quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vraag t even in t topic.
Radio 49 - Meet
Al denk ik dat je weinig kans hebt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vraag t even in t topic.
Radio 49 - Meet
doe maar die een jaar of 10 geleden ff terugkwam om nog een keer te cashenquote:
Bij Karzai konden er mensen blijven slapen geloof ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vraag t even in t topic.
Radio 49 - Meet
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doe maar die een jaar of 10 ff terugkwam om nog een keer te cashen
Whehehehehe dat had ik nog niet eens gezien!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]@ spelling van de naam van Faye's vriendje in de OP!
Best terecht!
kloptquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij Karzai konden er mensen blijven slapen geloof ik
Prima ik pak kwart voor 8 de bus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef ValHallen het volgende:
Heloef, ik ben morgen om 7:59 op Schiphol.
Volgens mij vlakbij het Rembrantsplein. Het is de toko van René Frogers ouders. Bolle Jan zelf is overigens enkele jaren geleden overldenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nadat ik afscheid had genomen van de groep en mee was gegaan met een andere groep (zoontje van een fokster) naar het feest van Joop geweestfokking druk, maar wel leuke muziek.
En ze wilde naar jantjes verjaardag, maar ston mega lange rij.
Bolle Jan ken ik niet?
Naar jochie inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]@ spelling van de naam van Faye's vriendje in de OP!
Best terecht!
Dat was toch in de zelfde samenstelling en dus Doe Maar 1?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doe maar die een jaar of 10 geleden ff terugkwam om nog een keer te cashen
Maar je geeft geen antwoord op mijn vraag. Als je daar eens mee begint.quote:
Slechte verbinding daar ?quote:
Ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehehe dat had ik nog niet eens gezien!
Jij bent gek.quote:
Jij bent te jongquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar je geeft geen antwoord op mijn vraag. Als je daar eens mee begint.
Ik doe het met een goeie reden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent gek.
Ik woon gewoon op 11 minuten afstand met de bus.
Jantjes verjaardg zit daar ook in de buurt, misschien bedoelen we hetzelfde? Naamswijziging?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Volgens mij vlakbij het Rembrantsplein. Het is de toko van René Frogers ouders. Bolle Jan zelf is overigens enkele jaren geleden overlden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |