awesome!quote:
Briljantquote:
Eerder gezien..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien toch maar even een spoiler voor de mensen op kantoor
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
quote:
EENDJE!quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:11 schreef wc-eend het volgende:
Efteling SC-meet? Ik ga mee.. maar ik let wel op de tassen dan..
quote:
quote:
Zekerquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:15 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk morgen... Jij al gekeken?
Congratzquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:28 schreef Gamer_V het volgende:
Jeej, motortheorie binnen
Hallo mensen
Gratz.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:28 schreef Gamer_V het volgende:
Hallo mensen
Nice matti!quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:28 schreef Gamer_V het volgende:
Hallo mensen
Ik bezit al tijden 1/5e auto, dus daar ben je wat laat mee :pquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gratz.
* SocialDisorder haalt alvast auto van openbare weg
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:33 schreef Gamer_V het volgende:
Het is een wonder ook dat ik het gehaald heb, wilde vrijdag beginnen met leren, bleek dat mijn lesboek in een tas zat waar iets was gaan schimmelen. Boek helemaal vochtig, alle pagina's aan elkaar plakkend, werd misselijk van de geur als ik met mijn hoofd er boven hing
In plaats van alles naar de stomerij brengenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]en toch doorzetten, DAT is pas een ekte vent!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
In plaats van alles naar de stomerij brengen
quote:
Pfffttt dat heb ik twee weken geleden gedaan omdat m'n klerenkast aan het schimmelen was (vocht in de muur, schimmel op de muur, schimmel in de kastquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
In plaats van alles naar de stomerij brengen
Ik heb dan ook een goed geheugenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Pfffttt dat heb ik twee weken geleden gedaan omdat m'n klerenkast aan het schimmelen was (vocht in de muur, schimmel op de muur, schimmel in de kast), krijg vandaag pas de broek van m'n smoking terug...!
en die shit is duurquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Pfffttt dat heb ik twee weken geleden gedaan omdat m'n klerenkast aan het schimmelen was (vocht in de muur, schimmel op de muur, schimmel in de kast), krijg vandaag pas de broek van m'n smoking terug...!
Ook ja!quote:
quote:
Gewoon Blood Money weer eens uit de kast trekkenquote:
Dat klopt. Al had ik laatst een aanbieding, daar wacht ik meestal op. Nu helemaal, want op mijn huidige werk is een pak eigenlijk niet eens meer nodig, dus als ie begint te meuren trek ik die gewoonweg niet meer aan tot de volgende stoombeurtquote:
Wauw iddquote:
Je kan het nog steeds sneaky spelen, verzekert IO Interactive ons, en er zijn ook nog steeds missies in de vorm van de klassieke hits. Dus ik blijf voorzichtig positief.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wauw idd
Een echte hitman zou nooit polies neerschietenWaarom hebben ze het niet in ere gehouden. Die games waren altijd awesome.
Ubisoft bleef ook bij hoog en bij laag volhouden dat Splinter Cell: Conviction de oude gameplay zou houden. Look what happened...quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:24 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je kan het nog steeds sneaky spelen, verzekert IO Interactive ons, en er zijn ook nog steeds missies in de vorm van de klassieke hits. Dus ik blijf voorzichtig positief.
En die multiplayer waar nog niks over bekend is kan wel eens heel mooi uitpakken als het een co-op wordt waarbij mensen ook echt gedwongen worden om samen sneaky hits uit te voeren...
Tja, Kane and Lynch waren ook niet de, eh, beste games ooit, maar de co-op schijnt tof te zijn desondanks. Schrale troost...quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ubisoft bleef ook bij hoog en bij laag volhouden dat Splinter Cell: Conviction de oude gameplay zou houden. Look what happened...
En dat baseer je op wat? De MP van Kane & Lynch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Tja, Kane and Lynch waren ook niet de, eh, beste games ooit, maar de co-op schijnt tof te zijn desondanks. Schrale troost...
Volgens mij is al gezegd dat Hitman multiplayer zou krijgen...quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En dat baseer je op wat? De MP van Kane & Lynch?
Yup, en die gaat ook apeballen zuigen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:39 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Volgens mij is al gezegd dat Hitman multiplayer zou krijgen...
Mag ik jouw beta-toegang?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yup, en die gaat ook apeballen zuigen.
SD IS ALWETEND!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |