SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Roodkapje aka Sharmutsje?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iemand een knuffel van Roodkapje nodig.
quote:
Zorg dat je in ieder geval een doordeweekse dag hebt. Dan is het minder druk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:59 schreef Solique het volgende:
Voor de Efteling noem maar een datum
Ben zelf aan het kijken om Disney in te plannen, maar prijs verschilt enorm per periode.
Dat had wel mijn voorkeurquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zorg dat je in ieder geval een doordeweekse dag hebt. Dan is het minder druk.
En neem geen Disney-hotel. Hoe leuk ook, daar betaal je veul voor. Maar zover was je al denk ikquote:
En Disney neem ik sowieso niet, prijs verschil is flink inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En neem geen Disney-hotel. Hoe leuk ook, daar betaal je veul voor. Maar zover was je al denk ik.
Of zit ik nu dingen te vertellen tegen een doorgewinterde Disney-ganger?
Het is nu veel leuker. Het moviepark is ook leuk. Klein, maar wel leuk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:06 schreef Poit het volgende:
Ben 1 keer in Disneyland Parijs geweest. Inmiddels 15 jaar geleden. Was best leuk.
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:06 schreef Poit het volgende:
Ben 1 keer in Disneyland Parijs geweest. Inmiddels 15 jaar geleden. Was best leuk.
Toch vind ik een SC meet in Parijs wat ver gaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is nu veel leuker. Het moviepark is ook leuk. Klein, maar wel leuk..
Zou wel gaaf wezenquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Toch vind ik een SC meet in Parijs wat ver gaan
Six Flags of Cedar Fair parken zijn nog beter inderdaad, maar dat vergt wat betere planning.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind Six Flags leuker dan disneyAchtbanen
Artis is ook leuk
Efteling ook
Bush Gardens?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:12 schreef Pheno het volgende:
Ik wil nog een keer naar Bush Gardens. Toffe achtbanen voor ontbijt
Ik ben zó blij dat je mij niet noemt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vind dat minimaal 2 dames (Shar, Lot?) in een dergelijk OP-pakje moeten als we in de Efteling meeten.
In de VSquote:
Niemand houdt je tegen Kuuksquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben zó blij dat je mij niet noemt.
Het is wat ver rijden.quote:
Ooh.. ik dacht dat ie het had over iets nieuws in de Burgers Bushquote:
Sheikraquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is wat ver rijden.
[ afbeelding ]
Als dat zo was ging ik elke avond na mijn werk een achtbaan in.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ooh.. ik dacht dat ie het had over iets nieuws in de Burgers Bush.
Mijn buik weerhoudt me.quote:
Vooraan het beste, ondanks de bordjes die zeggen dat het niet zo is. Twee keer in 5 minuten gedaan, het was die dag zo rustig. Hell, elke achtbaan meerdere keren gedaanquote:
Dan heb je echt geluk gehad, meestal mag je blij wezen als je 1x elke achtbaan in bent geweest.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooraan het beste, ondanks de bordjes die zeggen dat het niet zo is. Twee keer in 5 minuten gedaan, het was die dag zo rustig. Hell, elke achtbaan meerdere keren gedaan
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is wat ver rijden.
[ afbeelding ]
I know. We gingen rondom Halloween een maand naar Florida. Dus bv vier dagen alle Disneyparken af. Wij hadden natuurlijk achterlijke drukte verwacht. Ik zweer je, de enige en meteen langste rij was Aerosmith in Hollywood Studio's: 30 minuten. De rest had geen rij. Na een halve dag was je door ene park en ging je maar nog een keer in de toffere dingenquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan heb je echt geluk gehad, meestal mag je blij wezen als je 1x elke achtbaan in bent geweest.
Jemig wat een geluk qua bezoekers, en Aerosmith is nu niet bepaald bijzonder.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know. We gingen rondom Halloween een maand naar Florida. Dus bv vier dagen alle Disneyparken af. Wij hadden natuurlijk achterlijke drukte verwacht. Ik zweer je, de enige en meteen langste rij was Aerosmith in Hollywood Studio's: 30 minuten. De rest had geen rij. Na een halve dag was je door ene park en ging je maar nog een keer in de toffere dingen
Universal parken, NASA, Bush Gardens en Seaworld idem: geen rij te vinden. Universal hadden we 2x een ochtend, voor elk park 1. Toen hadden we alles al gehad, dus terug naar het hotel om te gaan zwemmenWel een toffe vakantie, echt alles kunnen doen op je gemak ipv in te lange rijen staan
Ik wil erg graag een keer terug, maar ik vrees dat het alleen nog maar tegen kan vallen.
Ben nog steeds jaloers.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Six Flags magic mountains was zoooo![]()
![]()
Ik ben ook zo verslaafd. En mijn vrouw nu ook. Die begon met ogen dicht in de eerste, maar na een maand achtbanen was dat wel overquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Jemig wat een geluk qua bezoekers, en Aerosmith is nu niet bepaald bijzonder.
Als er iets is wat ik nog wil gaan doen is het rondje east- en westcoast van de VS om parken te bezoeken.
* Solique zit trillend achter zijn schermen en wil in een achtbaan
In Virginia en Florida hebben ze parken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:27 schreef Pheno het volgende:
East coast moet ik nog eens goed doen. Die moeten ook een Bush Gardens hebben toch? Leek me wel erg tof met andere achtbanen dan in Tampa.
Komt in de buurt maar toch net niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Gewoon dit luisteren, zelfde als in de achtbaan gaan, maar dan een uur lang.
Klinkt eigenlijk wel relaxed voor in de auto.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Gewoon dit luisteren, zelfde als in de achtbaan gaan, maar dan een uur lang.
awesome!quote:
Briljantquote:
Eerder gezien..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien toch maar even een spoiler voor de mensen op kantoor
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
quote:
EENDJE!quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:11 schreef wc-eend het volgende:
Efteling SC-meet? Ik ga mee.. maar ik let wel op de tassen dan..
quote:
quote:
Zekerquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:15 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk morgen... Jij al gekeken?
Congratzquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:28 schreef Gamer_V het volgende:
Jeej, motortheorie binnen
Hallo mensen
Gratz.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:28 schreef Gamer_V het volgende:
Hallo mensen
Nice matti!quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:28 schreef Gamer_V het volgende:
Hallo mensen
Ik bezit al tijden 1/5e auto, dus daar ben je wat laat mee :pquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gratz.
* SocialDisorder haalt alvast auto van openbare weg
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:33 schreef Gamer_V het volgende:
Het is een wonder ook dat ik het gehaald heb, wilde vrijdag beginnen met leren, bleek dat mijn lesboek in een tas zat waar iets was gaan schimmelen. Boek helemaal vochtig, alle pagina's aan elkaar plakkend, werd misselijk van de geur als ik met mijn hoofd er boven hing
In plaats van alles naar de stomerij brengenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]en toch doorzetten, DAT is pas een ekte vent!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
In plaats van alles naar de stomerij brengen
quote:
Pfffttt dat heb ik twee weken geleden gedaan omdat m'n klerenkast aan het schimmelen was (vocht in de muur, schimmel op de muur, schimmel in de kastquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
In plaats van alles naar de stomerij brengen
Ik heb dan ook een goed geheugenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Pfffttt dat heb ik twee weken geleden gedaan omdat m'n klerenkast aan het schimmelen was (vocht in de muur, schimmel op de muur, schimmel in de kast), krijg vandaag pas de broek van m'n smoking terug...!
en die shit is duurquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Pfffttt dat heb ik twee weken geleden gedaan omdat m'n klerenkast aan het schimmelen was (vocht in de muur, schimmel op de muur, schimmel in de kast), krijg vandaag pas de broek van m'n smoking terug...!
Ook ja!quote:
quote:
Gewoon Blood Money weer eens uit de kast trekkenquote:
Dat klopt. Al had ik laatst een aanbieding, daar wacht ik meestal op. Nu helemaal, want op mijn huidige werk is een pak eigenlijk niet eens meer nodig, dus als ie begint te meuren trek ik die gewoonweg niet meer aan tot de volgende stoombeurtquote:
Wauw iddquote:
Je kan het nog steeds sneaky spelen, verzekert IO Interactive ons, en er zijn ook nog steeds missies in de vorm van de klassieke hits. Dus ik blijf voorzichtig positief.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wauw idd
Een echte hitman zou nooit polies neerschietenWaarom hebben ze het niet in ere gehouden. Die games waren altijd awesome.
Ubisoft bleef ook bij hoog en bij laag volhouden dat Splinter Cell: Conviction de oude gameplay zou houden. Look what happened...quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:24 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je kan het nog steeds sneaky spelen, verzekert IO Interactive ons, en er zijn ook nog steeds missies in de vorm van de klassieke hits. Dus ik blijf voorzichtig positief.
En die multiplayer waar nog niks over bekend is kan wel eens heel mooi uitpakken als het een co-op wordt waarbij mensen ook echt gedwongen worden om samen sneaky hits uit te voeren...
Tja, Kane and Lynch waren ook niet de, eh, beste games ooit, maar de co-op schijnt tof te zijn desondanks. Schrale troost...quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ubisoft bleef ook bij hoog en bij laag volhouden dat Splinter Cell: Conviction de oude gameplay zou houden. Look what happened...
En dat baseer je op wat? De MP van Kane & Lynch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Tja, Kane and Lynch waren ook niet de, eh, beste games ooit, maar de co-op schijnt tof te zijn desondanks. Schrale troost...
Volgens mij is al gezegd dat Hitman multiplayer zou krijgen...quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En dat baseer je op wat? De MP van Kane & Lynch?
Yup, en die gaat ook apeballen zuigen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:39 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Volgens mij is al gezegd dat Hitman multiplayer zou krijgen...
Mag ik jouw beta-toegang?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yup, en die gaat ook apeballen zuigen.
SD IS ALWETEND!quote:
dat dus. zie ook mijn sig.quote:
Mweuuuh ik heb m nu pas voor de helft (begin de hele tijd opnieuw, ik weet niet waarom).quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:48 schreef Poit het volgende:
FRUIT!
Stiekem vind ik de Shambhala mix van 2010 beter
Stealth apeballen duo-zuigen! Zuig met je maatje apeballen zonder dat de aap het doorheeftquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yup, en die gaat ook apeballen zuigen.
Tis maar wat je lekker vindt, Valentijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:52 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Stealth apeballen duo-zuigen! Zuig met je maatje apeballen zonder dat de aap het doorheeft
Die Valerio weet je je toch altijd weer te verrassen met z'n fetishes.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tis maar wat je lekker vindt, Valentijn.
Nou moet ik stiekem zeggen... stealth gezogen worden klinkt best goed.quote:
met als enige probleem dat je er niks van merktquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nou moet ik stiekem zeggen... stealth gezogen worden klinkt best goed.
Das het toffe, je merkt er pas wat van als je lang en breed klaar bent.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:22 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
met als enige probleem dat je er niks van merkt
en dan is het gevoel weg en je onderbroek viesquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Das het toffe, je merkt er pas wat van als je lang en breed klaar bent.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:29 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
en dan is het gevoel weg en je onderbroek vies
Jonguh.. Hoe lang weet je nou al dat Dumpert niet aan hotlinking doet..quote:
2 minuten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh.. Hoe lang weet je nou al dat Dumpert niet aan hotlinking doet..
ZEG! let eens op je woorden, er zijn dames in dit topic!quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:57 schreef SuperFruitig het volgende:
eeeeeeeeeeeeeehhhh boo manimanimani boo manimanimani boo mani mani mani
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:34 schreef Solique het volgende:
Overwerken![]()
Waarom komen prioriteitsstoringen altijd aan het einde van een dag binnen.
In India kunnen wat mensen niet werkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hoe hoog is de prioriteit als iedereen al naar huis is?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:42 schreef Solique het volgende:
[..]
In India kunnen wat mensen niet werken
En hier gaat het werk 24/7 door
Nu niet meer, net gebeld. Probleem is opgelost.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dan is prio wel echt prio...
Ja, zeg dat welquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:46 schreef Fallen het volgende:
WWWWWWRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGHHHH!!
HET IS GODVERDOMME TIEN VOOR VIJF MANquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Nu niet meer, net gebeld. Probleem is opgelost.
Kan nu naar huis
"Ambtenarenquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HET IS GODVERDOMME TIEN VOOR VIJF MAN
Tijd om iets te snacken!quote:
Klinkt goed. Als ik thuis was dan was ik ze ook gaan maken.quote:
Alweer?!quote:
quote:
Ow, ik dacht dat je met 2 nu eindelijk stereoscopisch 3D kon kijken....quote:
Brilletjes komen als het goed is donderdagquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je met 2 nu eindelijk stereoscopisch 3D kon kijken....
Vroeg beginnen mag je (normaal) vroeg wegquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HET IS GODVERDOMME TIEN VOOR VIJF MAN
Sorryquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf is deze , stroom in de keuken schiet eruit, kijkt stoppen na en niks aan de hand. Aardlek is er ook uit, maar die kreeg ik niet meer aan.
denk ja wtf, ik wacht wel ff en probeer het nog wel een keer met die aardlek schakelaar, en ineens werkt alles weer
Of heeft het gewoon te maken met de grote energiebesparings-actie van vandaag
Waarom sorryquote:
Ding zuigt zoveel power dat ik de jouwe nodig hadquote:
Oh lolquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Ding zuigt zoveel power dat ik de jouwe nodig had
Wel kick, stop net m'n 2.5 inch externe HD in m'n tv en hij leest gewoon divx units
jaja, nog een weekje dan issie op steamquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens, iedereen die Renegade Ops nog niet heeft gespeeld en wel houdt van
a) explosies
b) actiefilms uit de jaren 90
c) veel explosies
d) Desert/Jungle Strike
e) toffe arcade games
Moet hem ff proberen! De demo geeft al best een aardig beeld van de game!
PLEESTEETSION!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:03 schreef Mday het volgende:
[..]
jaja, nog een weekje dan issie op steam
Heb het nog niet uitvoerig getest maar best wel grappig.. Toch ook maar een netwerkkabel aan dat ding hangen.. Kijken hoe dat isquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh lol! Ja dat is wel handig he, heb het bij de mijne met een hack moeten doen
. Pakt alleen geen srt bestanden bij mij
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:17 schreef GameBabe het volgende:
Ben je heel even druk en opeens is SD weer terug. Wat is er gebeurd? En ben je al papa SD?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Hey SBquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:31 schreef SummerBreeze het volgende:
Hoi SD, kwam jij laatst nog in mijn wereldje in OUD binnenhalen, nu doe ik lekker hetzelfde bij jou :p
hoe is het met de gammers?
hihi ik las billetjes!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Brilletjes komen als het goed is donderdag![]()
Heb ik hier ook gehad, zo'n aardlekschakelaar moet ff afkoelen ofzo voor hij het weer doetquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf is deze , stroom in de keuken schiet eruit, kijkt stoppen na en niks aan de hand. Aardlek is er ook uit, maar die kreeg ik niet meer aan.
denk ja wtf, ik wacht wel ff en probeer het nog wel een keer met die aardlek schakelaar, en ineens werkt alles weer
Of heeft het gewoon te maken met de grote energiebesparings-actie van vandaag
SBquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:31 schreef SummerBreeze het volgende:
Hoi SD, kwam jij laatst nog in mijn wereldje in OUD binnenhalen, nu doe ik lekker hetzelfde bij jou :p
Eend leeft nog?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn whatsapp reply komt niet door maar pics!!!
Ook lekkerquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb vanavond gebraden eend gegeten
Nee lasagne dan maar voor morgen. Maar hoe lang zal het duren voordat ze Eend als vermist opgeven?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:14 schreef Solique het volgende:
BB problemen opgelost zo te merken, al mijn apps gaan gelijk krijsen.
[..]
Ook lekker
Toch geen lasagne.
Geen idee, er was wel iemand uit de Amstel gevistquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee lasagne dan maar voor morgen. Maar hoe lang zal het duren voordat ze Eend als vermist opgeven?
OMFGquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, er was wel iemand uit de Amstel gevist
Anders zou hij in het ijmeer gevonden worden niet in de Amstelquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG![]()
In dat geval, eendje is nog okay en ook niet dood gegaan aan mijn lasagne!
Natuurlijk zou ik hem niet in het IJmeer dumpen, dan ben ik gelijk verdacht!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Anders zou hij in het ijmeer gevonden worden niet in de Amstel
Dan nog zou het mee vallen, stroming kan daar goed sterk wezen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Natuurlijk zou ik hem niet in het IJmeer dumpen, dan ben ik gelijk verdacht!
Hoi MILF in wording! U wordt gemist!quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:31 schreef SummerBreeze het volgende:
nee hoor, ze zit gewoon naast mequote:
Door mij natuurlijk!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:41 schreef SummerBreeze het volgende:
Poit!
En door wie word ik gemist?
Ik zie trouwens dat ik niet de enige uit Z&G ben. Hoi kuukske
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef SummerBreeze het volgende:
Hij dacht zelf net ook al dat ik filth zei ipv FILF. Waar het hart vol van is loopt de mond van over ofzo?
Nou hopen dat de kleine meid niet eerder eruit hoeft!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:16 schreef SummerBreeze het volgende:
Spankyhier alles wel lekker, alleen niet zo mobiel door een nog dikker buik (en tieten) dan normaal. Nog 9 weekjes te gaan, als de kleine iig niet eerder wordt gehaald ivm de zwangerschapsdiabetes
Enige hormoongerelateerde waar ik last van heb is dat ik niet op bepaalde woorden kan komen. En voor een taalfetisjist als ik is dat behoorlijk frustrerend wat dan weer een soort van lachende huilbui of huilende lachaanval tot gevolg heeft.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:04 schreef Nebo het volgende:
Ach het is natuurlijk al gevraagd zie ik nu. Goed nieuws, nog veel last gehad van de hormoontjes of viel het mee? (ook voor SD)
Dikke tettenquote:
Hé! Jij hier!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:18 schreef SummerBreeze het volgende:
Wat een schattige kleine tetjes op dat plaatje tain
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:18 schreef SummerBreeze het volgende:
Wat een schattige kleine tetjes op dat plaatje tain
2 zwangere vrouwen hier! Moet niet gekker worden!quote:
Jep, na ruim een jaar afwezigheid kom ik hier weer eens binnenvallen. En het voelt wel weer meteen als een warm bad.quote:
ik ben verwendquote:
Ja dotjes zijn het hè.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:22 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Jep, na ruim een jaar afwezigheid kom ik hier weer eens binnenvallen. En het voelt wel weer meteen als een warm bad.
Kijk, dat soort vrouwen zie ik graagquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:25 schreef SummerBreeze het volgende:
Bah, die hard 3, die ken ik inmiddels wel uit mijn hoofd.
Zeker nietquote:
Hier werkte geen enkele appquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Jezus mina, al die berichten op FB omdat mensen hun ping op hun bb niet werken![]()
![]()
Goed dat je het zegt mijn gitaar is nog steeds uitgeleend.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Eendje wou met mij Guitar Hero spelen
Fixed for accuracy.quote:
quote:
Dat isquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:38 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben verliefd (insert hartjes smiley)
my lasagna works like magic!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:38 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben verliefd (insert hartjes smiley)
dit, voor bb huiliesquote:
ik vind er ook niet zoveel aanquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:51 schreef koei het volgende:
Heeft er btw iemand zin om morgenavond mee te gaan naar het Circus? Heb vanmiddag drie vrijkaartjes van mn werk gekregen, maar het circus is blijkbaar niet zo populair
Het is niet alleen de lasagnaquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
my lasagna works like magic!
[..]
dit, voor bb huilies
Net breaking bad afgekekentoffe eps weer
Liefde van de man gaat door de maagquote:
Zekerquote:
Ben niet van het circus, ga tevens bij mijn werkgever langs. (als er niet weer dingen mis gaan op werkquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:51 schreef koei het volgende:
Heeft er btw iemand zin om morgenavond mee te gaan naar het Circus? Heb vanmiddag drie vrijkaartjes van mn werk gekregen, maar het circus is blijkbaar niet zo populair
3Dquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef Poit het volgende:
Kick!!
Ik kan gewoon via Playstation Media Server een film streamen die dan 3D wordt weergegeven
11e One Piece film in 3D![]()
AWESOMEEEEEEEEE
Volgens mij staan er wel aardig wat op!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:05 schreef koei het volgende:
Zijn films dan ook al redelijk te downloaden in 3D eigenlijk? Kom die nooit tegen, maar ik download uberhaupt vrij weinig films.
Mijn oogjes vinden 3d niet zo fijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef Poit het volgende:
Kick!!
Ik kan gewoon via Playstation Media Server een film streamen die dan 3D wordt weergegeven
11e One Piece film in 3D![]()
AWESOMEEEEEEEEE
Hij wilde jouw gevoelige snaren wel even aanraken zeker!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Eendje wou met mij Guitar Hero spelen
Heb er tot op heden niet op gelet maar ik heb de laatste One Piece film in 3D. Op m'n PC laat hij twee beelden naast elkaar zien. Op de ps3, na het inschakelen van 3D, een wazig beeld.. Al heb ik m'n brillen nog nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:05 schreef koei het volgende:
Zijn films dan ook al redelijk te downloaden in 3D eigenlijk? Kom die nooit tegen, maar ik download uberhaupt vrij weinig films.
QFTquote:
Zijn er genoeg te vindenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:05 schreef koei het volgende:
Soms wel soms niet, in de bios valt het bij imax wel mee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn oogjes vinden 3d niet zo fijn
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wilde jouw gevoelige snaren wel even aanraken zeker!
Goed om te weten!quote:
Ja, dus slikken voortaan!quote:
Gamen in 3Dquote:
EINDELIJK EEN MEDESTANDER!!!!quote:
Sorry wat?quote:
Dat vind ik bij de meeste games die het aanbieden zwaar tegen vallen.quote:
Ik vind vooral de meerprijs nogal een erg groot obstakelquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat vind ik bij de meeste games die het aanbieden zwaar tegen vallen.
Ja Poit, er zijn uitzonderingen waar het zeker werkt.
Ja, daar zit nogal een verschil in inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind vooral de meerprijs nogal een erg groot obstakel
goed idee, afgezien van het feit dat er geen games op zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:14 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zullen we morgen even een 3DS ()halen dan?
Bij Motorstorm vond ik het erg tof! Bij Killzone 3 was de toegevoegde waarde echter weer nihil. Maar Sony maakt tegenwoordig alle grote titels 3D, dus als Sony-fanboy heeft 3D wel een voordeel. Als ik het geld had gehad had ik ook een 3D TV gehaald. Maar voorlopig wacht ik even totdat er een standaard in de markt is (en mijn stapel geld groot genoeg is...)quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat vind ik bij de meeste games die het aanbieden zwaar tegen vallen.
Ja Poit, er zijn uitzonderingen waar het zeker werkt.
Ik heb me gedragenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zekers. En die meerprijs valt wel mee tegenwoordig. Vrijwel alle nieuwe modellen zijn er op voorbereid, hoeft er enkel nog een bril bij te kopen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:17 schreef koei het volgende:
[..]
Bij Motorstorm vond ik het erg tof! Bij Killzone 3 was de toegevoegde waarde echter weer nihil. Maar Sony maakt tegenwoordig alle grote titels 3D, dus als Sony-fanboy heeft 3D wel een voordeel. Als ik het geld had gehad had ik ook een 3D TV gehaald. Maar voorlopig wacht ik even totdat er een standaard in de markt is (en mijn stapel geld groot genoeg is...)
Mijn GH heeft geen snaren!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op welke meet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:16 schreef Mday het volgende:
zeg, denkt men dat SD ook op de meet komt? ik hoor al reeksen lang dat ie halfreus is, maar nu wil ik het zien ook
Daarom wacht iedereen op Rocksmith (die nog steeds niet voor Europa is aangekondigdquote:
Efteling meet! SD is Lange Jan!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Op welke meet?
Er is nog niets duidelijk.
Voorbereid of kunnen het ook fatsoenlijk?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Zekers. En die meerprijs valt wel mee tegenwoordig. Vrijwel alle nieuwe modellen zijn er op voorbereid, hoeft er enkel nog een bril bij te kopen.
Uquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom wacht iedereen op Rocksmith (die nog steeds niet voor Europa is aangekondigd).
Stomme dierentuin.quote:
combo, zeker plasma. 200 hz bij lcd eigenlijk de enige voorwaarde.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voorbereid of kunnen het ook fatsoenlijk?
Hij is ook erg groot. En daar komt nog bij dat zijn lengte ook niet niks is: 2.04m volgens zijn paspoort.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:16 schreef Mday het volgende:
zeg, denkt men dat SD ook op de meet komt? ik hoor al reeksen lang dat ie halfreus is, maar nu wil ik het zien ook
Mijn TV was prijziger dan je Panasonic met 2 brillenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Zekers. En die meerprijs valt wel mee tegenwoordig. Vrijwel alle nieuwe modellen zijn er op voorbereid, hoeft er enkel nog een bril bij te kopen.
Je weet niet eens wat ik er voor betaald hebquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn TV was prijziger dan je Panasonic met 2 brillen
Bestquote:
Wanneerquote:
Ah, dat zeg ik, de meerprijs is een groot obstakelquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:20 schreef Poit het volgende:
[..]
combo, zeker plasma. 200 hz bij lcd eigenlijk de enige voorwaarde.
Da's z'n penis, de rest is al helemaal indrukwekkend!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:20 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Hij is ook erg groot. En daar komt nog bij dat zijn lengte ook niet niks is: 2.04m volgens zijn paspoort.
Er is zeg maar een reden waarom ons kindje nu al langer is dan 99.96% van de kindjes tijdens de 30e zwangerschapsweek.
Er was er laatst 1 voor 600 euro bij expert + bol.comquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dat zeg ik, de meerprijs is een groot obstakel
Ik ga iig geen duizend euro uitgeven voor een tv enkel om nu 3D erbij te krijgen.
hoe weet je dat?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's z'n penis, de rest is al helemaal indrukwekkend!
Weet je al wat het gaat worden? Een reusachtige meid met dikke tetten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:20 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Hij is ook erg groot. En daar komt nog bij dat zijn lengte ook niet niks is: 2.04m volgens zijn paspoort.
Er is zeg maar een reden waarom ons kindje nu al langer is dan 99.96% van de kindjes tijdens de 30e zwangerschapsweek.
valt best mee die lengte, alleen in het land van ooit dachten kinderen dat ik de vader van Kloontje was...quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:16 schreef Mday het volgende:
Ik heb Googlequote:Op maandag 10 oktober 2011 22:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat ik er voor betaald heb
Lol, da's waarquote:
Als mijn tv ooit kapotgaat denk ik eraan. Nu is 600 euro voor enkel 3D erbij een beetje zondequote:Op maandag 10 oktober 2011 22:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Er was er laatst 1 voor 600 euro bij expert + bol.com
Circus is nog leuk als je klein bentquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:51 schreef koei het volgende:
Genoeg 3D films hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:05 schreef koei het volgende:
De Techwood 3D-L3-3T serie komt binnenkort uitquote:
Neuh, dan moet je het ook niet doen natuurlijk. Ik wilde gewoon al graag een grotere tv (heb een boel te compenseren) en blijf enthousiast over 3D.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als mijn tv ooit kapotgaat denk ik eraan. Nu is 600 euro voor enkel 3D erbij een beetje zonde
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
valt best mee die lengte, alleen in het land van ooit dachten kinderen dat ik de vader van Kloontje was...
Pijnlijke harde persoonlijke ervaring..quote:
Hoe durf jij het over de voorgevel van mijn dochter te hebben?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet je al wat het gaat worden? Een reusachtige meid met dikke tetten?
Laatst Fright Night 3D gezien in de bios en dat was de eerste 3D film waarbij ik na afloop geen hoofdpijn had. Vond het bij 95% van de film alleen niet heel erg veel toevoegen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Neuh, dan moet je het ook niet doen natuurlijk. Ik wilde gewoon al graag een grotere tv (heb een boel te compenseren) en blijf enthousiast over 3D.
Ik ben nu vooral over de indruk van de kwaliteit die er uit het apparaat komt..
Je snapt niet dat het een kruising tussen jouw en SD kan zijn?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:27 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Hoe durf jij het over de voorgevel van mijn dochter te hebben?
Of beter: je kent SD dus echt niet, want je durft het blijkbaar over de tieten van zijn dochter te hebben. Lefgozer
Verschil is dat ik er ook een HDMI 1.4 receiver bij moet halen, à 1300 euro, en er is te weinig goede 3D content als Avatar, Transformers, Wipeout en Motorstorm om dat te verantwoorden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Er was er laatst 1 voor 600 euro bij expert + bol.com
Oh, ik bedoel 3D bij gaming.. Voor films hoeft het niet perse voor mij. Ben alleen wel weer supergroot fan van One Piece en kan de laatste film niet zo snel vinden in een niet 3d versiequote:Op maandag 10 oktober 2011 22:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Laatst Fright Night 3D gezien in de bios en dat was de eerste film waarbij ik na afloop geen hoofdpijn had. Vond het bij 95% van de film alleen niet heel erg veel toevoegen.
Receivers zijn overratedquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Verschil is dat ik er ook een HDMI 1.4 receiver bij moet halen, à 1300 euro, en er is te weinig goede 3D content als Avatar, Transformers, Wipeout en Motorstorm om dat te verantwoorden.
En daarom heb je maar een 3D-scherm gekocht. Nu begrijp ik het!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel 3D bij gaming.. Voor films hoeft het niet perse voor mij. Ben alleen wel weer supergroot fan van One Piece en kan de laatste film niet zo snel vinden in een niet 3d versie
Enige redenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daarom heb je maar een 3D-scherm gekocht. Nu begrijp ik het!
Een echte fan
Jawel, maar feit blijft dat je het hebt over de tieten van SD's dochterquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je snapt niet dat het een kruising tussen jouw en SD kan zijn?
KORTING!! Dan wil ik 2 keer! En blijdorp kom ik elke dag voorbij maar ga er nooit heenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:30 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben trouwens ook pro-Artis meet... Of diergaarde blijdorp, ik heb abbonnement en krijgt iedereen korting
Ik heb Ritse het donderdag laten vragen aan Leon, en die zei dat de Europese markt te klein is en de game verschijnt daarom enkel in de US. Beetje vreemd, maar het is niet andersquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom wacht iedereen op Rocksmith (die nog steeds niet voor Europa is aangekondigd).
Bij gaming heb ik het alleen op een 3DS geprobeerd in een winkel en ik werd er scheel van...quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel 3D bij gaming.. Voor films hoeft het niet perse voor mij. Ben alleen wel weer supergroot fan van One Piece en kan de laatste film niet zo snel vinden in een niet 3d versie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Ja, want GH en Rockband hebben laten zien dat die markt te klein isquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:31 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb Ritse het donderdag laten vragen aan Leon, en die zei dat de Europese markt te klein is en de game verschijnt daarom enkel in de US. Beetje vreemd, maar het is niet anders
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij gaming heb ik het allene op een 3DS geprobeerd in een winkel en ik werd er scheel van...
Is het deze film?3DS is de meest grote paupervorm van 3D. Het werkt maar vraag niet hoe inderdaad.. Active Shutters FTW!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en het lijkt erop dat die het is.. Al doe ik niet aan Torrents..Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Bij deze, we gaan naar diergaarde blijdorp..quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:30 schreef Poit het volgende:
[..]
KORTING!! Dan wil ik 2 keer! En blijdorp kom ik elke dag voorbij maar ga er nooit heen
Dat kan nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
shiiiiit nou moet ik morgen naakt naar het werk
...nouja...naakte nagels ..
Jezus.. Graf Ubisoft.. Eindelijk een game met potentie.. Stelletje paupers.. Dan maar importeren.. Het is niet anders..quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, want GH en Rockband hebben laten zien dat die markt te klein is
De hoge heren van Ubisoft zijn soms wat raar.
Nee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet je al wat het gaat worden? Een reusachtige meid met dikke tetten?
Ga je d'r dan ook Kelly noemen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee.
Een meid met mij als vader.
Daar houd het op voor de mannelijke buitenwereld.
"meneer ik wil met uw do..."
"Tuurlijk, maar ik laat je eerst even kennis maken onze voordeur." à la Al Buddy.
Al is dan ook geniaal. Al is Phillip Banks ook tof, die werpt wat verder.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee.
Een meid met mij als vader.
Daar houd het op voor de mannelijke buitenwereld.
"meneer ik wil met uw do..."
"Tuurlijk, maar ik laat je eerst even kennis maken onze voordeur." à la Al Buddy.
Megatron?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Hell no!
Namen zijn al 4 maanden geleden bepaald.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:36 schreef Poit het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)tt-head-trailer-9423
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
shiiiiit nou moet ik morgen naakt naar het werk
...nouja...naakte nagels ..
Peggy.quote:
Peggy Ellen Ripley Sarah Connor Cleopatra Jean Marie Mata Hariquote:
Hij is wel voorbijgekomen, maar het leek ins wat onhandig aangezien ons he thuisnetwerk al bestaat uit transformers. Gaan we onze dochter nog verwarren met de desktop.quote:
Niet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:42 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Hij is wel voorbijgekomen, maar het leek ins wat onhandig aangezien ons he thuisnetwerk al bestaat uit transformers. Gaan we onze dochter nog verwarren met de desktop.
Bovendien, ik ga mijn kind niet naar een evil decepticon noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |