beetje gemeen dat je me zo pest.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef Patje1987 het volgende:
Ik snap best dat sommige mensen af en toe wat foutjes maken, dat doe ik ook maar ik bedoel ik wordt? Kom op dat is gewoon de basis regel in de Nederlandse grammatica
Kipsquote:
Check zijn sig, dat verklaart alles.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:13 schreef coban het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die hoog van zichzelf dacht. Nu heb ik mijn evenbeeld gevonden ook nog.
Ja, ik begrijp het nu. Ga nou maar weer breien.quote:
Goedemiddag.quote:
Ik ben geen komma's vergeten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
beetje gemeen dat je me zo pest.
Je bent trouwens een komma vergeten, twee zelfs
Ik snap best dat mensen dat af en toe vergeten, begrijp me niet verkeerd, maar zo verkrecht je gewoon de Nederlandse zinsopbouw.
In de bios of downloaden?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef Intronic het volgende:
moet nog steeds een film uitkiezen om te checken.
hoi MK
HEY DAT IS NIET EERLIJKquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Zullen we het even over jou hebben, degene die niet overeind kan blijven staan in de bus?
die sig is inderdaad gewoon een bevestiging, van wat ik al lang wistquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Check zijn sig, dat verklaart alles.
[..]
Ja, ik begrijp het nu. Ga nou maar weer breien.
[..]
Goedemiddag.
En je status als nepturk die niet kan koken.quote:
Is dit een pleonasme?quote:Dat is gewoon asociaal en onbeleefd.
komma 1; voegwoord.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef Patje1987 het volgende:
Ik snap best dat sommige mensen af en toe wat foutjes maken, dat doe ik ook komma maar ik bedoel ik wordt? Kom op komma dat is gewoon de basis regel in de Nederlandse grammatica
Je bent een punt vergeten en je hebt ergens een komma ipv punt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
beetje gemeen dat je me zo pest.
Je bent trouwens een komma vergeten, twee zelfs
Ik snap best dat mensen dat af en toe vergeten, begrijp me niet verkeerd, maar zo verkrecht je gewoon de Nederlandse zinsopbouw.
Hoeft helemaal nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
komma 1; voegwoord.
komma 2; vaste woordgroep dinges shit.
gr grquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:18 schreef Intronic het volgende:
ik ga gewoon zoals de rest typen schijt aan kommas punten of heel die regeltjes vanaf nu groetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |