Ga ik ook doen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je kunt altijd nog bij de taliban gaan daar zijn dat soort cursussen gratis
Je lichaam verontreinigen met het gif dat alcohol heetquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:10 schreef Stokstaart het volgende:
Zo dat was iets teveel goldstrike gisteren
Als ik mocht kiezen liefst in een Arabisch land.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh dat is wel leuk
In Nederland, als je mag kiezen?
Moraalridder niet janken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Je lichaam verontreinigen met het gif dat alcohol heet
Jawel, niet zogenaamd stoer doen met hoeveel je drinkt. "Oh zoveel gezopen gister maar nu heb ik hoofdpijnquote:
alcohol, drugs, geloof en andere giffen zijn evilquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel, niet zogenaamd stoer doen met hoeveel je drinkt. "Oh zoveel gezopen gister maar nu heb ik hoofdpijn."
Haha wat doe jij nou weer stoer jongenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel, niet zogenaamd stoer doen met hoeveel je drinkt. "Oh zoveel gezopen gister maar nu heb ik hoofdpijn."
FokTweakersGeenstijl2012.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alcohol, drugs, geloof en andere giffen zijn evilfktwkgs
Je snapt het niet eens, laat maar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha wat doe jij nou weer stoer jongen
Met je hoofdpijn. Ik weet niet eens wat hoofdpijn is
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha wat doe jij nou weer stoer jongen
Met je hoofdpijn. Ik weet niet eens wat hoofdpijn is
Nee, jij blijft gewoon niet stoere maar lieve Merel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:15 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Beach, ik heb gister ook gedronken, ben ik nu ook stoer?
hij denkt wat te wetenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Wacht, jij weet wat zijn nick betekent?
Kijk zelf dan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Wacht, jij weet wat zijn nick betekent?
Merel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:15 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Beach, ik heb gister ook gedronken, ben ik nu ook stoer?
Je ziet dingen die er niet zijn. Misschien tijd voor je medicatie.quote:
Ohwquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, jij blijft gewoon niet stoere maar lieve Merel.
OVquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |