quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan blijkt ze een trol te zijn. Maar ja, karakter telt he
.
Hier heb je alvast wat keukengerei om mee te beginnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vergeet de mozzarella die onder de bovenste laag lasagnabladeren gaat.
O.a.quote:
Da's een stinksigaar man.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hier heb je alvast wat keukengerei om mee te beginnen
Jammer dat ik al in bed ligquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef Melting het volgende:
Laatste partynummer.... dan weer muziek die anderen ook leuk vinden.
F is voor Feest dat doe je met vriendenquote:
Gewoon naar schiphol komen, omdat het kan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
Morgen naar school en niksen.
Of morgen thuisblijven en in de nacht misschien draaien.
Lastig, lastig.
CHARMED!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer dat ik al in bed ligik hou wel van een feesie
Daar kun je ook wel feessies hebben hoor!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
skihut muziekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgen Schiphol toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
Morgen naar school en niksen.
Of morgen thuisblijven en in de nacht misschien draaien.
Lastig, lastig.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:13 schreef SiIk het volgende:
Ik denk dat als ik iets aan het vergeten ben ik er nu toch niet meer op ga komen.
Bedtijd dus![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:13 schreef SiIk het volgende:
Ik denk dat als ik iets aan het vergeten ben ik er nu toch niet meer op ga komen.
Bedtijd dus![]()
Als ik naar de meet kom, gaan we naar een feestcafeetje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoelaat morgen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:13 schreef SiIk het volgende:
Bedtijd dus![]()
Kwart over 8.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |