Aight is dus niet meer onder ons.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:48 schreef Oceanview het volgende:
Coban ik hoor dat aightje druk heel druk bezig is met zijn studie en dat hij een sociaal leven heeft.
Organisatie zooi.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
welk onderdeel ben je mee bezig
Dat vond ik nog een van de makkelijkste delenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Organisatie zooi.
rechtsaansprakelijk commercieel of niet vbr vvr statuten noteriele aacte
Makkelijk maar veel tekst.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat vond ik nog een van de makkelijkste delen
het wordt nog erger
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:54 schreef Oceanview het volgende:
Gelukkig heb ik gister mijn engelse brief afgemaakt met hulp van MK![]()
Bazinquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:55 schreef coban het volgende:
Ik heb nooit m&o en eco echt gehad, mja ikdoe wel economische opleiding nu.
Zelfde gevalletje alleen wel eco gehad. Op 3 havo kreeg ik wekelijks te horen dat ik zuigde in economie en er nooit aan moest beginnen. Gelukkig ben ik eigenwijs/koppig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:55 schreef coban het volgende:
Ik heb nooit m&o en eco echt gehad, mja ikdoe wel economische opleiding nu.
En hoe gaat het nu?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfde gevalletje alleen wel eco gehad. Op 3 havo kreeg ik wekelijks te horen dat ik zuigde in economie en er nooit aan moest beginnen. Gelukkig ben ik eigenwijs/koppig.
Nu zit ik in mijn 3e jaar en een na laatste jaar van mijn opleiding. En doe ik het best goed naar mijn mening.quote:
Ja ik had ook eco in 3havo maar kan er niks van herinneren alleen dat ik met een 5.52 exact overgingquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfde gevalletje alleen wel eco gehad. Op 3 havo kreeg ik wekelijks te horen dat ik zuigde in economie en er nooit aan moest beginnen. Gelukkig ben ik eigenwijs/koppig.
Mooizo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu zit ik in mijn 3e jaar en een na laatste jaar van mijn opleiding. En doe ik het best goed naar mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |