Zo kom ik wel over he nuquote:
Je bent gewoon jaloers op wat ik en OV hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo worden er zoveel homo-claims gedaan in dit topic?
Klopt!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:00 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja want jij bent fapcam en alles.
Mja mr ik ben ook heel cool en alles iedereen hier aanbidt mij. TOCH?
Waarmee?quote:
Nee, ik heb Mama Beer al.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op wat ik en OV hebben.
weet ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:01 schreef coban het volgende:
[..]
Zo kom ik wel over he nu
Mja jullie weten allemaal dat ik een heel onzeker gepest verlegen meisje ben die op internet stoer doet dus tsjah
Ik brei truien met kerstmotiefjes, dit wordt in de huidige samenleving niet geaccepteerd, dit maakt mij verdrietig.quote:
Dan vraag je er gewoon om.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik brei truien met kerstmotiefjes, dit wordt in de huidige samenleving niet geaccepteerd, dit maakt mij verdrietig.
haha ik ga jou pestenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik brei truien met kerstmotiefjes, dit wordt in de huidige samenleving niet geaccepteerd, dit maakt mij verdrietig.
Je bent dan ook gewoon gek als je truien met kerstmotiefjes gaat breien in oktober.quote:
Ik wordt soms gepest omdat ik het per ongeluk over FOK! heb als ik iets graag wil vertellenquote:
Begrijpelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wordt soms gepest omdat ik het per ongeluk over FOK! heb als ik iets graag wil vertellen
Je zusje toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:06 schreef coban het volgende:
Bij mij weet niemand dat ik fok.
Gelukkig maar.
vraagt niemand zich af wat je de hele dag met je telefoon doet?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:06 schreef coban het volgende:
Bij mij weet niemand dat ik fok.
Gelukkig maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |