De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het, ik had het ook al opgezocht, maar de keren dat ik in Turkije ben geweest, werd elke keer gezegd dat dat spul tutti frutti hetenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tutti frutti is wat anders
[ afbeelding ]
kook lekker voor me en ik trouw met jequote:Op zondag 9 oktober 2011 13:57 schreef coban het volgende:
@intronic
Haha nja in turkije zeggen ze omg coban ga leren koken zo wilt niemand met je trouwennnn!_!_!_!_
Ja kanwel mr tutti frutti is gedroogd fruit gleoof ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet het, ik had het ook al opgezocht, maar de keren dat ik in Turkije ben geweest, werd elke keer gezegd dat dat spul tutti frutti heten
Werk ze.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:57 schreef Intronic het volgende:
[..]
kook lekker voor me en ik trouw met je
Jawel mr beste is uit turkije zelf. Ik ga in winter nar turkije dus wil ik best meenemen hahaquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:57 schreef Rezania het volgende:
Zeg, waar kun je die dingen eigenlijk halen? Gewoon bij de Turk toch?
Even een reisje naar Turkije voor snoepgoed? Oké, zie jullie morgen weer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:59 schreef coban het volgende:
[..]
Jawel mr beste is uit turkije zelf. Ik ga in winter nar turkije dus wil ik best meenemen haha
Ohja want jij bent fapcam en alles.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:59 schreef Intronic het volgende:
[..]
dan moet je wel heel mega super uber speciaal cool zijn, en dat ben je niet zomaar.
beetje onzeker jij, denk ik, toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:00 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja want jij bent fapcam en alles.
Mja mr ik ben ook heel cool en alles iedereen hier aanbidt mij. TOCH?
Hoezo worden er zoveel homo-claims gedaan in dit topic?quote:
neequote:Op zondag 9 oktober 2011 14:00 schreef coban het volgende:
[..]
Zo kom ik wel over he nuquote:
Je bent gewoon jaloers op wat ik en OV hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo worden er zoveel homo-claims gedaan in dit topic?
Klopt!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:00 schreef coban het volgende:
[..]
Waarmee?quote:
Nee, ik heb Mama Beer al.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op wat ik en OV hebben.
weet ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:01 schreef coban het volgende:
[..]
Zo kom ik wel over he nu
Mja jullie weten allemaal dat ik een heel onzeker gepest verlegen meisje ben die op internet stoer doet dus tsjah
Ik brei truien met kerstmotiefjes, dit wordt in de huidige samenleving niet geaccepteerd, dit maakt mij verdrietig.quote:
Dan vraag je er gewoon om.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik brei truien met kerstmotiefjes, dit wordt in de huidige samenleving niet geaccepteerd, dit maakt mij verdrietig.
haha ik ga jou pestenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik brei truien met kerstmotiefjes, dit wordt in de huidige samenleving niet geaccepteerd, dit maakt mij verdrietig.
Je bent dan ook gewoon gek als je truien met kerstmotiefjes gaat breien in oktober.quote:
Ik wordt soms gepest omdat ik het per ongeluk over FOK! heb als ik iets graag wil vertellenquote:
Begrijpelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wordt soms gepest omdat ik het per ongeluk over FOK! heb als ik iets graag wil vertellen
Je zusje toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:06 schreef coban het volgende:
Bij mij weet niemand dat ik fok.
Gelukkig maar.
vraagt niemand zich af wat je de hele dag met je telefoon doet?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:06 schreef coban het volgende:
Bij mij weet niemand dat ik fok.
Gelukkig maar.
Ja ik ben hofleverancier aan verschillende bejaardencentra, moet ik die mensen dan teleurstellen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent dan ook gewoon gek als je truien met kerstmotiefjes gaat breien in oktober.
Dat wilde ik ook zeggen, maar zo harteloos was ik nou net nog niet.quote:
Je wilt zeggen dat je toch gevoelig bent?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:07 schreef coban het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen, maar zo harteloos was ik nou net nog niet.
Probeer Nederlands te leren.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet ik en ik maak de hele tijd spelfouten
Hofleverancier aan bejaardencentra? Zijns die bejaardencentra soms paleizen of zo?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik ben hofleverancier aan verschillende bejaardencentra, moet ik die mensen dan teleurstellen?
Als ik fok ben ik meestal thuis, dan zeggen ze wtf doe jij de hele tijd met je kop in je phone?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
vraagt niemand zich af wat je de hele dag met je telefoon doet?
Soms als het laat is maak ik die fout ook weleens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef Patje1987 het volgende:
Ik snap best dat sommige mensen af en toe wat foutjes maken, dat doe ik ook maar ik bedoel ik wordt? Kom op dat is gewoon de basis regel in de Nederlandse grammatica
chickies hosselenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef coban het volgende:
[..]
Als ik fok ben ik meestal thuis, dan zeggen ze wtf doe jij de hele tijd met je kop in je phone?
En dan zeg ik: hmmmmbujsnmmmdbjdmdjdkm
Ja bij tc ja. Mja ze zag alleen die webcams en toen keek zequote:
oh, toen was ik er nog niet dus.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:10 schreef coban het volgende:
[..]
Ja bij tc ja. Mja ze zag alleen die webcams en toen keek ze_!_!_!__!!_!_ en zei met wat voor debielen praat jij
!_!_!!_!_!_!_
En ik zei: ehm. (rode kop) haha ja is grappig die sukkels uitlachen![]()
Integendeel, vaak zijn deze centra oud en achterhaald.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hofleverancier aan bejaardencentra? Zijns die bejaardencentra soms paleizen of zo?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:10 schreef coban het volgende:
[..]
Ja bij tc ja. Mja ze zag alleen die webcams en toen keek ze_!_!_!__!!_!_ en zei met wat voor debielen praat jij
!_!_!!_!_!_!_
Ik laat de laatste tijd wel veel gevoelens los hier. Dat is dus niet de bedoelingquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je toch gevoelig bent?
quote:
Ik ben geen debiel ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:10 schreef coban het volgende:
[..]
!_!_!!_!_!_!_
Ah bedankt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
bij local files staat er zo een icoontje met een muziek noot
Kap eens met img tags spelenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben geen debiel ja.
Je weet toch wel wat de term hofleverancier inhoud?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Integendeel, vaak zijn deze centra oud en achterhaald.
Nee want anders zou ze helemaal doodgaan van het lachenquote:
Ja, alleen jij blijkbaar niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat de term hofleverancier inhoud?
Ik sta een 9 voor Nederlands hoor!quote:
dan heeft ze geen smaakquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef coban het volgende:
[..]
Nee want anders zou ze helemaal doodgaan van het lachen
Grapje
Nou..quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben geen debiel ja.
En dat was een SO met 5 woorden?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik sta een 9 voor Nederlands hoor!
Ik kan het wel, maar dan moet ik eerst nadenken
quote:
Ik denk dat ik een denkfout heb gemaakt, laat maar.quote:Een hofleverancier is een bedrijf dat of een persoon die producten of diensten leverden aan een koninklijk of keizerlijk hof. In Nederland en België zijn sommige van deze leveranciers erkend door het hof zelf, en zijn titularis van een brevet of bewijs.
Ik dacht dat ik de enige was die hoog van zichzelf dacht. Nu heb ik mijn evenbeeld gevonden ook nog.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik een denkfout heb gemaakt, laat maar.
quote:Het gaat hierbij om een koninklijke onderscheiding in de vorm van een predikaat waardoor men het Koninklijk wapen mag voeren met de toevoeging ‘Bij Koninklijke Beschikking Hofleverancier.’ U hebt het koninklijk schild van een hofleverancier ongetwijfeld wel eens gezien. Op een foto, op een website of op een verpakking van een bepaald product, op handelspapieren of aan de gevel van een onderneming. Hofleveranciers zijn vaak kleine of middelgrote familiebedrijven die regionaal goed bekend staan. In de regel levert men niet daadwerkelijk aan het hof, al is dat natuurlijk wel mogelijk.
quote:
Zullen we het even over jou hebben, degene die niet overeind kan blijven staan in de bus?quote:
soulmates omg omgquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:13 schreef coban het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die hoog van zichzelf dacht. Nu heb ik mijn evenbeeld gevonden ook nog.
beetje gemeen dat je me zo pest.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef Patje1987 het volgende:
Ik snap best dat sommige mensen af en toe wat foutjes maken, dat doe ik ook maar ik bedoel ik wordt? Kom op dat is gewoon de basis regel in de Nederlandse grammatica
Kipsquote:
Check zijn sig, dat verklaart alles.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:13 schreef coban het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die hoog van zichzelf dacht. Nu heb ik mijn evenbeeld gevonden ook nog.
Ja, ik begrijp het nu. Ga nou maar weer breien.quote:
Goedemiddag.quote:
Ik ben geen komma's vergeten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
beetje gemeen dat je me zo pest.
Je bent trouwens een komma vergeten, twee zelfs
Ik snap best dat mensen dat af en toe vergeten, begrijp me niet verkeerd, maar zo verkrecht je gewoon de Nederlandse zinsopbouw.
In de bios of downloaden?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef Intronic het volgende:
moet nog steeds een film uitkiezen om te checken.
hoi MK
HEY DAT IS NIET EERLIJKquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Zullen we het even over jou hebben, degene die niet overeind kan blijven staan in de bus?
die sig is inderdaad gewoon een bevestiging, van wat ik al lang wistquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Check zijn sig, dat verklaart alles.
[..]
Ja, ik begrijp het nu. Ga nou maar weer breien.
[..]
Goedemiddag.
En je status als nepturk die niet kan koken.quote:
Is dit een pleonasme?quote:Dat is gewoon asociaal en onbeleefd.
komma 1; voegwoord.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef Patje1987 het volgende:
Ik snap best dat sommige mensen af en toe wat foutjes maken, dat doe ik ook komma maar ik bedoel ik wordt? Kom op komma dat is gewoon de basis regel in de Nederlandse grammatica
Je bent een punt vergeten en je hebt ergens een komma ipv punt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
beetje gemeen dat je me zo pest.
Je bent trouwens een komma vergeten, twee zelfs
Ik snap best dat mensen dat af en toe vergeten, begrijp me niet verkeerd, maar zo verkrecht je gewoon de Nederlandse zinsopbouw.
Hoeft helemaal nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
komma 1; voegwoord.
komma 2; vaste woordgroep dinges shit.
gr grquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:18 schreef Intronic het volgende:
ik ga gewoon zoals de rest typen schijt aan kommas punten of heel die regeltjes vanaf nu groetjes
Dat moet niet.quote:
Ja, ik ben hem nog nooit tegengekomen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
NEE, echt!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!!!!
Ja is goed ik kom eraan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
fuck julie ja
anyways kan iemand water over me heen gooien mijn bed kan geen afscheid van me nemen
Waar woon je?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
fuck julie ja
anyways kan iemand water over me heen gooien mijn bed kan geen afscheid van me nemen
Wat deed je die andere 3 uurtjes?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kheb nog geleerd van 4 uur tot 5
limburregquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waar woon je?
Kanaaleiland?
Bijlmer?
Utrecht ondiep?
GRAPJE< HAHAHA!
Hmm, dijken opblazen gaat dan niet werken.quote:
watquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hmm, dijken opblazen gaat dan niet werken.
waarvoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:25 schreef coban het volgende:
Ik wil een jurk naaien maar ik heb er geen tijd voor pff
En ik wil schoenen rood glitteren maar ook gen tijd jongeuh
Gewoon ik wil proberenquote:
Is dat een anti christenen post?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:29 schreef Oceanview het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)agt-mensen-kerk.html
Zo ja, zeer terecht.quote:
ECHT!?quote:
Nee maar ik moest erom lachen.quote:
Ik ben niet tolerant.quote:
okquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee maar ik moest erom lachen.
Voorganger: "God, U allemachtige, geef ons een teken van Uw heerlijkheid"
Lampen: flikkerde flikker.
De sims.quote:
Muizenval.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hoe heet dat muizen spel ook alweer?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ECHT!?
DAAR STRIJD IK OOK VOOR!!!!!!
LIMBURG EN BELGIË, GEEF HET TERUG AAN DE NATUUR!
Mee eens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over Limburg, maar Maastricht is echt een bazenstad.
Nicequote:Op zondag 9 oktober 2011 14:27 schreef coban het volgende:
[..]
Gewoon ik wil proberen
Ik wilde eerst modeontwerper opleiding doen mr moest echt heleboel voor inleveren en was te laat dus niet gedaan
ik zeg goed idee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:38 schreef coban het volgende:
Ik mag niet spelen moet verslag maken
Ik ga stoppen met opleiding dan kan ik 24/7 gamen
Goed plan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:38 schreef coban het volgende:
Where the hell is Matt coban.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:38 schreef coban het volgende:
Tonijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Of tonijn, of kaas, of gebakken ei op me brood
struggles dilemma's
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:40 schreef coban het volgende:
Ja jullie hebben mij overtuigd. Ik bedoel maar, school, fok en gamen is zoveel belangrijker voor 'sociale' activiteiten enzo
quote:
Kan ik op deze lijnen schrijven?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
die is lang zegquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
Oja ik zou iets aan studie gaan doen. Hendige tip.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:42 schreef Intronic het volgende:
ik ga ook maar eerst school doen, voordat film
Als je het print, vast welquote:
ctrl c en dan ctrl vquote:
mijn zusje is omgebouwd, vuillakquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Zei je zusje vanochtend ook tegen mij.
Matt is een gozer die ook alleen maar wilde gamen, maar eenzaam werd. Toen heeft hij al zijn spaargeld opgenomen en is gaan reizen. Hij danst steeds in locaties en steeds meer mensen dansen mee. Ik zie dat ook bij jou gebeuren.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:44 schreef Oceanview het volgende:
(13:26) OV. heeft zijn/haar status gewijzigd in: Inactief
(13:26) RB: bezem slet eerst janken dat je me mist en dan niks seggu
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:42 schreef Flippiee het volgende:
Denk aan het milieu.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oja ik zou iets aan studie gaan doen. Hendige tip.
[..]
Als je het print, vast wel
[..]
ctrl c en dan ctrl v
Jammer dit weer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:44 schreef Oceanview het volgende:
http://www.wherethehellismatt.com/about/quote:Matt is a 35-year-old deadbeat from Connecticut who used to think that all he ever wanted to do in life was make and play videogames. Matt achieved this goal pretty early and enjoyed it for a while, but eventually realized there might be other stuff he was missing out on. In February of 2003, he quit his job in Brisbane, Australia and used the money he'd saved to wander around Asia until it ran out. He made this site so he could keep his family and friends updated about where he is.
A few months into his trip, a travel buddy gave Matt an idea. They were standing around taking pictures in Hanoi, and his friend said "Hey, why don't you stand over there and do that dance. I'll record it." He was referring to a particular dance Matt does. It's actually the only dance Matt does. He does it badly. Anyway, this turned out to be a very good idea.
A couple years later, someone found the video online and passed it to someone else, who passed it to someone else, and so on. Now Matt is quasi-famous as "That guy who dances on the internet. No, not that guy. The other one. No, not him either. I'll send you the link. It's funny."
The response to the first video brought Matt to the attention of the nice people at Stride gum. They asked Matt if he'd be interested in taking another trip around the world to make a new video. Matt asked if they'd be paying for it. They said yes. Matt thought this sounded like another very good idea.
In 2006, Matt took a 6 month trip through 39 countries on all 7 continents. In that time, he danced a great deal.
The second video made Matt even more quasi-famous. In fact, for a brief period in July, he was semi-famous.
Things settled down again, and then in 2007 Matt went back to Stride with another idea. He realized his bad dancing wasn't actually all that interesting, and that other people were much better at being bad at it. He showed them his inbox, which, as a result of his semi-famousness, was overflowing with emails from all over the planet. He told them he wanted to travel around the world one more time and invite the people who'd written him to come out and dance too.
The Stride people thought that sounded like yet another very good idea, so they let him do it. And he did. And now it's done. And he hopes you like it.
Matt lives in Seattle, Washington with his girlfriend, Melissa, and dog, Sydney. He hasn't had a real job since Stride called him up. Matt doesn't mind working, but he doesn't much care for having to show up at the same place every day.
Matt is not rich. Matt also doesn't have some magical secret for traveling cheaply. He does it pretty much the same way everybody else does.
Matt thinks Americans need to travel abroad more.
Matt was a very poor student and never went to college. When he got older, he was pleased to discover that no one actually cares. Matt doesn't want to imply that college is bad or anything. He's just saying is all. There's other ways to fill your head.
Matt is left-handed.
When Matt was younger, he could hang seven spoons on his face at once. Sadly, puberty made Matt's face less conducive to spoon-hanging.
Matt's Xbox Live screen name is BadDancer. He plays a lot of Rock Band.
Matt has a little piece of extra cartilage sticking out on the rim of one ear and a little hole in the same place on the other ear. Since saying so on this page, he's been informed that the extra piece of cartilage is called a Darwinian Tubercle. Matt thinks this is pretty much the greatest name for anything ever.
Matt has never lost a staring contest.
EN IK BEN ZEIKWIJF TFOE.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:44 schreef Oceanview het volgende:
Dood lachen.quote:
Ja goed plan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OjaDan maar pen pakken en op je beeldscherm schrijven
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.wherethehellismatt.com/about/
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dood lachen.
[..]
Ja goed plan.en dan met typex gebruiken als je weg wilt halen.
Wat een baasquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:46 schreef Rezania het volgende:
Op een gegeven moment danst hij in Lisse en Amsterdam.
Dag patje veel plezierquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:46 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga me even aankleden en dan naar een verjaardag, tot straks
Ik herken waar hij danst in Lisse, die bollenboer was er destijds niet blij mee.quote:
Aight is dus niet meer onder ons.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:48 schreef Oceanview het volgende:
Coban ik hoor dat aightje druk heel druk bezig is met zijn studie en dat hij een sociaal leven heeft.
Organisatie zooi.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
welk onderdeel ben je mee bezig
Dat vond ik nog een van de makkelijkste delenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Organisatie zooi.
rechtsaansprakelijk commercieel of niet vbr vvr statuten noteriele aacte
Makkelijk maar veel tekst.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat vond ik nog een van de makkelijkste delen
het wordt nog erger
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:54 schreef Oceanview het volgende:
Gelukkig heb ik gister mijn engelse brief afgemaakt met hulp van MK![]()
Bazinquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:55 schreef coban het volgende:
Ik heb nooit m&o en eco echt gehad, mja ikdoe wel economische opleiding nu.
Zelfde gevalletje alleen wel eco gehad. Op 3 havo kreeg ik wekelijks te horen dat ik zuigde in economie en er nooit aan moest beginnen. Gelukkig ben ik eigenwijs/koppig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:55 schreef coban het volgende:
Ik heb nooit m&o en eco echt gehad, mja ikdoe wel economische opleiding nu.
En hoe gaat het nu?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfde gevalletje alleen wel eco gehad. Op 3 havo kreeg ik wekelijks te horen dat ik zuigde in economie en er nooit aan moest beginnen. Gelukkig ben ik eigenwijs/koppig.
Nu zit ik in mijn 3e jaar en een na laatste jaar van mijn opleiding. En doe ik het best goed naar mijn mening.quote:
Ja ik had ook eco in 3havo maar kan er niks van herinneren alleen dat ik met een 5.52 exact overgingquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfde gevalletje alleen wel eco gehad. Op 3 havo kreeg ik wekelijks te horen dat ik zuigde in economie en er nooit aan moest beginnen. Gelukkig ben ik eigenwijs/koppig.
Mooizo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu zit ik in mijn 3e jaar en een na laatste jaar van mijn opleiding. En doe ik het best goed naar mijn mening.
Dat is zo makkelijk, maar ze maken er wel een onnodig groot verhaal van.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Organisatie zooi.
rechtsaansprakelijk commercieel of niet vbr vvr statuten noteriele aacte
Dit gewoonquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is zo makkelijk, maar ze maken er wel een onnodig groot verhaal van.
Management, economie en recht. Lekker breedquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:59 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik had ook eco in 3havo maar kan er niks van herinneren alleen dat ik met een 5.52 exact overging
Welke opleiding volg je?
Succesquote:
Ah niasquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Management, economie en recht. Lekker breedEigenlijk voor iedereen die iets in economie wil doen, maar niet weet wat
Bevalt mij wel
[..]
Succes
Crississsquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:03 schreef Oceanview het volgende:
Ik log in op Runescape en er vragen 4 mensen mij om geld.
International business and languagesquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat doe jij voor opleiding?
[..]
Wiskunde
Wiskunde vind ik minder.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat doe jij voor opleiding?
[..]
Wiskunde
Als ik wist dat dat bestond had ik het misschien ook wel gedaanquote:
Zeke international business and management zekerquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij doet mijn zusje dat ook. Of nouja zo iets.
je kunt altijd nog bij de taliban gaan daar zijn dat soort cursussen gratisquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:05 schreef coban het volgende:
[..]
Als ik wist dat dat bestond had ik het misschien ook wel gedaanecht dom man
Ze geven alleen in Maastricht hequote:Op zondag 9 oktober 2011 15:05 schreef coban het volgende:
[..]
Als ik wist dat dat bestond had ik het misschien ook wel gedaanecht dom man
Je kan eigenlijk alles worden als met een gewone communicatie/economieopleidingquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bestaat dat?
Wat wil je worden dan?
Tevens; Neurologie
Ik weet nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:06 schreef coban het volgende:
[..]
Zeke international business and management zeker
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je kunt altijd nog bij de taliban gaan daar zijn dat soort cursussen gratis
Ooh dat is wel leukquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je kan eigenlijk alles worden als met een gewone communicatie/economieopleiding
maar ik zou wel bij de ambassade ofzo willen werken
Ga ik ook doen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je kunt altijd nog bij de taliban gaan daar zijn dat soort cursussen gratis
Je lichaam verontreinigen met het gif dat alcohol heetquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:10 schreef Stokstaart het volgende:
Zo dat was iets teveel goldstrike gisteren
Als ik mocht kiezen liefst in een Arabisch land.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh dat is wel leuk
In Nederland, als je mag kiezen?
Moraalridder niet janken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Je lichaam verontreinigen met het gif dat alcohol heet
Jawel, niet zogenaamd stoer doen met hoeveel je drinkt. "Oh zoveel gezopen gister maar nu heb ik hoofdpijnquote:
alcohol, drugs, geloof en andere giffen zijn evilquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel, niet zogenaamd stoer doen met hoeveel je drinkt. "Oh zoveel gezopen gister maar nu heb ik hoofdpijn."
Haha wat doe jij nou weer stoer jongenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel, niet zogenaamd stoer doen met hoeveel je drinkt. "Oh zoveel gezopen gister maar nu heb ik hoofdpijn."
FokTweakersGeenstijl2012.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alcohol, drugs, geloof en andere giffen zijn evilfktwkgs
Je snapt het niet eens, laat maar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha wat doe jij nou weer stoer jongen
Met je hoofdpijn. Ik weet niet eens wat hoofdpijn is
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha wat doe jij nou weer stoer jongen
Met je hoofdpijn. Ik weet niet eens wat hoofdpijn is
Nee, jij blijft gewoon niet stoere maar lieve Merel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:15 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Beach, ik heb gister ook gedronken, ben ik nu ook stoer?
hij denkt wat te wetenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Wacht, jij weet wat zijn nick betekent?
Kijk zelf dan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Wacht, jij weet wat zijn nick betekent?
Merel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:15 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Beach, ik heb gister ook gedronken, ben ik nu ook stoer?
Je ziet dingen die er niet zijn. Misschien tijd voor je medicatie.quote:
Ohwquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, jij blijft gewoon niet stoere maar lieve Merel.
OVquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |