Hey SBquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:31 schreef SummerBreeze het volgende:
Hoi SD, kwam jij laatst nog in mijn wereldje in OUD binnenhalen, nu doe ik lekker hetzelfde bij jou :p
hoe is het met de gammers?
hihi ik las billetjes!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Brilletjes komen als het goed is donderdag![]()
Heb ik hier ook gehad, zo'n aardlekschakelaar moet ff afkoelen ofzo voor hij het weer doetquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf is deze , stroom in de keuken schiet eruit, kijkt stoppen na en niks aan de hand. Aardlek is er ook uit, maar die kreeg ik niet meer aan.
denk ja wtf, ik wacht wel ff en probeer het nog wel een keer met die aardlek schakelaar, en ineens werkt alles weer
Of heeft het gewoon te maken met de grote energiebesparings-actie van vandaag
SBquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:31 schreef SummerBreeze het volgende:
Hoi SD, kwam jij laatst nog in mijn wereldje in OUD binnenhalen, nu doe ik lekker hetzelfde bij jou :p
Eend leeft nog?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn whatsapp reply komt niet door maar pics!!!
Ook lekkerquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb vanavond gebraden eend gegeten
Nee lasagne dan maar voor morgen. Maar hoe lang zal het duren voordat ze Eend als vermist opgeven?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:14 schreef Solique het volgende:
BB problemen opgelost zo te merken, al mijn apps gaan gelijk krijsen.
[..]
Ook lekker
Toch geen lasagne.
Geen idee, er was wel iemand uit de Amstel gevistquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee lasagne dan maar voor morgen. Maar hoe lang zal het duren voordat ze Eend als vermist opgeven?
OMFGquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, er was wel iemand uit de Amstel gevist
Anders zou hij in het ijmeer gevonden worden niet in de Amstelquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG![]()
In dat geval, eendje is nog okay en ook niet dood gegaan aan mijn lasagne!
Natuurlijk zou ik hem niet in het IJmeer dumpen, dan ben ik gelijk verdacht!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Anders zou hij in het ijmeer gevonden worden niet in de Amstel
Dan nog zou het mee vallen, stroming kan daar goed sterk wezen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Natuurlijk zou ik hem niet in het IJmeer dumpen, dan ben ik gelijk verdacht!
Hoi MILF in wording! U wordt gemist!quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:31 schreef SummerBreeze het volgende:
nee hoor, ze zit gewoon naast mequote:
Door mij natuurlijk!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:41 schreef SummerBreeze het volgende:
Poit!
En door wie word ik gemist?
Ik zie trouwens dat ik niet de enige uit Z&G ben. Hoi kuukske
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |