SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik zat ook al van, ik heb wel een ttquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oeh, nou niet meer terugkrabbelen he
Poit en Shar sitting in a tree.....K I S S I N Gquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zat ook al van, ik heb wel een tt
Word het nu al te heet onder je voeten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:26 schreef Poit het volgende:
Ik ben even de stad in..
Verse lucht nodig
Nah iets met bepaal hier de datum ofzo ietsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Poit en Shar sitting in a tree.....K I S S I N G
Met lichte dwangquote:
hehequote:
Sowieso een sack, zien er leuker uit dan een hut.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat zal ik voor onze birds kopen om in te slapen:
Een sleepy teepy
[ afbeelding ]
Een snuggel sack:
[ afbeelding ]
Een happy hut:
[ afbeelding ]
Of een snuggle hut:
[ afbeelding ]
Tja, als je m toch niet gebruikt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:49 schreef Sharana_LV het volgende:
eeen ik ben er uit
niet alleen mijn kapotte xbox360 gaat weg, maar ook die ander met alles erop en eraan, ik gebruik hem toch niet meer
k heb er een met rrodquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:03 schreef wc-eend het volgende:
Shar, wat voor kapotte 360 heb je? Die van mij heeft een nieuwe discdrive nodig namelijk
Haha, als ik naar Shar ga wil ik d'r wel voor me alleenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:34 schreef wc-eend het volgende:
Poit... Ga je toch maandag met mij mee naar shar... als ze beter is en kan
Nee, dan kan ik niet..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
en poit, met jouw planning ergens in 2015?
welke?quote:
3dquote:
Haterquote:
I know... Maar moet nu mijn 360 2x per week openschroeven om de lens te resetten...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:28 schreef badboynova het volgende:
hey duck, zo een xb drive kan je niet zomaar over zetten.
Xboxquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:48 schreef wc-eend het volgende:
[..]
I know... Maar moet nu mijn 360 2x per week openschroeven om de lens te resetten...
quote:
Aankomende week eens verder met deel 1quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:57 schreef wc-eend het volgende:
Oh en Uncharted deel een en twee waren natuurlijk briljant op de PS3...
Doe nou niet of er bij de PS3 niks kapot gaat, en volgens mij kan jij er over mee praten héquote:
WAT HEB JE DEEL 2 NOG!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:57 schreef wc-eend het volgende:
Oh en Uncharted deel een en twee waren natuurlijk briljant op de PS3...
ik straks verderquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Aankomende week eens verder met deel 1
Ik eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik straks verder
gister hele dag niet gegamed *trots*
omfg netjes!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niettja ik heb GT5 opgestart maar alleen maar B licence gedaan
en ondertussen braaf zitten strijken en dat soort geintjes *trots*
Dat is waardeloos! Maar dan sloop je toch die van mij open? Mobo is toch al verkut.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:48 schreef wc-eend het volgende:
[..]
I know... Maar moet nu mijn 360 2x per week openschroeven om de lens te resetten...
Dankjequote:
Dan heb je bijna dezelfde die ik ook heb, ik heb enkel een model uit 2009 zonder 3D en jij een model 2011.quote:
... oh dan ben je wel genaaid dat jij er geen bril bij krijgt en poit wel ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan heb je bijna dezelfde die ik ook heb, ik heb enkel een model uit 2009 zonder 3D en jij een model 2011.
Er zullen engeltjes in je ogen pissen als je tv kijk, heil to the panasonic
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
... oh dan ben je wel genaaid dat jij er geen bril bij krijgt en poit wel ...
[..]
Net even gedrumd op een tafemodel drumcomputer. Was vetquote:
[..]
Heb je geen garantie meer dan? Zo niet, kunnen we het wel proberenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is waardeloos! Maar dan sloop je toch die van mij open? Mobo is toch al verkut.
Als jij hem wilt haal ik hem van marktplaats af, maak jou er liever blij mee!
Dat valt hier gelukkig wel meequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:18 schreef badboynova het volgende:
Ik ben net terug van de verjaardags boodschappen en er viel mij wat op, HET IS WEER DE TIJD VAN HET JAAR DAT JE OVERAL MAAR DAN OOK OVERAL KORTE PITTIGE KAPSELS ROND ZIET HUPPEN![]()
ik ga toch maar voor de zekerheid een schuil kelder gravenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat valt hier gelukkig wel meesterkte daar dan maar
maar ach dat overleef je ook wel weer
nee joh, dat ding is nog gekocht op de prelaunch op die xbox-party-boot-dinges en is al open geweest en gesoldeerd etcquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Heb je geen garantie meer dan? Zo niet, kunnen we het wel proberenSleep me 360 wel mee
OV, ik ben rijbewijs-loos...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee joh, dat ding is nog gekocht op de prelaunch op die xbox-party-boot-dinges en is al open geweest en gesoldeerd etc
Kom je met OV of met de auto?
Of kom hier wonenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik ga toch maar voor de zekerheid een schuil kelder graven
Gij zijt niet verzopenquote:
Vertel.quote:
Films, Games, Cd's en kleding gekocht.quote:
Show me the dressquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Films, Games, Cd's en kleding gekocht.
Ben geen vrouwquote:
je mag ook gewoon mijn xbox meenemen, dan hoef je niet de hele dag met die van jou te sjouwen!quote:
ZAquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:18 schreef Poit het volgende:
Zin in morgenochtend. Zuid afrika tegen australie.
Sommige jurken staan mannen beter dan vrouwen, zal kijken als ik de foto kan vinden waar ik in een jurk zit die mij veel beter stond dan de eigenaar<---- vrouwquote:
PICS!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Sommige jurken staan mannen beter dan vrouwen, zal kijken als ik de foto kan vinden waar ik in een jurk zit die mij veel beter stond dan de eigenaar<---- vrouw.
Zoekingquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je mag ook gewoon mijn xbox meenemen, dan hoef je niet de hele dag met die van jou te sjouwen!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:50 schreef koei het volgende:
Poit! Zie je nou wat er gebeurt? Omdat jij het continu laat afweten pikt eend je plaats in! Laat je dat zomaar gebeuren???
Poit is gewoon verlegen geworden door shar, hier door is ze heel speciaal voor hem.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:50 schreef koei het volgende:
Poit! Zie je nou wat er gebeurt? Omdat jij het continu laat afweten pikt eend je plaats in! Laat je dat zomaar gebeuren???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eind van de dag leven ze lang en gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Poit is gewoon verlegen geworden door shar, hier door is ze heel speciaal voor hem.
Door dat ze nu een speciale status heeft, beschermd hij haar tegen zich zelf en andere die haar pijn zouden kunnen doen.
Poit gaat ook richting shar als eend gaat, om alles in de gaten te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eind van de dag leven ze lang en gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Poit is gewoon verlegen geworden door shar, hier door is ze heel speciaal voor hem.
Door dat ze nu een speciale status heeft, beschermd hij haar tegen zich zelf en andere die haar pijn zouden kunnen doen.
Poit gaat ook richting shar als eend gaat, om alles in de gaten te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eind van de dag leven ze lang en gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL bbn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spam nou eens die foto van jou in jurk dan![]()
![]()
Ben nog aan het zoeken, maar mijn vpn verbinding is traag(heb in mijn eigen huis nog een pc staan met duizenden foto's erop).quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
LOL bbn!
spam nou eens die foto van jou in jurk danxboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Nog nieuws hier?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Tering, vervelingTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Same here. Fruit is karten met zijn broertje en 2 vrienden van zijn broertje. Nou vind ik karten heel tof en zou ik zo met fruit en zijn broertje mee gaan. Maar fruit, zijn broertje en nog 2 vrienden van zijn broertje is me echt teveel van het goede.quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
ik nog ziek thuis dus boooringquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Same here. Fruit is karten met zijn broertje en 2 vrienden van zijn broertje. Nou vind ik karten heel tof en zou ik zo met fruit en zijn broertje mee gaan. Maar fruit, zijn broertje en nog 2 vrienden van zijn broertje is me echt teveel van het goede.
balen dat fruitje weg isniets met vriendinnetjes doen?
![]()
Nee ik had de avond vrij gehouden omdat ik misschien als armcandy met fruit mee moest naar een feestje. Maar vanmiddag toch besloten niet te gaan en last minute plannen kan bij mijn vriendinnetjes niet (wonen of te ver, of werken onregelmatig)quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik nog ziek thuis dus boooring
balen dat fruitje weg isniets met vriendinnetjes doen?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
HOI!
Ben ik weer..
Zo op tijd naar bedMorgen weer vroeg dan
Ik doe m'n Sprinkbok Rugbyshirt aan![]()
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
Ik lig er vandaag ook vroeg in! Ben kapot, maar op zich wel een geslaagde dag ben met fruit wezen shoppen (nou ja, 1 winkel ingeweestquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:05 schreef Poit het volgende:
HOI!
Ben ik weer..
) voor zakelijk kleding. En damn dat stond goed
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
ooh balen jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ik had de avond vrij gehouden omdat ik misschien als armcandy met fruit mee moest naar een feestje. Maar vanmiddag toch besloten niet te gaan en last minute plannen kan bij mijn vriendinnetjes niet (wonen of te ver, of werken onregelmatig)
nah dan lekker de bank op met filmpje meis!![]()
je watte?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:05 schreef Poit het volgende:
HOI!
Ben ik weer..
![]()
Springbok.. Typotje..quote:
Springbok is een soort hertje wat als logo staat voor de Zuid Afrikaanse rugbyspelers.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Een fokdate, wat snoezigquote:
Toch maar ff gamen denk ik
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Wat daarnaast ook nog eens heel lekker smaaktquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Springbok.. Typotje..
Springbok is een soort hertje wat als logo staat voor de Zuid Afrikaanse rugbyspelers.Al paar keer mogen eten op mijn werk
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:29 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wat daarnaast ook nog eens heel lekker smaaktAl paar keer mogen eten op mijn werk
En ook een geniale shooter is
welke serie's waren de moeite waard?xboxlive: dnova79
Ah! Je bent voor ZA?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Springbok.. Typotje..
Springbok is een soort hertje wat als logo staat voor de Zuid Afrikaanse rugbyspelers.![]()
![]()
oh geen idee, ik heb voor lasagne namelijk alles in huis dus dan hoef ik niet meer naar de superquote:![]()
/lui![]()
Zekerquote:
hoe heet die serie thor voluit?xboxlive: dnova79
Roep maar als je wat nodig hebtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh geen idee, ik heb voor lasagne namelijk alles in huis dus dan hoef ik niet meer naar de super![]()
/lui![]()
![]()
Topickill eend!Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Morguh
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Die Vince Masuka uit Dexter is echt een geniaal personageDie zus van Dexter ook...
Ga nu ff laatste aflevering van seizoen 3 kijken![]()
![]()
opschieten naar s4 dan, die is zooo vet!quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:52 schreef wc-eend het volgende:
Die Vince Masuka uit Dexter is echt een geniaal personageDie zus van Dexter ook...
Ga nu ff laatste aflevering van seizoen 3 kijken![]()
Mogguh
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
SA
Gekookt eitje
..quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:35 schreef wc-eend het volgende:
ik ga ff de stad in met mijn moeder... verse kippensoep eten want dat mag van sonjaWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Mee eensquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
opschieten naar s4 dan, die is zooo vet!s5 mag je daarna direct overslaan, die ging echt helemaal nergens over
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Net 2 opquote:
Ik hou me aan Sonja maar morgen ga ik lekker lasagna eten bij Shar... fuck Sonja danquote:
En wat is nou lekkerder... soep eten uit blik of gewoon verse soep in de stad gaan eten...![]()
Ach, eens in de zoveel tijd een dieet laten schieten kan best.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:55 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik hou me aan Sonja maar morgen ga ik lekker lasagna eten bij Shar... fuck Sonja dan
En wat is nou lekkerder... soep eten uit blik of gewoon verse soep in de stad gaan eten...
Ook eens iets gaan eten ja
Ik ga een filmmiddag houden
Promiseeessss...
And they still feels all so wasted on myseeeelllfffff...
BWWOOOOOOOOooOOOOoooooohHHHH WWAWAWOPWAWAWAAWAWAAWAWWAAWAW
BWOOHOWOHHOHWAOHWAOHWAOHOHOAHAhwha
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2011 14:20:37 ]![]()
Echt een fokking lekker nummerquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Promiseeessss...
Onderweg naar huis... Nieuw jas gekocht![]()
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Promiseeessss...
Volgens mij gaat choco weer eitjes leggen..What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Choco is een vogel?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Volgens mij gaat choco weer eitjes leggen..![]()
quote:![]()
Onze aga's heten chocobo en cid!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Final Fantasy, liev
En me ma vraagt of ik toevallig Big Bang Theory seizoen 1 voor haar kan downloadenZometeen maar eens kijken
![]()
![]()
![]()
!!
De Skrillex remix dus....quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Promiseeessss...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.![]()
Middag
quote:Koei!quote:
Sol
Ook een middag beiden.
quote:It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Fallen! Wij gaan in het voorjaar op groepsweekend naar Baarn. Heb jij toevallig nog handige hikes etc. liggen voor dat terrein? En we willen waarschijnlijk voor de volwassenen een Wie is de mol-spel tussendoor doen, dus heb je daar misschien ook nog dingen van?quote:
En hoe is het verder met je?RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Wij gaan in november weer voor ons jaarlijks groepskamp. Zal wel even kijken wat we dan nog tegenkomen. Echte hikes enzo worden nauwelijks georganiseerd door ons en al zeker niet daar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:27 schreef koei het volgende:
[..]
Fallen! Wij gaan in het voorjaar op groepsweekend naar Baarn. Heb jij toevallig nog handige hikes etc. liggen voor dat terrein? En we willen waarschijnlijk voor de volwassenen een Wie is de mol-spel tussendoor doen, dus heb je daar misschien ook nog dingen van?
En hoe is het verder met je?
Voor een Wie is de Mol-spel moet ik even navragen. Mail je daar nog wel over. Heb zelf alleen maar gewonnen, niet meegeorganiseerd.
Voor de rest goed. Druk met werk, zelfstudie, uitgaan en bijbehorende HIMYM-fails.
*zucht / zwijmel*![]()
![]()
![]()
Thanks, ik wacht vol spanning!quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wij gaan in november weer voor ons jaarlijks groepskamp. Zal wel even kijken wat we dan nog tegenkomen. Echte hikes enzo worden nauwelijks georganiseerd door ons en al zeker niet daar.
Voor een Wie is de Mol-spel moet ik even navragen. Mail je daar nog wel over. Heb zelf alleen maar gewonnen, niet meegeorganiseerd.
Voor de rest goed. Druk met werk, zelfstudie, uitgaan en bijbehorende HIMYM-fails.
*zucht / zwijmel*![]()
![]()
![]()
The Naked Man al geprobeerd?RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Vertel!quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wij gaan in november weer voor ons jaarlijks groepskamp. Zal wel even kijken wat we dan nog tegenkomen. Echte hikes enzo worden nauwelijks georganiseerd door ons en al zeker niet daar.
*zucht / zwijmel*![]()
![]()
![]()
En Koei wanneer is je date?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Tijd om te wokken
Wat gaan jullie eten?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Verder niets?quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Oh zo oke, ik dacht anders is het wel saai!quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:08 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja, zit kip en dergelijke doorheen.. tis gewoon een maaltijdsalade...
Ik ga lekker wok met rijst en witvis makenen gezond!
ik gaat mijn familie mee uit eten nemen!quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Tijd om te wokken
Wat gaan jullie eten?
naar de japannert!![]()
![]()
Jaloers!!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:12 schreef Mday het volgende:
[..]
ik gaat mijn familie mee uit eten nemen!
naar de japannert!
Heb al de hele week zin in sushi.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Patatquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Tijd om te wokken
Wat gaan jullie eten?
Preischotelquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Tijd om te wokken
Wat gaan jullie eten?
Tonijnsalade met maïs en dophertjes, rode ui en gebakken aardappeltjes.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Zondag is lui-zijn-dag
![]()
Deus Ex is bruut
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Binnenkort ook maar halenquote:Nog maar 15 pond op de mega monday van Zavvi
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Hij is echt gruwelijk!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Binnenkort ook maar halenNog maar 15 pond op de mega monday van Zavvi
Binnen 5 min zit je helemaal in![]()
Vraag me alleen nog af of je later wat meer vrijheid krijgt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Eten weer op
Maar eens wat gamen
Die was gisteren. Erg geslaagd!quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Vertel!
En Koei wanneer is je date?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Érg geslaagd of gewoon geslaagd?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
More info pleasequote:
We zijn vertrokken toen het café ging sluiten en ik heb 'm vanmiddag rond vijf uur op het station afgezet. Zo geslaagdquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Érg geslaagd of gewoon geslaagd?![]()
Maar verder zie ik het wel. Het is een aardige gozer en we hebben ook echt wel een klik, maar ik betwijfel of die klik goed genoeg is. Hij heeft toch wel een aantal puntjes waardoor ik denk dat het niet iemand voor de lange termijn is. Plus dat mijn bindingsangst, waar ik klaar mee was dacht ik, opeens weer de kop op steekt en ik het alweer benauwd heb dat hij nou vrijdag gelijk mee komt gourmetten met mijn familie en dat iedereen hem daar dus ziet als 'mijn vriend' terwijl ik dat zelf nog helemaal niet zo zie... En ik weet ook niet of ik wil dat het zo serieus wordt. Maar goed, voor nu was het leuk en we zien wel hoe het verder loopt!RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Waarom komt hij dan vrijdag ook meteen gourmetten met la familia?
Dat is bijna sneller dan het licht....
Het is een vriend van mn zwager, en mn zus heeft ons op haar huwelijk gekoppeld, maar na die avond was het klaar want we hadden beide geen gegevens van elkaar (en hij heeft ook geen facebook, hyves of soortgelijke onzin). Voor de pokeravond, waar hij op de bruiloft al voor was uitgenodigd, werd hij dus uiteindelijk niet uitgenodigd omdat niemand wist hoe (zus was op huwelijksreis). En op de verjaardag van mn nichtje een week later kwam dat ter sprake en hadden we het (los daarvan) over een gourmetavondje bij mn ouders om te vieren dat ze op vakantie zijn. En toen mailde mijn zus dus naar iedereen rond wie wanneer kon, en werd hij er ook gelijk voor uitgenodigd zodat we iig elkaars mailadressen haddenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef Fallen het volgende:
Waarom komt hij dan vrijdag ook meteen gourmetten met la familia?
Dat is bijna sneller dan het licht....En toen hebben we eerst onderling maar eens afgesproken, maar die gourmet-uitnodiging stond dus ook nog open. En hij heeft de rest van de familie die avond ook gezien en gesproken (met uitzondering van de meeste kinderen, die waren er niet bij).
Sjees... het is nu al complex!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:30 schreef koei het volgende:
[..]
Het is een vriend van mn zwager, en mn zus heeft ons op haar huwelijk gekoppeld, maar na die avond was het klaar want we hadden beide geen gegevens van elkaar (en hij heeft ook geen facebook, hyves of soortgelijke onzin). Voor de pokeravond, waar hij op de bruiloft al voor was uitgenodigd, werd hij dus uiteindelijk niet uitgenodigd omdat niemand wist hoe (zus was op huwelijksreis). En op de verjaardag van mn nichtje een week later kwam dat ter sprake en hadden we het (los daarvan) over een gourmetavondje bij mn ouders om te vieren dat ze op vakantie zijn. En toen mailde mijn zus dus naar iedereen rond wie wanneer kon, en werd hij er ook gelijk voor uitgenodigd zodat we iig elkaars mailadressen haddenEn toen hebben we eerst onderling maar eens afgesproken, maar die gourmet-uitnodiging stond dus ook nog open. En hij heeft de rest van de familie die avond ook gezien en gesproken (met uitzondering van de meeste kinderen, die waren er niet bij).
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef koei het volgende:
[..]
We zijn vertrokken toen het café ging sluiten en ik heb 'm vanmiddag rond vijf uur op het station afgezet. Zo geslaagd![]()
![]()
Wel duidelijk wat daar allemaal gebeurd is
Ja, dat maakt het ook wel weer een beetje jammer. Pluspunt is dat hij mijn familie (en vooral mijn ergste zus) al kent, maar nadeel is wel weer dat je dat er allemaal gelijk bij krijgt, en zeker omdat zijn vriendengroep redelijk hecht is, want het broertje van mijn zwager smste hem vanmorgen al hoe het was, en dat is geheid alweer bij mn zus belandquote:RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Ja prachtig dat zij hem allemaal te gek vinden maar jij klinkt zelf niet echt enthousiast...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:37 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het ook wel weer een beetje jammer. Pluspunt is dat hij mijn familie (en vooral mijn ergste zus) al kent, maar nadeel is wel weer dat je dat er allemaal gelijk bij krijgt, en zeker omdat zijn vriendengroep redelijk hecht is, want het broertje van mijn zwager smste hem vanmorgen al hoe het was, en dat is geheid alweer bij mn zus belandWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ja dat is wel shit inderdaad...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:37 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het ook wel weer een beetje jammer. Pluspunt is dat hij mijn familie (en vooral mijn ergste zus) al kent, maar nadeel is wel weer dat je dat er allemaal gelijk bij krijgt, en zeker omdat zijn vriendengroep redelijk hecht is, want het broertje van mijn zwager smste hem vanmorgen al hoe het was, en dat is geheid alweer bij mn zus beland
Nouja, ik zou proberen daar niet teveel van aan te trekken en je gewoon op jezelf richten en wat jij van hem vindt, niet meteen rekening houden met al die poespasOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Ik heb het wel echt heel leuk gehad, maar tegelijkertijd heb ik ook het gevoel dat er iets mist en is hij een beetje mak en wel heel makkelijk te sturen. Mijn vorige vriend had dat ook en daarom heb ik daar uiteindelijk een punt achter gezet. En dat is ook de reden waarom ik niet heel enthousiast ben. Maar goed, ik ben uberhaupt nog nooit heel enthousiast over een man geweest moet ik bekennenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja prachtig dat zij hem allemaal te gek vinden maar jij klinkt zelf niet echt enthousiast...
Niet?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:45 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb het wel echt heel leuk gehad, maar tegelijkertijd heb ik ook het gevoel dat er iets mist en is hij een beetje mak en wel heel makkelijk te sturen. Mijn vorige vriend had dat ook en daarom heb ik daar uiteindelijk een punt achter gezet. En dat is ook de reden waarom ik niet heel enthousiast ben. Maar goed, ik ben uberhaupt nog nooit heel enthousiast over een man geweest moet ik bekennen
Ben je wel een keer echt head over heels verliefd geweest dan?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Oh en mak en makkelijk sturen zou ook niets voor mij zijn. Beetje assertiviteit is wel prettig!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
schat, je hoeft je date niet recenseren. kijk het lekker aan, na een tijdje gaan de meeste mannen zich verzetten. op je eerste date roep ik ook niet meteen dat ik er niet mee eens benquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:45 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb het wel echt heel leuk gehad, maar tegelijkertijd heb ik ook het gevoel dat er iets mist en is hij een beetje mak en wel heel makkelijk te sturen. Mijn vorige vriend had dat ook en daarom heb ik daar uiteindelijk een punt achter gezet. En dat is ook de reden waarom ik niet heel enthousiast ben. Maar goed, ik ben uberhaupt nog nooit heel enthousiast over een man geweest moet ik bekennen![]()
Ligt er een beetje aan, als het al meteen niet goed voelt heb je weinig aan blijven aanmodderen. Maar misschien ben ik daar iets te hard in, en eigenlijk heb ik er ook niet echt ervaring mee. Heb nooit echt gedated.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:54 schreef Mday het volgende:
[..]
schat, je hoeft je date niet recenseren. kijk het lekker aan, na een tijdje gaan de meeste mannen zich verzetten. op je eerste date roep ik ook niet meteen dat ik er niet mee eens benWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Nee, ook niet echt. Tot nu toe zijn het eigenlijk altijd vriendschappen geweest die uitgroeiden tot meer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet?
Ben je wel een keer echt head over heels verliefd geweest dan?
En Mday, ik zie idd wel welke kant het op gaat. Voor nu is het leuk en als het daarbij blijft dan is het iig een prima scharrel voor de komende tijd!RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Lijkt me een prima nuchtere kijk erop, als je maar uitkijkt dat je je niet door het enthousiasme van je familie laat mee sleuren. Lijkt me heel lastig om er objectief naar de kijken als je hele familie loopt te jubbelen hoe leuk hij wel niet is
Ach, pushen doen ze ook niet hoor. Alleen mn zus vond het leuk om ons te koppelen, maar als het nergens op uitloopt dan is dat ook geen probleem en is het gewoon klaar. En het maakt niet uit met wie ik aanpap, zodra er ook maar iets bekend wordt staan ze al met zn allen nieuwsgierig klaarMaar goed, andersom was ik bij de vriendin van mijn broer net zo
mijn moeder zegt altijd over relaties van mijn zusje en mijn broer: als ik een schoonzoon/dochter écht kwijt wil hebben dan moet je ze de hemel inprijzen tot het irritante aan toe.
het werkt.
meerdere keren![]()
![]()
Mijn ouders houden zich daar helemaal buiten. Die laten pas na afloop van een relatie weten wat ze van iemand vonden, verder is het de eigen keuze vinden ze.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Klinkt weer lekker complex Koei, maar altijd naar jezelf blijven luisteren
Ben er zelf sinds gisteren achter dat een vriend nu elke vriendin en vriendinnen daar weer van aan mij probeert te koppelen.![]()
Mogguh![]()
MeurningOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Heb je hem verkocht?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Mogguh...
Ik hoop echt dat er een aantal veranderingen worden doorgevoerd na de beta...
- vliegtuigen met autoheal, niet neer te halen met stinger raketten...
- sowieso de raketwerper van de engie, 75% van de keren dat je raak schiet gebeurd er helemaal niets.. hetzelfde als je 5 cm naast infantrie schiet, gebeurd gewoon niks..
- ump is zwaar overpowered...
- Snipers lijken wel een machinegeweer te hebben met hun snelheid dat ze schieten...![]()
Zijn nog genoeg dingen die anders kunnen, maar dat was juist de gedachte achter de beta. Hopen dat zulke zaken ook aangepast zijn in de full.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
dat dus.quote:Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!![]()
Eind van de middag m'n TV ophalen
Zinin!!
Terecht!quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:41 schreef Poit het volgende:
Zinin!!
Ik ook zin in
Are you brave enough to fear?
Nicequote:Op maandag 10 oktober 2011 08:41 schreef Poit het volgende:
Zinin!!
In mijn tv?quote:
Yes.quote:
Jou kennende heb je zo'n sexy ding gekocht.Are you brave enough to fear?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yes.
Jou kennende heb je zo'n sexy ding gekocht.![]()
Je moet maar eens komen kijken binnenkort
In m'n eentje of mogen m'n meiden dan ook mee?quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:07 schreef Poit het volgende:
[..]![]()
Je moet maar eens komen kijken binnenkortAre you brave enough to fear?
briljante shizzle: http://www.dumpert.nl/med(...)e_at_the_apollo.htmlAre you brave enough to fear?
Hoe meer meiden hoe beterquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
In m'n eentje of mogen m'n meiden dan ook mee?
Kan je je kelder weer bijvullenquote:
Meh, die staat al vol met waterquote:
Ehm wat?...quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:
Solli heeft het vermoeden dan m'n kelder vol ligt met kleine meisjes..quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Solli heeft het vermoeden dan m'n kelder vol ligt met kleine meisjes..Oke ik denk niet dat ik ooit nog bij jou op bezoek ga! Ik ben ook kleinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Solli heeft het vermoeden dan m'n kelder vol ligt met kleine meisjes..Je moet toch ergens je harem kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Je moet toch ergens je harem kwijtHeb al even niets meer van d'r gehoord inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof ik jou iets aan zou doenquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oke ik denk niet dat ik ooit nog bij jou op bezoek ga! Ik ben ook klein
omfg![]()
![]()
![]()
ik was wii fit wat zat aan het worden, dus ik moest ea sports en just dance downloaden want dat zou ook leuk zijn
zet ik net JD3 aan, zie ik tussen de playlist Robin Sparkles - Lets go to the mall staan
das dat liedje van HIMYM!
![]()
nou nog kijken hoe dit werkt![]()
![]()
Nog niet beter dusquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:32 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg![]()
![]()
![]()
ik was wii fit wat zat aan het worden, dus ik moest ea sports en just dance downloaden want dat zou ook leuk zijn
zet ik net JD3 aan, zie ik tussen de playlist Robin Sparkles - Lets go to the mall staan
das dat liedje van HIMYM!
![]()
nou nog kijken hoe dit werkt![]()
* Solique heeft een mi met shar springend in de kamer
-vliegtuigen autoheal duurt hartstikke lang joh, twee goede shots en je bent in ieder geval disabled... Vind dat wel ok.quote:Op maandag 10 oktober 2011 07:58 schreef wc-eend het volgende:
Mogguh...
Ik hoop echt dat er een aantal veranderingen worden doorgevoerd na de beta...
- vliegtuigen met autoheal, niet neer te halen met stinger raketten...
- sowieso de raketwerper van de engie, 75% van de keren dat je raak schiet gebeurd er helemaal niets.. hetzelfde als je 5 cm naast infantrie schiet, gebeurd gewoon niks..
- ump is zwaar overpowered...
- Snipers lijken wel een machinegeweer te hebben met hun snelheid dat ze schieten...
- Raketwerper is even vaak bij Bad Company 2, iets teveel raketten nodig. En ze willen voorkomen dat ze van die Carl Gustav-probleempjes die in BC2 ook voorkwamen (instagib-kanonnen), maar wel volledig mee eens.
- jammer genoeg gister unlocked...
- maar die guns doen weinig schade joh. (laatst een marksman headshot van 600!)
don't worry joh, komt vast goed. caspian border heeft mijn hoop in BF3 weer nieuw leven in geblazen![]()
Neequote:Op maandag 10 oktober 2011 09:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Nog niet beter dus![]()
* Solique heeft een mi met shar springend in de kamermaar ik probeer beetje te blijven bewegen enzeu, maar ik denk dat JD gewoon meer voor conditie is en ea sport betere oefeningen heeft
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neemaar ik probeer beetje te blijven bewegen enzeu, maar ik denk dat JD gewoon meer voor conditie is en ea sport betere oefeningen heeft
![]()
Beterschap nog steeds.
Geen idee, ben niet zo van de dance games
En zou van Sport verwachten dat het betere oefeningen heeft
Kijk je wel uit? Zulke oefeningen zijn vaak nogal blessure gevoelig!quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neemaar ik probeer beetje te blijven bewegen enzeu, maar ik denk dat JD gewoon meer voor conditie is en ea sport betere oefeningen heeft
Ik dus ook niet, maar dat ze Robin Sparkles erin doen is wel epicquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:36 schreef Solique het volgende:
[..]![]()
Beterschap nog steeds.
Geen idee, ben niet zo van de dance games
En zou van Sport verwachten dat het betere oefeningen heeftWill do dearquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kijk je wel uit? Zulke oefeningen zijn vaak nogal blessure gevoelig!![]()
![]()
Zou van EA wel verwachten dat ze toch enigszins hierop gelet hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Kijk je wel uit? Zulke oefeningen zijn vaak nogal blessure gevoelig!Ken haar en het nummer niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik dus ook niet, maar dat ze Robin Sparkles erin doen is wel epic
Een personage in de show HIMYM! Was een aflevering dat Robin verteld dat ze toen ze heel jong was ooit een hit in Canada had etc, daar gaat de hele eps dan overquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou van EA wel verwachten dat ze toch enigszins hierop gelet hebben.
[..]
Ken haar en het nummer niet.![]()
![]()
*snotter*Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ga jij je eens heel gauw schamen!quote:
Let's go to the MALL!Are you brave enough to fear?
ah, nooit echt HIMYM gevolgdquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een personage in de show HIMYM! Was een aflevering dat Robin verteld dat ze toen ze heel jong was ooit een hit in Canada had etc, daar gaat de hele eps dan over![]()
Zal vanavond eens muziek van haar luisteren.
* Solique schaamt zichquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ga jij je eens heel gauw schamen!
Let's go to the MALL!
Klopt, maar mensen doen echt debiele dingen als ze sporten. Ik zie het ook vaak op mijn werk, ik doe een oefening voor, en leg heel duidelijk wat de bedoeling is en nog weten mensen het te verzaken. Maar dan sta ik erbij en kan ik aangegeven dat ze op deze manier hun rug aan het verklooien zijn, bij zo'n spel hebben ze die feedback niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou van EA wel verwachten dat ze toch enigszins hierop gelet hebben.
[..]What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Dat is zeker zo, dat mist.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Klopt, maar mensen doen echt debiele dingen als ze sporten. Ik zie het ook vaak op mijn werk, ik doe een oefening voor, en leg heel duidelijk wat de bedoeling is en nog weten mensen het te verzaken. Maar dan sta ik erbij en kan ik aangegeven dat ze op deze manier hun rug aan het verklooien zijn, bij zo'n spel hebben ze die feedback niet.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
In je eentje is niet leukquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:56 schreef Mday het volgende:
iemand trouwens interesse in een eftelingkaartje ? 20euries, geldig tot 19 november![]()
Ga je samen met je alter ego?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Welke van de velequote:
Dat mag je zelf kiezenquote:Of je neemt ze allemaal mee
Zoveel karretjes heeft de Python helemaal niet joh!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat mag je zelf kiezenOf je neemt ze allemaal mee
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
party met me, myself & Iquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat mag je zelf kiezenOf je neemt ze allemaal mee
Joris en de Draak wel!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zoveel karretjes heeft de Python helemaal niet joh!I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR![]()
Joris en de draakquote:
Ik durf er niet in.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Joris en de Draak is echt leuk
Vooral als je wint
Is weinig engs aanquote:Dan helemaalquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:07 schreef Poit het volgende:
Vooral als je wint
Wat is er anders aan als je wint dan?I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
als je wint is alles leuk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:07 schreef Poit het volgende:
Vooral als je wintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
Gevoel dat je gewonnen hebt.quote:
Dan komen de vlaggen naar beneden en hoor je applaus als je weer binnen komtquote:
En een te epische victory tune![]()
Oooh!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan komen de vlaggen naar beneden en hoor je applaus als je weer binnen komt. Oké. Maar ik durf er niet zo goed in. En nu mag ik ook niet. Lekker makkelijk
.
Over een jaar of 10.. dan ben ik aan de beurt denk. Want JD durft er al helemaaaaal niet in.
Nu mag je van mij ook nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oooh!. Oké. Maar ik durf er niet zo goed in. En nu mag ik ook niet. Lekker makkelijk
.
Over een jaar of 10.. dan ben ik aan de beurt denk. Want JD durft er al helemaaaaal niet in.
Maar deze is behoorlijk tof hoor. Is niet zo extreem maar gaat wel lekker snel.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Dat ander nummer van haar is ook wel grappig, op dat strandquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een personage in de show HIMYM! Was een aflevering dat Robin verteld dat ze toen ze heel jong was ooit een hit in Canada had etc, daar gaat de hele eps dan over![]()
Die waren dan alleen beter
![]()
![]()
Ubisoft called its “always-on” DRM a success, claiming “a clear reduction in piracy.”
Michael Pachter told Eurogamer that Ubisoft’s “PC game sales are down 90% without a corresponding lift in console sales.”
Het was maar 1 of 2 liedjes, puur voor in de show, het is niet alsof ze echt een zangeres isquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:53 schreef Solique het volgende:
[..]
ah, nooit echt HIMYM gevolgd
Zal vanavond eens muziek van haar luisteren.
[..]
* Solique schaamt zichNiet helemaal mee eens! Oefeningen op de WII balance board merkt hij wel of je niet rechtop genoeg staat en geeft dit dan ook aan, als je teveel voorover hangt voelt hij het gewicht naar voren gaan dus dan krijg je op je lazerquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Klopt, maar mensen doen echt debiele dingen als ze sporten. Ik zie het ook vaak op mijn werk, ik doe een oefening voor, en leg heel duidelijk wat de bedoeling is en nog weten mensen het te verzaken. Maar dan sta ik erbij en kan ik aangegeven dat ze op deze manier hun rug aan het verklooien zijn, bij zo'n spel hebben ze die feedback niet.en ik krijg altijd te horen dat ik niet teveel mag wiebelen
maar dan geeft hij ook tips hoe je stabieler kan staan
Oefeningen zonder de balance board moet ik zeker mee opppassen idd, want slechte houding is
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2011 10:20:14 ]![]()
Ik snap heel die DRM meuk echt niet.. Zeker die always online DRM meuk.. Sinds wanneer houd dat Piracy tegen?? Ik kom op verschillende plekken gekraakte games eerder tegen dat dat ik ze in de winkel zie liggenquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Ubisoft called its “always-on” DRM a success, claiming “a clear reduction in piracy.”
Michael Pachter told Eurogamer that Ubisoft’s “PC game sales are down 90% without a corresponding lift in console sales.”Effectief hoor..
Marketingpraat van Ubisoft of het hersenloze gezwets van Pachter. Ik weet echt niet waar ik minder waarde aan moet hechtenquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Michael Pachter told Eurogamer that Ubisoft’s “PC game sales are down 90% without a corresponding lift in console sales.”
Dat is het hele probleem ook: piraten spelen de game zonder problemen, klanten lopen tegen allerlei obstakels aan voordat ze kunnen spelen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik snap heel die DRM meuk echt niet.. Zeker die always online DRM meuk.. Sinds wanneer houd dat Piracy tegen?? Ik kom op verschillende plekken gekraakte games eerder tegen dat dat ik ze in de winkel zie liggenEffectief hoor..
Laatst ook, ik wilde Settlers 7 spelen, maar de Ubisoft-authentication-servers waren plat. Dan kun je dus gewoon niet gamen. Debiele zooi.Are you brave enough to fear?
Als het op verkoopcijfers aan komt, is Pachter wel te vertrouwen. Als toekomst-voorspeller, een stuk minderquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Marketingpraat van Ubisoft of het hersenloze gezwets van Pachter. Ik weet echt niet waar ik minder waarde aan moet hechten
Weet je wat pas goedkoop is? Extra gratis games van Spanky, die zijn pas voordelig voor de portemonnee!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:25 schreef Mday het volgende:
jongens, niet zeuren, 20 euro is goeiekoop!
Waar heb je het over?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:25 schreef Mday het volgende:
jongens, niet zeuren, 20 euro is goeiekoop!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ach bij From Dust is ook weer een hoop gezeik geweestquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem ook: piraten spelen de game zonder problemen, klanten lopen tegen allerlei obstakels aan voordat ze kunnen spelen.
Laatst ook, ik wilde Settlers 7 spelen, maar de Ubisoft-authentication-servers waren plat. Dan kun je dus gewoon niet gamen. Debiele zooi.
Aan de andere kant. Ubisoft
Bij zo'n beetje iedere game de laatste tijd van Ubi op de PC, en is het niet vanwege de activatieproblemen dan is het wel vanwege de luie ports. Vind het daarom niet zo gek dat het 90% instort, als je kutports uitbrengt gaat niemand het kopen ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach bij From Dust is ook weer een hoop gezeik geweestOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Frans zekerquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:37 schreef Mday het volgende:
[..]
over dat ik maar één kaartje in de aanbieding heb!
en ja ubisoft is hypocriet en kut
en toch zou ik me voor dat geld niet laten pijpen door een heroïnehoer met 3 tanden in d'r bek en een tattoo van Frans Bauer op d'r rug.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:25 schreef Mday het volgende:
jongens, niet zeuren, 20 euro is goeiekoop!Are you brave enough to fear?
Niet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en toch zou ik me voor dat geld niet laten pijpen door een heroïnehoer met 3 tanden in d'r bek en een tattoo van Frans Bauer op d'r rug.
tenzij de heroïnehoer in kwestie Poit heetquote:Are you brave enough to fear?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tenzij de heroïnehoer in kwestie Poit heet
Je staat nog steeds achter station Gouda, tussen het bosje brandnetels en de grote oude eik?quote:Are you brave enough to fear?
Wij gingen keihard schreeuwen op het andere team en zeggen dat ze allemaal opnieuw erin moesten gaan omdat we een rematch wildenIedereen zo aanwijzen: JIJ OOK GODVERDOMME EN JIJ EN JIJ! ALLEMAAL OPNIEUW DALIJK!
iedereen moest lachen
Efteling
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2011 11:11:25 ]![]()
ik denk dat het grappiger was als je er bij was...quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Wij gingen keihard schreeuwen op het andere team en zeggen dat ze allemaal opnieuw erin moesten gaan omdat we een rematch wildenIedereen zo aanwijzen: JIJ OOK GODVERDOMME EN JIJ EN JIJ! ALLEMAAL OPNIEUW DALIJK!
iedereen moest lachenAre you brave enough to fear?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk dat het grappiger was als je er bij was...![]()
![]()
Dit is denk wel het beste idee OOIT!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Wanneer is de Efteling SC-meet trouwens?Ben iets opgeschoven, sta nu bij de fietsenrekken ivm verbouwing en teruglopende klandiziequote:Op maandag 10 oktober 2011 11:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je staat nog steeds achter station Gouda, tussen het bosje brandnetels en de grote oude eik?Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Nee!quote:
Zeker niet als er ook dames komen, want dan weet ik nu al dat het sprookjesbos niet overgeslagen kan worden
Ja, die heb ik ook wel eens voorbij zien komen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Er is ook iemand die lipsynced al die dubstep nummersDan lach je je echt kapot
![]()
Maar bij die vorige vond ik het gedeelte
CALL 9-1-1 NAO!
briljant...
Sprookjesbosquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee!
Zeker niet als er ook dames komen, want dan weet ik nu al dat het sprookjesbos niet overgeslagen kan worden
niets mis met het sprookjesbosquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee!
Wat een kutidee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Wanneer is de Efteling SC-meet trouwens?I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
IEMAND heeft hier geen rode ballerina's voor z'n verjaardag gehad!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:44 schreef Rossdale het volgende:
Alles mis met het sprookjesbos!
SprookjesOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
quote:De enige jeugdheld die een plekje in de efteling zou verdienen is Pinkeltje! Maargoed dat is geen echt sprookjequote:Op maandag 10 oktober 2011 11:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
IEMAND heeft hier geen rode ballerina's voor z'n verjaardag gehad!Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Dat zeg je alleen maar omdat je nergens in durftquote:
Nee, ik hou niet van De Efteling. Dat is leuk, 1 x in de 10 jaar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je nergens in durft
Hooguit 1 x in de 8 jaar. Als je namelijk vroeger tig keer per jaar ging, is er nu niets meer aan.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Ik ben vroeger best veel geweest en vind het nog steeds leukquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van De Efteling. Dat is leuk, 1 x in de 10 jaar.
Hooguit 1 x in de 8 jaar. Als je namelijk vroeger tig keer per jaar ging, is er nu niets meer aan.![]()
Sommige dingen sla ik over ( schip en de kopjes) maar verder kan ik me er prima vermaken!
Zeker als ik wel het muntje raak gooi en fruit niet
Ieder z'n meug. Zo krijg ik geen genoeg van dierentuinen en Disneyland Parijs.
Volgens mij heeft iemand een knuffel van Roodkapje nodig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:44 schreef Rossdale het volgende:
Alles mis met het sprookjesbos!
SprookjesAre you brave enough to fear?
Ik vind disneyland ook tof, maar daar ga je niet zo even spontaan naar toe. Dan ben je meteen bakken met geld kwijt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:53 schreef Kuukske het volgende:
Ieder z'n meug. Zo krijg ik geen genoeg van dierentuinen en Disneyland Parijs.
Daar kom ik achter bij het plannenquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind disneyland ook tof, maar daar ga je niet zo even spontaan naar toe. Dan ben je meteen bakken met geld kwijt.
Dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind disneyland ook tof, maar daar ga je niet zo even spontaan naar toe. Dan ben je meteen bakken met geld kwijt..
Ik ben van de zomer nog geweest met het ouderlijk gezinnetje plus m'n 4 nichtjes. Helemaal geweldig. Ben alleen wel kapot na zo'n dag..Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Buzz is tof hèquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:55 schreef Poit het volgende:
Ik ben van de zomer nog geweest met het ouderlijk gezinnetje plus m'n 4 nichtjes. Helemaal geweldig. Ben alleen wel kapot na zo'n dag...
WANNEER GAAN WE??Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Naar de efteling dan hequote:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: