SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik zat ook al van, ik heb wel een ttquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oeh, nou niet meer terugkrabbelen he
Poit en Shar sitting in a tree.....K I S S I N Gquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zat ook al van, ik heb wel een tt
Word het nu al te heet onder je voeten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:26 schreef Poit het volgende:
Ik ben even de stad in..
Verse lucht nodig
Nah iets met bepaal hier de datum ofzo ietsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Poit en Shar sitting in a tree.....K I S S I N G
Met lichte dwangquote:
hehequote:
Sowieso een sack, zien er leuker uit dan een hut.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat zal ik voor onze birds kopen om in te slapen:
Een sleepy teepy
[ afbeelding ]
Een snuggel sack:
[ afbeelding ]
Een happy hut:
[ afbeelding ]
Of een snuggle hut:
[ afbeelding ]
Tja, als je m toch niet gebruikt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:49 schreef Sharana_LV het volgende:
eeen ik ben er uit
niet alleen mijn kapotte xbox360 gaat weg, maar ook die ander met alles erop en eraan, ik gebruik hem toch niet meer
k heb er een met rrodquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:03 schreef wc-eend het volgende:
Shar, wat voor kapotte 360 heb je? Die van mij heeft een nieuwe discdrive nodig namelijk
Haha, als ik naar Shar ga wil ik d'r wel voor me alleenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:34 schreef wc-eend het volgende:
Poit... Ga je toch maandag met mij mee naar shar... als ze beter is en kan
Nee, dan kan ik niet..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
en poit, met jouw planning ergens in 2015?
welke?quote:
3dquote:
Haterquote:
I know... Maar moet nu mijn 360 2x per week openschroeven om de lens te resetten...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:28 schreef badboynova het volgende:
hey duck, zo een xb drive kan je niet zomaar over zetten.
Xboxquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:48 schreef wc-eend het volgende:
[..]
I know... Maar moet nu mijn 360 2x per week openschroeven om de lens te resetten...
quote:
Aankomende week eens verder met deel 1quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:57 schreef wc-eend het volgende:
Oh en Uncharted deel een en twee waren natuurlijk briljant op de PS3...
Doe nou niet of er bij de PS3 niks kapot gaat, en volgens mij kan jij er over mee praten héquote:
WAT HEB JE DEEL 2 NOG!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:57 schreef wc-eend het volgende:
Oh en Uncharted deel een en twee waren natuurlijk briljant op de PS3...
ik straks verderquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Aankomende week eens verder met deel 1
Ik eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik straks verder
gister hele dag niet gegamed *trots*
omfg netjes!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niettja ik heb GT5 opgestart maar alleen maar B licence gedaan
en ondertussen braaf zitten strijken en dat soort geintjes *trots*
Dat is waardeloos! Maar dan sloop je toch die van mij open? Mobo is toch al verkut.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:48 schreef wc-eend het volgende:
[..]
I know... Maar moet nu mijn 360 2x per week openschroeven om de lens te resetten...
Dankjequote:
Dan heb je bijna dezelfde die ik ook heb, ik heb enkel een model uit 2009 zonder 3D en jij een model 2011.quote:
... oh dan ben je wel genaaid dat jij er geen bril bij krijgt en poit wel ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan heb je bijna dezelfde die ik ook heb, ik heb enkel een model uit 2009 zonder 3D en jij een model 2011.
Er zullen engeltjes in je ogen pissen als je tv kijk, heil to the panasonic
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
... oh dan ben je wel genaaid dat jij er geen bril bij krijgt en poit wel ...
[..]
Net even gedrumd op een tafemodel drumcomputer. Was vetquote:
[..]
Heb je geen garantie meer dan? Zo niet, kunnen we het wel proberenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is waardeloos! Maar dan sloop je toch die van mij open? Mobo is toch al verkut.
Als jij hem wilt haal ik hem van marktplaats af, maak jou er liever blij mee!
Dat valt hier gelukkig wel meequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:18 schreef badboynova het volgende:
Ik ben net terug van de verjaardags boodschappen en er viel mij wat op, HET IS WEER DE TIJD VAN HET JAAR DAT JE OVERAL MAAR DAN OOK OVERAL KORTE PITTIGE KAPSELS ROND ZIET HUPPEN![]()
ik ga toch maar voor de zekerheid een schuil kelder gravenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat valt hier gelukkig wel meesterkte daar dan maar
maar ach dat overleef je ook wel weer
nee joh, dat ding is nog gekocht op de prelaunch op die xbox-party-boot-dinges en is al open geweest en gesoldeerd etcquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Heb je geen garantie meer dan? Zo niet, kunnen we het wel proberenSleep me 360 wel mee
OV, ik ben rijbewijs-loos...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee joh, dat ding is nog gekocht op de prelaunch op die xbox-party-boot-dinges en is al open geweest en gesoldeerd etc
Kom je met OV of met de auto?
Of kom hier wonenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik ga toch maar voor de zekerheid een schuil kelder graven
Gij zijt niet verzopenquote:
Vertel.quote:
Films, Games, Cd's en kleding gekocht.quote:
Show me the dressquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Films, Games, Cd's en kleding gekocht.
Ben geen vrouwquote:
je mag ook gewoon mijn xbox meenemen, dan hoef je niet de hele dag met die van jou te sjouwen!quote:
ZAquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:18 schreef Poit het volgende:
Zin in morgenochtend. Zuid afrika tegen australie.
Sommige jurken staan mannen beter dan vrouwen, zal kijken als ik de foto kan vinden waar ik in een jurk zit die mij veel beter stond dan de eigenaar<---- vrouwquote:
PICS!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Sommige jurken staan mannen beter dan vrouwen, zal kijken als ik de foto kan vinden waar ik in een jurk zit die mij veel beter stond dan de eigenaar<---- vrouw.
Zoekingquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je mag ook gewoon mijn xbox meenemen, dan hoef je niet de hele dag met die van jou te sjouwen!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:50 schreef koei het volgende:
Poit! Zie je nou wat er gebeurt? Omdat jij het continu laat afweten pikt eend je plaats in! Laat je dat zomaar gebeuren???
Poit is gewoon verlegen geworden door shar, hier door is ze heel speciaal voor hem.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:50 schreef koei het volgende:
Poit! Zie je nou wat er gebeurt? Omdat jij het continu laat afweten pikt eend je plaats in! Laat je dat zomaar gebeuren???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eind van de dag leven ze lang en gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Poit is gewoon verlegen geworden door shar, hier door is ze heel speciaal voor hem.
Door dat ze nu een speciale status heeft, beschermd hij haar tegen zich zelf en andere die haar pijn zouden kunnen doen.
Poit gaat ook richting shar als eend gaat, om alles in de gaten te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eind van de dag leven ze lang en gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Poit is gewoon verlegen geworden door shar, hier door is ze heel speciaal voor hem.
Door dat ze nu een speciale status heeft, beschermd hij haar tegen zich zelf en andere die haar pijn zouden kunnen doen.
Poit gaat ook richting shar als eend gaat, om alles in de gaten te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eind van de dag leven ze lang en gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL bbn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spam nou eens die foto van jou in jurk dan![]()
![]()
Ben nog aan het zoeken, maar mijn vpn verbinding is traag(heb in mijn eigen huis nog een pc staan met duizenden foto's erop).quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
LOL bbn!
spam nou eens die foto van jou in jurk danxboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Nog nieuws hier?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Tering, vervelingTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Same here. Fruit is karten met zijn broertje en 2 vrienden van zijn broertje. Nou vind ik karten heel tof en zou ik zo met fruit en zijn broertje mee gaan. Maar fruit, zijn broertje en nog 2 vrienden van zijn broertje is me echt teveel van het goede.quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
ik nog ziek thuis dus boooringquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Same here. Fruit is karten met zijn broertje en 2 vrienden van zijn broertje. Nou vind ik karten heel tof en zou ik zo met fruit en zijn broertje mee gaan. Maar fruit, zijn broertje en nog 2 vrienden van zijn broertje is me echt teveel van het goede.
balen dat fruitje weg isniets met vriendinnetjes doen?
![]()
Nee ik had de avond vrij gehouden omdat ik misschien als armcandy met fruit mee moest naar een feestje. Maar vanmiddag toch besloten niet te gaan en last minute plannen kan bij mijn vriendinnetjes niet (wonen of te ver, of werken onregelmatig)quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik nog ziek thuis dus boooring
balen dat fruitje weg isniets met vriendinnetjes doen?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
HOI!
Ben ik weer..
Zo op tijd naar bedMorgen weer vroeg dan
Ik doe m'n Sprinkbok Rugbyshirt aan![]()
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
Ik lig er vandaag ook vroeg in! Ben kapot, maar op zich wel een geslaagde dag ben met fruit wezen shoppen (nou ja, 1 winkel ingeweestquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:05 schreef Poit het volgende:
HOI!
Ben ik weer..
) voor zakelijk kleding. En damn dat stond goed
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
ooh balen jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ik had de avond vrij gehouden omdat ik misschien als armcandy met fruit mee moest naar een feestje. Maar vanmiddag toch besloten niet te gaan en last minute plannen kan bij mijn vriendinnetjes niet (wonen of te ver, of werken onregelmatig)
nah dan lekker de bank op met filmpje meis!![]()
je watte?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:05 schreef Poit het volgende:
HOI!
Ben ik weer..
![]()
Springbok.. Typotje..quote:
Springbok is een soort hertje wat als logo staat voor de Zuid Afrikaanse rugbyspelers.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: