Ja ik ben hofleverancier aan verschillende bejaardencentra, moet ik die mensen dan teleurstellen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent dan ook gewoon gek als je truien met kerstmotiefjes gaat breien in oktober.
Dat wilde ik ook zeggen, maar zo harteloos was ik nou net nog niet.quote:
Je wilt zeggen dat je toch gevoelig bent?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:07 schreef coban het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen, maar zo harteloos was ik nou net nog niet.
Probeer Nederlands te leren.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet ik en ik maak de hele tijd spelfouten
Hofleverancier aan bejaardencentra? Zijns die bejaardencentra soms paleizen of zo?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik ben hofleverancier aan verschillende bejaardencentra, moet ik die mensen dan teleurstellen?
Als ik fok ben ik meestal thuis, dan zeggen ze wtf doe jij de hele tijd met je kop in je phone?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
vraagt niemand zich af wat je de hele dag met je telefoon doet?
Soms als het laat is maak ik die fout ook weleens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef Patje1987 het volgende:
Ik snap best dat sommige mensen af en toe wat foutjes maken, dat doe ik ook maar ik bedoel ik wordt? Kom op dat is gewoon de basis regel in de Nederlandse grammatica
chickies hosselenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef coban het volgende:
[..]
Als ik fok ben ik meestal thuis, dan zeggen ze wtf doe jij de hele tijd met je kop in je phone?
En dan zeg ik: hmmmmbujsnmmmdbjdmdjdkm
Ja bij tc ja. Mja ze zag alleen die webcams en toen keek zequote:
oh, toen was ik er nog niet dus.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:10 schreef coban het volgende:
[..]
Ja bij tc ja. Mja ze zag alleen die webcams en toen keek ze_!_!_!__!!_!_ en zei met wat voor debielen praat jij
!_!_!!_!_!_!_
En ik zei: ehm. (rode kop) haha ja is grappig die sukkels uitlachen![]()
Integendeel, vaak zijn deze centra oud en achterhaald.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hofleverancier aan bejaardencentra? Zijns die bejaardencentra soms paleizen of zo?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:10 schreef coban het volgende:
[..]
Ja bij tc ja. Mja ze zag alleen die webcams en toen keek ze_!_!_!__!!_!_ en zei met wat voor debielen praat jij
!_!_!!_!_!_!_
Ik laat de laatste tijd wel veel gevoelens los hier. Dat is dus niet de bedoelingquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je toch gevoelig bent?
quote:

Ik ben geen debiel ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:10 schreef coban het volgende:
[..]
!_!_!!_!_!_!_
Ah bedankt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
bij local files staat er zo een icoontje met een muziek noot
Kap eens met img tags spelenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben geen debiel ja.
Je weet toch wel wat de term hofleverancier inhoud?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Integendeel, vaak zijn deze centra oud en achterhaald.
Nee want anders zou ze helemaal doodgaan van het lachenquote:
Ja, alleen jij blijkbaar niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat de term hofleverancier inhoud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |