De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het, ik had het ook al opgezocht, maar de keren dat ik in Turkije ben geweest, werd elke keer gezegd dat dat spul tutti frutti hetenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tutti frutti is wat anders
[ afbeelding ]
kook lekker voor me en ik trouw met jequote:Op zondag 9 oktober 2011 13:57 schreef coban het volgende:
@intronic
Haha nja in turkije zeggen ze omg coban ga leren koken zo wilt niemand met je trouwennnn!_!_!_!_
Ja kanwel mr tutti frutti is gedroogd fruit gleoof ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet het, ik had het ook al opgezocht, maar de keren dat ik in Turkije ben geweest, werd elke keer gezegd dat dat spul tutti frutti heten
Werk ze.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:57 schreef Intronic het volgende:
[..]
kook lekker voor me en ik trouw met je
Jawel mr beste is uit turkije zelf. Ik ga in winter nar turkije dus wil ik best meenemen hahaquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:57 schreef Rezania het volgende:
Zeg, waar kun je die dingen eigenlijk halen? Gewoon bij de Turk toch?
Even een reisje naar Turkije voor snoepgoed? Oké, zie jullie morgen weer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:59 schreef coban het volgende:
[..]
Jawel mr beste is uit turkije zelf. Ik ga in winter nar turkije dus wil ik best meenemen haha
Ohja want jij bent fapcam en alles.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:59 schreef Intronic het volgende:
[..]
dan moet je wel heel mega super uber speciaal cool zijn, en dat ben je niet zomaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |