Hier werkte geen enkele appquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Jezus mina, al die berichten op FB omdat mensen hun ping op hun bb niet werken![]()
![]()
Goed dat je het zegt mijn gitaar is nog steeds uitgeleend.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Eendje wou met mij Guitar Hero spelen
Fixed for accuracy.quote:
quote:
Dat isquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:38 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben verliefd (insert hartjes smiley)
my lasagna works like magic!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:38 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben verliefd (insert hartjes smiley)
dit, voor bb huiliesquote:
ik vind er ook niet zoveel aanquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:51 schreef koei het volgende:
Heeft er btw iemand zin om morgenavond mee te gaan naar het Circus? Heb vanmiddag drie vrijkaartjes van mn werk gekregen, maar het circus is blijkbaar niet zo populair
Het is niet alleen de lasagnaquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
my lasagna works like magic!
[..]
dit, voor bb huilies
Net breaking bad afgekekentoffe eps weer
Liefde van de man gaat door de maagquote:
Zekerquote:
Ben niet van het circus, ga tevens bij mijn werkgever langs. (als er niet weer dingen mis gaan op werkquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:51 schreef koei het volgende:
Heeft er btw iemand zin om morgenavond mee te gaan naar het Circus? Heb vanmiddag drie vrijkaartjes van mn werk gekregen, maar het circus is blijkbaar niet zo populair
3Dquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef Poit het volgende:
Kick!!
Ik kan gewoon via Playstation Media Server een film streamen die dan 3D wordt weergegeven
11e One Piece film in 3D![]()
AWESOMEEEEEEEEE
Volgens mij staan er wel aardig wat op!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:05 schreef koei het volgende:
Zijn films dan ook al redelijk te downloaden in 3D eigenlijk? Kom die nooit tegen, maar ik download uberhaupt vrij weinig films.
Mijn oogjes vinden 3d niet zo fijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef Poit het volgende:
Kick!!
Ik kan gewoon via Playstation Media Server een film streamen die dan 3D wordt weergegeven
11e One Piece film in 3D![]()
AWESOMEEEEEEEEE
Hij wilde jouw gevoelige snaren wel even aanraken zeker!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Eendje wou met mij Guitar Hero spelen
Heb er tot op heden niet op gelet maar ik heb de laatste One Piece film in 3D. Op m'n PC laat hij twee beelden naast elkaar zien. Op de ps3, na het inschakelen van 3D, een wazig beeld.. Al heb ik m'n brillen nog nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:05 schreef koei het volgende:
Zijn films dan ook al redelijk te downloaden in 3D eigenlijk? Kom die nooit tegen, maar ik download uberhaupt vrij weinig films.
QFTquote:
Zijn er genoeg te vindenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:05 schreef koei het volgende:
Soms wel soms niet, in de bios valt het bij imax wel mee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn oogjes vinden 3d niet zo fijn
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wilde jouw gevoelige snaren wel even aanraken zeker!
Goed om te weten!quote:
Ja, dus slikken voortaan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |