owja die fotoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eiegenlijk moeten we gewoon kijken of ze er weer is
Smokey's heet die tent
Ze zeggen van nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben er 10 jaar geleden voor het laatst geweest. Ik kwam toevallig vrienden uit Goor tegenMaar dat is niet meer wat?
Trustequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom zou je? Volgens mij moet je er idioot lang voor reizen, en dan kunnen we elkaar wel helemaal een half uurtje zien ofzo. Ondanks dat ik best leuk ben lijkt dat me toch de moeite niet waard. Kom gewoon de 18de naar die meet, dan doe ik dat ook. Mocht ik dan heel erg tegenvallen heb je in ieder geval nog een toffe avond met andere mensen.
Nouja, ik ga echt slapen nu. Doeg allemaal
Maar serieus serieus he, ik skip niet zomaar lessen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar heb ik skijt aan. Morgen bij de La Place, kwart over 8
Zou op zich wel kunnen jaquote:
Je bent gek.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar heb ik skijt aan. Morgen bij de La Place, kwart over 8
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom zou je? Volgens mij moet je er idioot lang voor reizen, en dan kunnen we elkaar wel helemaal een half uurtje zien ofzo. Ondanks dat ik best leuk ben lijkt dat me toch de moeite niet waard. Kom gewoon de 18de naar die meet, dan doe ik dat ook. Mocht ik dan heel erg tegenvallen heb je in ieder geval nog een toffe avond met andere mensen.
Nouja, ik ga echt slapen nu. Doeg allemaal
Daar hadden ze leuke Barmannenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit een overheerlijk biertje gedronken genaamd High Brew
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welkom ja
Plan... Feesten en drinken
Overnachting? Hotel? Myraela en ik gaan heel de nacht door
Is goed. Welterusten en tot morgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je bent gek.
Ik ben morgen rond 6en vast nog even online, dan lees ik wel hoe serieus je echt bent ;')
ik zit te checken wat het kost om de trein te nemen en dan op de terugweg een stukkie taxi, want nachttreinen dat kennen we hier nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welkom ja
Plan... Feesten en drinken
Overnachting? Hotel? Myraela en ik gaan heel de nacht door
Fuck it, we gaan gewoon.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar serieus serieus he, ik skip niet zomaar lessen.
Okee wel maar goed.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar hadden ze leuke Barmannengratis bier
nou ja, ik dan
gewoon heel veel biertjes bestellen jijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar hadden ze leuke Barmannengratis bier
nou ja, ik dan
Ik ben er sowieso heb geen flikker te doen en het kost me geen stuiver.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gewoon heel veel biertjes bestellen jij
Vraag t even in t topic.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ik haal dat niet denk ikDus zijn er nog A'damse users met een luchtbedje
Nee, wij en muziek, dat wordt het nietquote:
Sounds like a plan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er sowieso heb geen flikker te doen en het kost me geen stuiver.
Vraag me dan toch af wat je wel wil horen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, wij en muziek, dat wordt het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |