quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef SummerBreeze het volgende:
Hij dacht zelf net ook al dat ik filth zei ipv FILF. Waar het hart vol van is loopt de mond van over ofzo?
Nou hopen dat de kleine meid niet eerder eruit hoeft!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:16 schreef SummerBreeze het volgende:
Spankyhier alles wel lekker, alleen niet zo mobiel door een nog dikker buik (en tieten) dan normaal. Nog 9 weekjes te gaan, als de kleine iig niet eerder wordt gehaald ivm de zwangerschapsdiabetes
Enige hormoongerelateerde waar ik last van heb is dat ik niet op bepaalde woorden kan komen. En voor een taalfetisjist als ik is dat behoorlijk frustrerend wat dan weer een soort van lachende huilbui of huilende lachaanval tot gevolg heeft.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:04 schreef Nebo het volgende:
Ach het is natuurlijk al gevraagd zie ik nu. Goed nieuws, nog veel last gehad van de hormoontjes of viel het mee? (ook voor SD)
Dikke tettenquote:
Hé! Jij hier!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:18 schreef SummerBreeze het volgende:
Wat een schattige kleine tetjes op dat plaatje tain
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:18 schreef SummerBreeze het volgende:
Wat een schattige kleine tetjes op dat plaatje tain
2 zwangere vrouwen hier! Moet niet gekker worden!quote:
Jep, na ruim een jaar afwezigheid kom ik hier weer eens binnenvallen. En het voelt wel weer meteen als een warm bad.quote:
ik ben verwendquote:
Ja dotjes zijn het hè.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:22 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Jep, na ruim een jaar afwezigheid kom ik hier weer eens binnenvallen. En het voelt wel weer meteen als een warm bad.
Kijk, dat soort vrouwen zie ik graagquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:25 schreef SummerBreeze het volgende:
Bah, die hard 3, die ken ik inmiddels wel uit mijn hoofd.
Zeker nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |