Goed plan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:38 schreef coban het volgende:
Ik mag niet spelen moet verslag maken
Ik ga stoppen met opleiding dan kan ik 24/7 gamen
Where the hell is Matt coban.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:38 schreef coban het volgende:
Ik mag niet spelen moet verslag maken
Ik ga stoppen met opleiding dan kan ik 24/7 gamen
Tonijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Of tonijn, of kaas, of gebakken ei op me brood
struggles dilemma's
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:40 schreef coban het volgende:
Ja jullie hebben mij overtuigd. Ik bedoel maar, school, fok en gamen is zoveel belangrijker voor 'sociale' activiteiten enzo
quote:
Kan ik op deze lijnen schrijven?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
die is lang zegquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
Oja ik zou iets aan studie gaan doen. Hendige tip.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:42 schreef Intronic het volgende:
ik ga ook maar eerst school doen, voordat film
Als je het print, vast welquote:
ctrl c en dan ctrl vquote:
mijn zusje is omgebouwd, vuillakquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Zei je zusje vanochtend ook tegen mij.
Matt is een gozer die ook alleen maar wilde gamen, maar eenzaam werd. Toen heeft hij al zijn spaargeld opgenomen en is gaan reizen. Hij danst steeds in locaties en steeds meer mensen dansen mee. Ik zie dat ook bij jou gebeuren.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:44 schreef Oceanview het volgende:
(13:26) OV. heeft zijn/haar status gewijzigd in: Inactief
(13:26) RB: bezem slet eerst janken dat je me mist en dan niks seggu
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:42 schreef Flippiee het volgende:
Denk aan het milieu.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oja ik zou iets aan studie gaan doen. Hendige tip.
[..]
Als je het print, vast wel
[..]
ctrl c en dan ctrl v
Jammer dit weer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:44 schreef Oceanview het volgende:
(13:26) OV. heeft zijn/haar status gewijzigd in: Inactief
(13:26) RB: bezem slet eerst janken dat je me mist en dan niks seggu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |