Mweuuuh ik heb m nu pas voor de helft (begin de hele tijd opnieuw, ik weet niet waarom).quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:48 schreef Poit het volgende:
FRUIT!
Stiekem vind ik de Shambhala mix van 2010 beter
Stealth apeballen duo-zuigen! Zuig met je maatje apeballen zonder dat de aap het doorheeftquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yup, en die gaat ook apeballen zuigen.
Tis maar wat je lekker vindt, Valentijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:52 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Stealth apeballen duo-zuigen! Zuig met je maatje apeballen zonder dat de aap het doorheeft
Die Valerio weet je je toch altijd weer te verrassen met z'n fetishes.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tis maar wat je lekker vindt, Valentijn.
Nou moet ik stiekem zeggen... stealth gezogen worden klinkt best goed.quote:
met als enige probleem dat je er niks van merktquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nou moet ik stiekem zeggen... stealth gezogen worden klinkt best goed.
Das het toffe, je merkt er pas wat van als je lang en breed klaar bent.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:22 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
met als enige probleem dat je er niks van merkt
en dan is het gevoel weg en je onderbroek viesquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Das het toffe, je merkt er pas wat van als je lang en breed klaar bent.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:29 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
en dan is het gevoel weg en je onderbroek vies
Jonguh.. Hoe lang weet je nou al dat Dumpert niet aan hotlinking doet..quote:
2 minuten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh.. Hoe lang weet je nou al dat Dumpert niet aan hotlinking doet..
ZEG! let eens op je woorden, er zijn dames in dit topic!quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:57 schreef SuperFruitig het volgende:
eeeeeeeeeeeeeehhhh boo manimanimani boo manimanimani boo mani mani mani
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:34 schreef Solique het volgende:
Overwerken![]()
Waarom komen prioriteitsstoringen altijd aan het einde van een dag binnen.
In India kunnen wat mensen niet werkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hoe hoog is de prioriteit als iedereen al naar huis is?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:42 schreef Solique het volgende:
[..]
In India kunnen wat mensen niet werken
En hier gaat het werk 24/7 door
Nu niet meer, net gebeld. Probleem is opgelost.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dan is prio wel echt prio...
Ja, zeg dat welquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:46 schreef Fallen het volgende:
WWWWWWRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGHHHH!!
HET IS GODVERDOMME TIEN VOOR VIJF MANquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Nu niet meer, net gebeld. Probleem is opgelost.
Kan nu naar huis
"Ambtenarenquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HET IS GODVERDOMME TIEN VOOR VIJF MAN
Tijd om iets te snacken!quote:
Klinkt goed. Als ik thuis was dan was ik ze ook gaan maken.quote:
Alweer?!quote:
quote:
Ow, ik dacht dat je met 2 nu eindelijk stereoscopisch 3D kon kijken....quote:
Brilletjes komen als het goed is donderdagquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je met 2 nu eindelijk stereoscopisch 3D kon kijken....
Vroeg beginnen mag je (normaal) vroeg wegquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HET IS GODVERDOMME TIEN VOOR VIJF MAN
Sorryquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf is deze , stroom in de keuken schiet eruit, kijkt stoppen na en niks aan de hand. Aardlek is er ook uit, maar die kreeg ik niet meer aan.
denk ja wtf, ik wacht wel ff en probeer het nog wel een keer met die aardlek schakelaar, en ineens werkt alles weer
Of heeft het gewoon te maken met de grote energiebesparings-actie van vandaag
Waarom sorryquote:
Ding zuigt zoveel power dat ik de jouwe nodig hadquote:
Oh lolquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Ding zuigt zoveel power dat ik de jouwe nodig had
Wel kick, stop net m'n 2.5 inch externe HD in m'n tv en hij leest gewoon divx units
jaja, nog een weekje dan issie op steamquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens, iedereen die Renegade Ops nog niet heeft gespeeld en wel houdt van
a) explosies
b) actiefilms uit de jaren 90
c) veel explosies
d) Desert/Jungle Strike
e) toffe arcade games
Moet hem ff proberen! De demo geeft al best een aardig beeld van de game!
PLEESTEETSION!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:03 schreef Mday het volgende:
[..]
jaja, nog een weekje dan issie op steam
Heb het nog niet uitvoerig getest maar best wel grappig.. Toch ook maar een netwerkkabel aan dat ding hangen.. Kijken hoe dat isquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh lol! Ja dat is wel handig he, heb het bij de mijne met een hack moeten doen
. Pakt alleen geen srt bestanden bij mij
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:17 schreef GameBabe het volgende:
Ben je heel even druk en opeens is SD weer terug. Wat is er gebeurd? En ben je al papa SD?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Hey SBquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:31 schreef SummerBreeze het volgende:
Hoi SD, kwam jij laatst nog in mijn wereldje in OUD binnenhalen, nu doe ik lekker hetzelfde bij jou :p
hoe is het met de gammers?
hihi ik las billetjes!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Brilletjes komen als het goed is donderdag![]()
Heb ik hier ook gehad, zo'n aardlekschakelaar moet ff afkoelen ofzo voor hij het weer doetquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf is deze , stroom in de keuken schiet eruit, kijkt stoppen na en niks aan de hand. Aardlek is er ook uit, maar die kreeg ik niet meer aan.
denk ja wtf, ik wacht wel ff en probeer het nog wel een keer met die aardlek schakelaar, en ineens werkt alles weer
Of heeft het gewoon te maken met de grote energiebesparings-actie van vandaag
SBquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:31 schreef SummerBreeze het volgende:
Hoi SD, kwam jij laatst nog in mijn wereldje in OUD binnenhalen, nu doe ik lekker hetzelfde bij jou :p
Eend leeft nog?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn whatsapp reply komt niet door maar pics!!!
Ook lekkerquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb vanavond gebraden eend gegeten
Nee lasagne dan maar voor morgen. Maar hoe lang zal het duren voordat ze Eend als vermist opgeven?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:14 schreef Solique het volgende:
BB problemen opgelost zo te merken, al mijn apps gaan gelijk krijsen.
[..]
Ook lekker
Toch geen lasagne.
Geen idee, er was wel iemand uit de Amstel gevistquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee lasagne dan maar voor morgen. Maar hoe lang zal het duren voordat ze Eend als vermist opgeven?
OMFGquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, er was wel iemand uit de Amstel gevist
Anders zou hij in het ijmeer gevonden worden niet in de Amstelquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG![]()
In dat geval, eendje is nog okay en ook niet dood gegaan aan mijn lasagne!
Natuurlijk zou ik hem niet in het IJmeer dumpen, dan ben ik gelijk verdacht!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Anders zou hij in het ijmeer gevonden worden niet in de Amstel
Dan nog zou het mee vallen, stroming kan daar goed sterk wezen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Natuurlijk zou ik hem niet in het IJmeer dumpen, dan ben ik gelijk verdacht!
Hoi MILF in wording! U wordt gemist!quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:31 schreef SummerBreeze het volgende:
nee hoor, ze zit gewoon naast mequote:
Door mij natuurlijk!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:41 schreef SummerBreeze het volgende:
Poit!
En door wie word ik gemist?
Ik zie trouwens dat ik niet de enige uit Z&G ben. Hoi kuukske
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef SummerBreeze het volgende:
Hij dacht zelf net ook al dat ik filth zei ipv FILF. Waar het hart vol van is loopt de mond van over ofzo?
Nou hopen dat de kleine meid niet eerder eruit hoeft!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:16 schreef SummerBreeze het volgende:
Spankyhier alles wel lekker, alleen niet zo mobiel door een nog dikker buik (en tieten) dan normaal. Nog 9 weekjes te gaan, als de kleine iig niet eerder wordt gehaald ivm de zwangerschapsdiabetes
Enige hormoongerelateerde waar ik last van heb is dat ik niet op bepaalde woorden kan komen. En voor een taalfetisjist als ik is dat behoorlijk frustrerend wat dan weer een soort van lachende huilbui of huilende lachaanval tot gevolg heeft.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:04 schreef Nebo het volgende:
Ach het is natuurlijk al gevraagd zie ik nu. Goed nieuws, nog veel last gehad van de hormoontjes of viel het mee? (ook voor SD)
Dikke tettenquote:
Hé! Jij hier!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:18 schreef SummerBreeze het volgende:
Wat een schattige kleine tetjes op dat plaatje tain
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:18 schreef SummerBreeze het volgende:
Wat een schattige kleine tetjes op dat plaatje tain
2 zwangere vrouwen hier! Moet niet gekker worden!quote:
Jep, na ruim een jaar afwezigheid kom ik hier weer eens binnenvallen. En het voelt wel weer meteen als een warm bad.quote:
ik ben verwendquote:
Ja dotjes zijn het hè.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:22 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Jep, na ruim een jaar afwezigheid kom ik hier weer eens binnenvallen. En het voelt wel weer meteen als een warm bad.
Kijk, dat soort vrouwen zie ik graagquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:25 schreef SummerBreeze het volgende:
Bah, die hard 3, die ken ik inmiddels wel uit mijn hoofd.
Zeker nietquote:
Hier werkte geen enkele appquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Jezus mina, al die berichten op FB omdat mensen hun ping op hun bb niet werken![]()
![]()
Goed dat je het zegt mijn gitaar is nog steeds uitgeleend.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Eendje wou met mij Guitar Hero spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |