dat dus.quote:
Terecht!quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:41 schreef Poit het volgende:
Eind van de middag m'n TV ophalen
Zinin!!
Nicequote:Op maandag 10 oktober 2011 08:41 schreef Poit het volgende:
Eind van de middag m'n TV ophalen
Zinin!!
In mijn tv?quote:
Yes.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yes.
Jou kennende heb je zo'n sexy ding gekocht.
In m'n eentje of mogen m'n meiden dan ook mee?quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:07 schreef Poit het volgende:
[..]![]()
Je moet maar eens komen kijken binnenkort
Hoe meer meiden hoe beterquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
In m'n eentje of mogen m'n meiden dan ook mee?
Kan je je kelder weer bijvullenquote:
Meh, die staat al vol met waterquote:
Ehm wat?...quote:
quote:
Solli heeft het vermoeden dan m'n kelder vol ligt met kleine meisjes..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Solli heeft het vermoeden dan m'n kelder vol ligt met kleine meisjes..Oke ik denk niet dat ik ooit nog bij jou op bezoek ga! Ik ben ook kleinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Solli heeft het vermoeden dan m'n kelder vol ligt met kleine meisjes..Je moet toch ergens je harem kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Je moet toch ergens je harem kwijtHeb al even niets meer van d'r gehoord inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof ik jou iets aan zou doenquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oke ik denk niet dat ik ooit nog bij jou op bezoek ga! Ik ben ook klein
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Nog niet beter dusquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:32 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg![]()
![]()
![]()
ik was wii fit wat zat aan het worden, dus ik moest ea sports en just dance downloaden want dat zou ook leuk zijn
zet ik net JD3 aan, zie ik tussen de playlist Robin Sparkles - Lets go to the mall staan
das dat liedje van HIMYM!
![]()
nou nog kijken hoe dit werkt
-vliegtuigen autoheal duurt hartstikke lang joh, twee goede shots en je bent in ieder geval disabled... Vind dat wel ok.quote:Op maandag 10 oktober 2011 07:58 schreef wc-eend het volgende:
Mogguh...
Ik hoop echt dat er een aantal veranderingen worden doorgevoerd na de beta...
- vliegtuigen met autoheal, niet neer te halen met stinger raketten...
- sowieso de raketwerper van de engie, 75% van de keren dat je raak schiet gebeurd er helemaal niets.. hetzelfde als je 5 cm naast infantrie schiet, gebeurd gewoon niks..
- ump is zwaar overpowered...
- Snipers lijken wel een machinegeweer te hebben met hun snelheid dat ze schieten...
Neequote:Op maandag 10 oktober 2011 09:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Nog niet beter dus![]()
* Solique heeft een mi met shar springend in de kamer
quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neemaar ik probeer beetje te blijven bewegen enzeu, maar ik denk dat JD gewoon meer voor conditie is en ea sport betere oefeningen heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |