Wat daarnaast ook nog eens heel lekker smaaktquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Springbok.. Typotje..
Springbok is een soort hertje wat als logo staat voor de Zuid Afrikaanse rugbyspelers.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:29 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wat daarnaast ook nog eens heel lekker smaaktAl paar keer mogen eten op mijn werk
Ah! Je bent voor ZA?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Springbok.. Typotje..
Springbok is een soort hertje wat als logo staat voor de Zuid Afrikaanse rugbyspelers.
oh geen idee, ik heb voor lasagne namelijk alles in huis dus dan hoef ik niet meer naar de superquote:
Zekerquote:
Roep maar als je wat nodig hebtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh geen idee, ik heb voor lasagne namelijk alles in huis dus dan hoef ik niet meer naar de super![]()
/lui
opschieten naar s4 dan, die is zooo vet!quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:52 schreef wc-eend het volgende:
Die Vince Masuka uit Dexter is echt een geniaal personageDie zus van Dexter ook...
Ga nu ff laatste aflevering van seizoen 3 kijken
..quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:35 schreef wc-eend het volgende:
ik ga ff de stad in met mijn moeder... verse kippensoep eten want dat mag van sonja
Mee eensquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
opschieten naar s4 dan, die is zooo vet!
Net 2 opquote:
Ik hou me aan Sonja maar morgen ga ik lekker lasagna eten bij Shar... fuck Sonja danquote:
Ach, eens in de zoveel tijd een dieet laten schieten kan best.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:55 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik hou me aan Sonja maar morgen ga ik lekker lasagna eten bij Shar... fuck Sonja dan
En wat is nou lekkerder... soep eten uit blik of gewoon verse soep in de stad gaan eten...
Echt een fokking lekker nummerquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Promiseeessss...
And they still feels all so wasted on myseeeelllfffff...
BWWOOOOOOOOooOOOOoooooohHHHH WWAWAWOPWAWAWAAWAWAAWAWWAAWAW
BWOOHOWOHHOHWAOHWAOHWAOHOHOAHAhwha
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Promiseeessss...
Choco is een vogel?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Volgens mij gaat choco weer eitjes leggen..
quote:
De Skrillex remix dus....quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Promiseeessss...
quote:
Koei!quote:
quote:
Fallen! Wij gaan in het voorjaar op groepsweekend naar Baarn. Heb jij toevallig nog handige hikes etc. liggen voor dat terrein? En we willen waarschijnlijk voor de volwassenen een Wie is de mol-spel tussendoor doen, dus heb je daar misschien ook nog dingen van?quote:
Wij gaan in november weer voor ons jaarlijks groepskamp. Zal wel even kijken wat we dan nog tegenkomen. Echte hikes enzo worden nauwelijks georganiseerd door ons en al zeker niet daar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:27 schreef koei het volgende:
[..]
Fallen! Wij gaan in het voorjaar op groepsweekend naar Baarn. Heb jij toevallig nog handige hikes etc. liggen voor dat terrein? En we willen waarschijnlijk voor de volwassenen een Wie is de mol-spel tussendoor doen, dus heb je daar misschien ook nog dingen van?
En hoe is het verder met je?
Thanks, ik wacht vol spanning!quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wij gaan in november weer voor ons jaarlijks groepskamp. Zal wel even kijken wat we dan nog tegenkomen. Echte hikes enzo worden nauwelijks georganiseerd door ons en al zeker niet daar.
Voor een Wie is de Mol-spel moet ik even navragen. Mail je daar nog wel over. Heb zelf alleen maar gewonnen, niet meegeorganiseerd.
Voor de rest goed. Druk met werk, zelfstudie, uitgaan en bijbehorende HIMYM-fails.
*zucht / zwijmel*![]()
![]()
![]()
Vertel!quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wij gaan in november weer voor ons jaarlijks groepskamp. Zal wel even kijken wat we dan nog tegenkomen. Echte hikes enzo worden nauwelijks georganiseerd door ons en al zeker niet daar.
Voor een Wie is de Mol-spel moet ik even navragen. Mail je daar nog wel over. Heb zelf alleen maar gewonnen, niet meegeorganiseerd.
Voor de rest goed. Druk met werk, zelfstudie, uitgaan en bijbehorende HIMYM-fails.
*zucht / zwijmel*![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |