Oooh!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan komen de vlaggen naar beneden en hoor je applaus als je weer binnen komt
Nu mag je van mij ook nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oooh!. Oké. Maar ik durf er niet zo goed in. En nu mag ik ook niet. Lekker makkelijk
.
Over een jaar of 10.. dan ben ik aan de beurt denk. Want JD durft er al helemaaaaal niet in.
Dat ander nummer van haar is ook wel grappig, op dat strandquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een personage in de show HIMYM! Was een aflevering dat Robin verteld dat ze toen ze heel jong was ooit een hit in Canada had etc, daar gaat de hele eps dan over![]()
Het was maar 1 of 2 liedjes, puur voor in de show, het is niet alsof ze echt een zangeres isquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:53 schreef Solique het volgende:
[..]
ah, nooit echt HIMYM gevolgd
Zal vanavond eens muziek van haar luisteren.
[..]
* Solique schaamt zich
Niet helemaal mee eens! Oefeningen op de WII balance board merkt hij wel of je niet rechtop genoeg staat en geeft dit dan ook aan, als je teveel voorover hangt voelt hij het gewicht naar voren gaan dus dan krijg je op je lazerquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Klopt, maar mensen doen echt debiele dingen als ze sporten. Ik zie het ook vaak op mijn werk, ik doe een oefening voor, en leg heel duidelijk wat de bedoeling is en nog weten mensen het te verzaken. Maar dan sta ik erbij en kan ik aangegeven dat ze op deze manier hun rug aan het verklooien zijn, bij zo'n spel hebben ze die feedback niet.
Ik snap heel die DRM meuk echt niet.. Zeker die always online DRM meuk.. Sinds wanneer houd dat Piracy tegen?? Ik kom op verschillende plekken gekraakte games eerder tegen dat dat ik ze in de winkel zie liggenquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Ubisoft called its “always-on” DRM a success, claiming “a clear reduction in piracy.”
Michael Pachter told Eurogamer that Ubisoft’s “PC game sales are down 90% without a corresponding lift in console sales.”
Marketingpraat van Ubisoft of het hersenloze gezwets van Pachter. Ik weet echt niet waar ik minder waarde aan moet hechtenquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Ubisoft called its “always-on” DRM a success, claiming “a clear reduction in piracy.”
Michael Pachter told Eurogamer that Ubisoft’s “PC game sales are down 90% without a corresponding lift in console sales.”
Dat is het hele probleem ook: piraten spelen de game zonder problemen, klanten lopen tegen allerlei obstakels aan voordat ze kunnen spelen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik snap heel die DRM meuk echt niet.. Zeker die always online DRM meuk.. Sinds wanneer houd dat Piracy tegen?? Ik kom op verschillende plekken gekraakte games eerder tegen dat dat ik ze in de winkel zie liggenEffectief hoor..
Als het op verkoopcijfers aan komt, is Pachter wel te vertrouwen. Als toekomst-voorspeller, een stuk minderquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Marketingpraat van Ubisoft of het hersenloze gezwets van Pachter. Ik weet echt niet waar ik minder waarde aan moet hechten
Weet je wat pas goedkoop is? Extra gratis games van Spanky, die zijn pas voordelig voor de portemonnee!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:25 schreef Mday het volgende:
jongens, niet zeuren, 20 euro is goeiekoop!
Waar heb je het over?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:25 schreef Mday het volgende:
Ach bij From Dust is ook weer een hoop gezeik geweestquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem ook: piraten spelen de game zonder problemen, klanten lopen tegen allerlei obstakels aan voordat ze kunnen spelen.
Laatst ook, ik wilde Settlers 7 spelen, maar de Ubisoft-authentication-servers waren plat. Dan kun je dus gewoon niet gamen. Debiele zooi.
Bij zo'n beetje iedere game de laatste tijd van Ubi op de PC, en is het niet vanwege de activatieproblemen dan is het wel vanwege de luie ports. Vind het daarom niet zo gek dat het 90% instort, als je kutports uitbrengt gaat niemand het kopen ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach bij From Dust is ook weer een hoop gezeik geweest
Frans zekerquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:37 schreef Mday het volgende:
[..]
over dat ik maar één kaartje in de aanbieding heb!
en ja ubisoft is hypocriet en kut
en toch zou ik me voor dat geld niet laten pijpen door een heroïnehoer met 3 tanden in d'r bek en een tattoo van Frans Bauer op d'r rug.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:25 schreef Mday het volgende:
Niet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en toch zou ik me voor dat geld niet laten pijpen door een heroïnehoer met 3 tanden in d'r bek en een tattoo van Frans Bauer op d'r rug.
tenzij de heroïnehoer in kwestie Poit heetquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tenzij de heroïnehoer in kwestie Poit heet
Je staat nog steeds achter station Gouda, tussen het bosje brandnetels en de grote oude eik?quote:
ik denk dat het grappiger was als je er bij was...quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Wij gingen keihard schreeuwen op het andere team en zeggen dat ze allemaal opnieuw erin moesten gaan omdat we een rematch wildenIedereen zo aanwijzen: JIJ OOK GODVERDOMME EN JIJ EN JIJ! ALLEMAAL OPNIEUW DALIJK!
iedereen moest lachen
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk dat het grappiger was als je er bij was...
Dit is denk wel het beste idee OOIT!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Wanneer is de Efteling SC-meet trouwens?
Ben iets opgeschoven, sta nu bij de fietsenrekken ivm verbouwing en teruglopende klandiziequote:Op maandag 10 oktober 2011 11:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je staat nog steeds achter station Gouda, tussen het bosje brandnetels en de grote oude eik?
Nee!quote:
Ja, die heb ik ook wel eens voorbij zien komen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Er is ook iemand die lipsynced al die dubstep nummersDan lach je je echt kapot
Sprookjesbosquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee!
Zeker niet als er ook dames komen, want dan weet ik nu al dat het sprookjesbos niet overgeslagen kan worden
niets mis met het sprookjesbosquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee!
Zeker niet als er ook dames komen, want dan weet ik nu al dat het sprookjesbos niet overgeslagen kan worden
Wat een kutidee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Wanneer is de Efteling SC-meet trouwens?
IEMAND heeft hier geen rode ballerina's voor z'n verjaardag gehad!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:44 schreef Rossdale het volgende:
Alles mis met het sprookjesbos!
Sprookjes
quote:
De enige jeugdheld die een plekje in de efteling zou verdienen is Pinkeltje! Maargoed dat is geen echt sprookjequote:Op maandag 10 oktober 2011 11:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
IEMAND heeft hier geen rode ballerina's voor z'n verjaardag gehad!
Dat zeg je alleen maar omdat je nergens in durftquote:
Nee, ik hou niet van De Efteling. Dat is leuk, 1 x in de 10 jaar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je nergens in durft
Ik ben vroeger best veel geweest en vind het nog steeds leukquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van De Efteling. Dat is leuk, 1 x in de 10 jaar.
Hooguit 1 x in de 8 jaar. Als je namelijk vroeger tig keer per jaar ging, is er nu niets meer aan.
Volgens mij heeft iemand een knuffel van Roodkapje nodig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:44 schreef Rossdale het volgende:
Alles mis met het sprookjesbos!
Sprookjes
Ik vind disneyland ook tof, maar daar ga je niet zo even spontaan naar toe. Dan ben je meteen bakken met geld kwijt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:53 schreef Kuukske het volgende:
Ieder z'n meug. Zo krijg ik geen genoeg van dierentuinen en Disneyland Parijs.
Daar kom ik achter bij het plannenquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind disneyland ook tof, maar daar ga je niet zo even spontaan naar toe. Dan ben je meteen bakken met geld kwijt.
Dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind disneyland ook tof, maar daar ga je niet zo even spontaan naar toe. Dan ben je meteen bakken met geld kwijt.
Buzz is tof hèquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:55 schreef Poit het volgende:
Ik ben van de zomer nog geweest met het ouderlijk gezinnetje plus m'n 4 nichtjes. Helemaal geweldig. Ben alleen wel kapot na zo'n dag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |