zongedroogde tomaten en spinazie!
Rauwe knoflook is anders ook heel lekkah!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Gewoon doorzuipen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:03 schreef ValHallen het volgende:
Flügel is trouwens echt niet te nassen
Zo te horen ga ik die ook wel lusten!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker, die scherpte is ook wel leuk somsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Rauwe knoflook is anders ook heel lekkah!Een dun (dikte zelf te bepalen) plakje knoflook op een blokje kaas en dan zo opsmikkelen.
Limonade is ok.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:03 schreef ValHallen het volgende:
Flügel is trouwens echt niet te nassen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:04 schreef Melting het volgende:
Nou.... nog 5 nummers dan (die staan al klaar), en daarna maar weer gewone muziek.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |