SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Roodkapje aka Sharmutsje?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iemand een knuffel van Roodkapje nodig.
quote:
Zorg dat je in ieder geval een doordeweekse dag hebt. Dan is het minder druk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:59 schreef Solique het volgende:
Voor de Efteling noem maar een datum
Ben zelf aan het kijken om Disney in te plannen, maar prijs verschilt enorm per periode.
Dat had wel mijn voorkeurquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zorg dat je in ieder geval een doordeweekse dag hebt. Dan is het minder druk.
En neem geen Disney-hotel. Hoe leuk ook, daar betaal je veul voor. Maar zover was je al denk ikquote:
En Disney neem ik sowieso niet, prijs verschil is flink inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En neem geen Disney-hotel. Hoe leuk ook, daar betaal je veul voor. Maar zover was je al denk ik.
Of zit ik nu dingen te vertellen tegen een doorgewinterde Disney-ganger?
Het is nu veel leuker. Het moviepark is ook leuk. Klein, maar wel leuk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:06 schreef Poit het volgende:
Ben 1 keer in Disneyland Parijs geweest. Inmiddels 15 jaar geleden. Was best leuk.
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:06 schreef Poit het volgende:
Ben 1 keer in Disneyland Parijs geweest. Inmiddels 15 jaar geleden. Was best leuk.
Toch vind ik een SC meet in Parijs wat ver gaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is nu veel leuker. Het moviepark is ook leuk. Klein, maar wel leuk..
Zou wel gaaf wezenquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Toch vind ik een SC meet in Parijs wat ver gaan
Six Flags of Cedar Fair parken zijn nog beter inderdaad, maar dat vergt wat betere planning.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind Six Flags leuker dan disneyAchtbanen
Artis is ook leuk
Efteling ook
Bush Gardens?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:12 schreef Pheno het volgende:
Ik wil nog een keer naar Bush Gardens. Toffe achtbanen voor ontbijt
Ik ben zó blij dat je mij niet noemt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vind dat minimaal 2 dames (Shar, Lot?) in een dergelijk OP-pakje moeten als we in de Efteling meeten.
In de VSquote:
Niemand houdt je tegen Kuuksquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben zó blij dat je mij niet noemt.
Het is wat ver rijden.quote:
Ooh.. ik dacht dat ie het had over iets nieuws in de Burgers Bushquote:
Sheikraquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is wat ver rijden.
[ afbeelding ]
Als dat zo was ging ik elke avond na mijn werk een achtbaan in.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ooh.. ik dacht dat ie het had over iets nieuws in de Burgers Bush.
Mijn buik weerhoudt me.quote:
Vooraan het beste, ondanks de bordjes die zeggen dat het niet zo is. Twee keer in 5 minuten gedaan, het was die dag zo rustig. Hell, elke achtbaan meerdere keren gedaanquote:
Dan heb je echt geluk gehad, meestal mag je blij wezen als je 1x elke achtbaan in bent geweest.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooraan het beste, ondanks de bordjes die zeggen dat het niet zo is. Twee keer in 5 minuten gedaan, het was die dag zo rustig. Hell, elke achtbaan meerdere keren gedaan
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is wat ver rijden.
[ afbeelding ]
I know. We gingen rondom Halloween een maand naar Florida. Dus bv vier dagen alle Disneyparken af. Wij hadden natuurlijk achterlijke drukte verwacht. Ik zweer je, de enige en meteen langste rij was Aerosmith in Hollywood Studio's: 30 minuten. De rest had geen rij. Na een halve dag was je door ene park en ging je maar nog een keer in de toffere dingenquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan heb je echt geluk gehad, meestal mag je blij wezen als je 1x elke achtbaan in bent geweest.
Jemig wat een geluk qua bezoekers, en Aerosmith is nu niet bepaald bijzonder.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know. We gingen rondom Halloween een maand naar Florida. Dus bv vier dagen alle Disneyparken af. Wij hadden natuurlijk achterlijke drukte verwacht. Ik zweer je, de enige en meteen langste rij was Aerosmith in Hollywood Studio's: 30 minuten. De rest had geen rij. Na een halve dag was je door ene park en ging je maar nog een keer in de toffere dingen
Universal parken, NASA, Bush Gardens en Seaworld idem: geen rij te vinden. Universal hadden we 2x een ochtend, voor elk park 1. Toen hadden we alles al gehad, dus terug naar het hotel om te gaan zwemmenWel een toffe vakantie, echt alles kunnen doen op je gemak ipv in te lange rijen staan
Ik wil erg graag een keer terug, maar ik vrees dat het alleen nog maar tegen kan vallen.
Ben nog steeds jaloers.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Six Flags magic mountains was zoooo![]()
![]()
Ik ben ook zo verslaafd. En mijn vrouw nu ook. Die begon met ogen dicht in de eerste, maar na een maand achtbanen was dat wel overquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Jemig wat een geluk qua bezoekers, en Aerosmith is nu niet bepaald bijzonder.
Als er iets is wat ik nog wil gaan doen is het rondje east- en westcoast van de VS om parken te bezoeken.
* Solique zit trillend achter zijn schermen en wil in een achtbaan
In Virginia en Florida hebben ze parken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:27 schreef Pheno het volgende:
East coast moet ik nog eens goed doen. Die moeten ook een Bush Gardens hebben toch? Leek me wel erg tof met andere achtbanen dan in Tampa.
Komt in de buurt maar toch net niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Gewoon dit luisteren, zelfde als in de achtbaan gaan, maar dan een uur lang.
Klinkt eigenlijk wel relaxed voor in de auto.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Gewoon dit luisteren, zelfde als in de achtbaan gaan, maar dan een uur lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |