Gewoon ik wil proberenquote:
Is dat een anti christenen post?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:29 schreef Oceanview het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)agt-mensen-kerk.html
Zo ja, zeer terecht.quote:
ECHT!?quote:
Nee maar ik moest erom lachen.quote:
Ik ben niet tolerant.quote:
okquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee maar ik moest erom lachen.
Voorganger: "God, U allemachtige, geef ons een teken van Uw heerlijkheid"
Lampen: flikkerde flikker.
De sims.quote:
Muizenval.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hoe heet dat muizen spel ook alweer?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ECHT!?
DAAR STRIJD IK OOK VOOR!!!!!!
LIMBURG EN BELGIË, GEEF HET TERUG AAN DE NATUUR!
Mee eens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over Limburg, maar Maastricht is echt een bazenstad.
Nicequote:Op zondag 9 oktober 2011 14:27 schreef coban het volgende:
[..]
Gewoon ik wil proberen
Ik wilde eerst modeontwerper opleiding doen mr moest echt heleboel voor inleveren en was te laat dus niet gedaan
ik zeg goed idee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:38 schreef coban het volgende:
Ik mag niet spelen moet verslag maken
Ik ga stoppen met opleiding dan kan ik 24/7 gamen
Goed plan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:38 schreef coban het volgende:
Where the hell is Matt coban.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:38 schreef coban het volgende:
Tonijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Of tonijn, of kaas, of gebakken ei op me brood
struggles dilemma's
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:40 schreef coban het volgende:
Ja jullie hebben mij overtuigd. Ik bedoel maar, school, fok en gamen is zoveel belangrijker voor 'sociale' activiteiten enzo
quote:
Kan ik op deze lijnen schrijven?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
die is lang zegquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |