quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:54 schreef Oceanview het volgende:
Gelukkig heb ik gister mijn engelse brief afgemaakt met hulp van MK![]()
Bazinquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:55 schreef coban het volgende:
Ik heb nooit m&o en eco echt gehad, mja ikdoe wel economische opleiding nu.
Zelfde gevalletje alleen wel eco gehad. Op 3 havo kreeg ik wekelijks te horen dat ik zuigde in economie en er nooit aan moest beginnen. Gelukkig ben ik eigenwijs/koppig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:55 schreef coban het volgende:
Ik heb nooit m&o en eco echt gehad, mja ikdoe wel economische opleiding nu.
En hoe gaat het nu?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfde gevalletje alleen wel eco gehad. Op 3 havo kreeg ik wekelijks te horen dat ik zuigde in economie en er nooit aan moest beginnen. Gelukkig ben ik eigenwijs/koppig.
Nu zit ik in mijn 3e jaar en een na laatste jaar van mijn opleiding. En doe ik het best goed naar mijn mening.quote:
Ja ik had ook eco in 3havo maar kan er niks van herinneren alleen dat ik met een 5.52 exact overgingquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfde gevalletje alleen wel eco gehad. Op 3 havo kreeg ik wekelijks te horen dat ik zuigde in economie en er nooit aan moest beginnen. Gelukkig ben ik eigenwijs/koppig.
Mooizo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu zit ik in mijn 3e jaar en een na laatste jaar van mijn opleiding. En doe ik het best goed naar mijn mening.
Dat is zo makkelijk, maar ze maken er wel een onnodig groot verhaal van.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Organisatie zooi.
rechtsaansprakelijk commercieel of niet vbr vvr statuten noteriele aacte
Dit gewoonquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is zo makkelijk, maar ze maken er wel een onnodig groot verhaal van.
Management, economie en recht. Lekker breedquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:59 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik had ook eco in 3havo maar kan er niks van herinneren alleen dat ik met een 5.52 exact overging
Welke opleiding volg je?
Succesquote:
Ah niasquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Management, economie en recht. Lekker breedEigenlijk voor iedereen die iets in economie wil doen, maar niet weet wat
Bevalt mij wel
[..]
Succes
Crississsquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:03 schreef Oceanview het volgende:
Ik log in op Runescape en er vragen 4 mensen mij om geld.
International business and languagesquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat doe jij voor opleiding?
[..]
Wiskunde
Wiskunde vind ik minder.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat doe jij voor opleiding?
[..]
Wiskunde
Als ik wist dat dat bestond had ik het misschien ook wel gedaanquote:
Zeke international business and management zekerquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij doet mijn zusje dat ook. Of nouja zo iets.
je kunt altijd nog bij de taliban gaan daar zijn dat soort cursussen gratisquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:05 schreef coban het volgende:
[..]
Als ik wist dat dat bestond had ik het misschien ook wel gedaanecht dom man
Ze geven alleen in Maastricht hequote:Op zondag 9 oktober 2011 15:05 schreef coban het volgende:
[..]
Als ik wist dat dat bestond had ik het misschien ook wel gedaanecht dom man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |