quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
*Insert twee zoenende mannen-plaatje*
Ik ken maar weinig vrouwen die dat kunnen waarderen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
*Insert twee zoenende mannen-plaatje*
Ik wel:quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig vrouwen die dat kunnen waarderen.
quote:
ik ken ook maar weinig mannen die dat kunnen waarderen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig vrouwen die dat kunnen waarderen.
Idem.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken ook maar weinig mannen die dat kunnen waarderen...
Dat vind ik dan weer zooo discriminerend... Hoe vaak moeten wij vrouwen niet tegen plaatjes van zoenende dames aankijken?!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken ook maar weinig mannen die dat kunnen waarderen...
Jij vindt zoenende mannen wel leuk ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zooo discriminerend... Hoe vaak moeten wij vrouwen niet tegen plaatjes van zoenende dames aankijken?!
dat valt in deze topicreeks best mee toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zooo discriminerend... Hoe vaak moeten wij vrouwen niet tegen plaatjes van zoenende dames aankijken?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Neu, maar vrijende vrouwen ook niet! En hetero's ook niet, dat soort dingen doe je maar lekker voor jezelf, zolang ik er maar niet tegenaan hoef te kijken!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij vindt zoenende mannen wel leuk ?
Saai zeg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, maar vrijende vrouwen ook niet! En hetero's ook niet, dat soort dingen doe je maar lekker voor jezelf, zolang ik er maar niet tegenaan hoef te kijken!!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat valt in deze topicreeks best mee toch?
*Barf*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
Dan maar saai, ik vind het echt aso om uitgebreid van speeksel te wisselen als anderen het kunnen zien. Vind het zelf leuk om te doen hoor, maar lekker in huisquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:13 schreef 3rdRock het volgende:
en speciaal voor onze Alors!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal mee eens. Dat geplak in het openbaar..quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan maar saai, ik vind het echt aso om uitgebreid van speeksel te wisselen als anderen het kunnen zien. Vind het zelf leuk om te doen hoor, maar lekker in huis
Ik heb er geen moeite mee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan maar saai, ik vind het echt aso om uitgebreid van speeksel te wisselen als anderen het kunnen zien. Vind het zelf leuk om te doen hoor, maar lekker in huis
wanneer spreken we af?quote:
nja, maar laten we dan eerst het goede voorbeeld geven aan al die stelletjes die nog niet zo durvenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat we dan samen speeksel uitwisselende stelletjes gaan kijken ?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar laten we dan eerst het goede voorbeeld geven aan al die stelletjes die nog niet zo durven
Hoeft van mij ook niet nee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dat geplak in het openbaar..
slappe zak!quote:
neequote:Op zondag 9 oktober 2011 13:18 schreef Paul-89 het volgende:
Maar toen jullie 12/13/14 waren gingen jullie toch ook wel naar de 'disco' en zulke dingen doen ?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:13 schreef 3rdRock het volgende:
en speciaal voor onze Alors!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.
en weet je wat het voordeel is van die theedoek van die arabier?quote:
In een donker hoekje, ja. Niet midden op de dansvloer ofzo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:18 schreef Paul-89 het volgende:
Maar toen jullie 12/13/14 waren gingen jullie toch ook wel naar de 'disco' en zulke dingen doen ?
stiekeme sloerie!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
In een donker hoekje, ja. Niet midden op de dansvloer ofzo.
Ahzo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
In een donker hoekje, ja. Niet midden op de dansvloer ofzo.
Bij mij was dat meer richting 16/17, op mijn 12de speelde ik nog met poppen en niet met jongensquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:18 schreef Paul-89 het volgende:
OPGELOST!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:26 schreef CindieY het volgende:
Je wilt gewoon niet dat de ander jouw nummer heeft en terug kan bellen. Opgelost, slotje.
GODVERDOMME!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:35 schreef minthy het volgende:
Ik hoorde een vloekje op de dag des Heere
Doe allebei maar nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:40 schreef 3rdRock het volgende:
iedereen krijgt krasneigingen van de megahit? ik krijg hier krasneigingen van. zinloze schijtherrie van Laura Jansen. als je zo nodig wil zingen over je verboken relatie, doe dat dan á la Kelly Clarkson.
3rdRock heeft gesproken.
u gaat door voor de koelkast!quote:
Michiel, Gerard en Timur. Alhoewel de combinatie Michiel/Gerard en Timur me niet zo geslaagd lijkt. Ehm, 'kill your darlings' dan maar. Dan geef ik Gerard een jaartje vrijaf en kies ik toch voor Giel. Want die draait m'n requests altijd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:55 schreef CindieY het volgende:
Wie zouden wij eigenlijk leuk vinden?Ik zeg in ieder geval Gerard wel en Giel alsjeblieft toch niet.
of Timur, Domien en Frank Dane! een week lang fulltime de invallers voor Coen en Sander op de radio!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Michiel, Gerard en Timur. Alhoewel de combinatie Michiel/Gerard en Timur me niet zo geslaagd lijkt. Ehm, 'kill your darlings' dan maar. Dan geef ik Gerard een jaartje vrijaf en kies ik toch voor Giel. Want die draait m'n requests altijd.
Of nee wacht misschien toch Gerard en dan Michiel en Roos. Ja, Roos heeft genoeg reserves en die vind ik gewoon tof, ongeacht wat jullie ervan vinden.![]()
Of nee, ik weet het niet. IK WEET HET NIET!
Bert kun je vergeten. te onbekend en Powned doet niet mee aan "die onzin"quote:
geen idee...maar ik heb die hele week van SR vakantie!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:05 schreef CindieY het volgende:
Wanneer wordt het eigenlijk bekend gemaakt?
Ik heb ook kerstvakantie danquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee...maar ik heb die hele week van SR vakantie!
en ik zit er aan te denken voor het eerst geld uit te geven om een plaat aan te vragen....
primaquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:06 schreef borisz het volgende:
GIel krijgt een jaartje vrijaf denk ik. Is al weer drie jaar op rij in het huis.
ik vermoed dat de webcamstream hier overuren gaat draaien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:08 schreef CindieY het volgende:
En ik hoop dat alle digitale aanbieders weer zo snugger zijn om 101 tv die maand als een previewzender te doen. Ziggo deed dat vorig jaar in ieder geval wel.
kan me voorstellen dat je dat inderdaad wat belangrijker vindt.....quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:11 schreef borisz het volgende:
Ik ga SR meer extreem meemaken. Heb tentamens en wil die dan gewoon halen.
Leuk idee, maar hoe doen we dat met de vergoeding? We zijn natuurlijk maar een internetcluppiequote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat je dat inderdaad wat belangrijker vindt.....
just wondering, maar is het geen idee om met de Die-Hard Fok!kers een plaat aan te vragen? en dat nu alvast te bespreken voor al die SR-posers de topicreeks weer komen vervuilen?
Plagequote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat je dat inderdaad wat belangrijker vindt.....
just wondering, maar is het geen idee om met de Die-Hard Fok!kers een plaat aan te vragen? en dat nu alvast te bespreken voor al die SR-posers de topicreeks weer komen vervuilen?
Laten we regels opstellenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef Paul-89 het volgende:
Jammer dat dit topic tijdens SR altijd wordt overgenomen door al dat ONZ volk.![]()
Vorige Sr volgens mij maar 3x iets gepost ofzo.
1 iemand zamelt het geld in en maakt het over? tis maar een ideetje hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Leuk idee, maar hoe doen we dat met de vergoeding? We zijn natuurlijk maar een internetcluppie
die vraag je maar lekker zelf aan!quote:
Moet je wat internetpeople wel vertrouwen dusquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
1 iemand zamelt het geld in en maakt het over? tis maar een ideetje hoor
Ah, er zaten vorig jaar ook wel wat leuke mensen tussen hoor. Ik kan me de nachten met de graveyardshifts nog herinnerenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef Paul-89 het volgende:
Zo'n topic is dan soms binnen een paar minuten vol (met allemaal bagger), valt met niemand meer te praten.
klopt en kloptquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet je wat internetpeople wel vertrouwen dusNouja, als het goed is komen wij elkaar de 16de van december toch tegen?
Denk dat Giel wel erin zit, hij is het paradepaardje van 3fmquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
primaben niet zo'n Giel-fan. hoewel ik hem nauwelijks mee zou krijgen denk ik. mijn plan is om de graveyardshifts mee te maken en daarna naar bed te gaan.
tijd om de paardenslager te bellen dan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk dat Giel wel erin zit, hij is het paradepaardje van 3fm
krent!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:20 schreef borisz het volgende:
Ik vraag mijn eigen plaatje aan en dat zal mijn enige bijdrage zijn.
ik heb nog nooit geld gegeven aan SR, maar ik denk erover dit jaar te gaan veranderen...quote:
Ik ook niet hoor, heb wel eens smsjes gestuurd maar verder niet. Ik kan mijn geld zelf ook goed gebruikenquote:
ik ga op safari naar Kenia en daar een tentje opzetten om in te pitten. kom maar op met die poen!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:31 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb het niet zo op die goede doelen.![]()
Ik zou eerder geld geven aan iemand die iets gaat opzetten in zo'n land die ik ken o.i.d. dan aan zo'n grote instantie.
Dat doe ik daarnaast ook hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:31 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb het niet zo op die goede doelen.![]()
Ik zou eerder geld geven aan iemand die iets gaat opzetten in zo'n land die ik ken o.i.d. dan aan zo'n grote instantie.
Ik ken je niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga op safari naar Kenia en daar een tentje opzetten om in te pitten. kom maar op met die poen!
jawelhoor, van Fok!quote:
quote:
en een vreter!quote:
Die zender is nu volgens met iets meer dan een maandje bezig, had 'm daarvoor echter ook al een weekje langs zien komen op het Ziggo Etalagekanaal. Best leuk om eens naar te kijken idd... al is zo ongeveer alle muziek van voor mijn tijd en ken ik er veel niet van.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:13 schreef minthy het volgende:
Toffe muziekzender gevonden op tv: 192TV. Veel oudjes, playbacken konden ze niet in de 60's en 70's
Ja, Domien zou er van mij ook wel in mogen, ik denk dat hij dan wel wat meer los gaatquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:20 schreef rubbereend het volgende:
Giel heeft de vorige keer na 3 jaar een jaartje overgeslagen.... nu heeft hij er ook weer 3 jaar opzitten. Ik ben wel voor een beetje roulatie.
Ekdom lijkt dan vrij zeker.
Veenstra is ook al weer lang geleden.
En dan misschien Domien ter promotie.......
Maar dan is het wel heel erg van het zelfde.
Veel is ook van voor mijn tijd maar mijn ouders waren helemaal van Veronica eerder. Zodanig dat het me meevalt dat ze mij niet Veronica hebben genoemdquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zender is nu volgens met iets meer dan een maandje bezig, had 'm daarvoor echter ook al een weekje langs zien komen op het Ziggo Etalagekanaal. Best leuk om eens naar te kijken idd... al is zo ongeveer alle muziek van voor mijn tijd en ken ik er veel niet van.
Lijkt mij best een aparte manier om spaghetti op te dienen eigenlijk... Tijd voor alle chefkoks om te gaan leren breien?quote:
Nope, zit nog lekker aan de koffiequote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef themauster het volgende:
Timur op de radio en niemand luistert
Zijn van die noodles, die eet je met stokjesquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lijkt mij best een aparte manier om spaghetti op te dienen eigenlijk... Tijd voor alle chefkoks om te gaan leren breien?
Dat wil vast ook wel met spaghettiquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zijn van die noodles, die eet je met stokjes
Misschien moeten we weer over kleding, tieten of billen gaan praten, dat trekt wel mensenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:00 schreef CindieY het volgende:
Zo, niet teveel posten op een dag hoor, stel je voor dat 't topic vol raakt..
TIETEN!quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien moeten we weer over kleding, tieten of billen gaan praten, dat trekt wel mensen
ik niet, keek een filmquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef themauster het volgende:
Timur op de radio en niemand luistert
redelijke normaal weekendtempo ditquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:00 schreef CindieY het volgende:
Zo, niet teveel posten op een dag hoor, stel je voor dat 't topic vol raakt..
this thread is worthless without pics....quote:
Ja, je moet er wat voor over hebben om het topic in het weekend weer op gang te slingerenquote:
als alle andere dames nou even je goede voorbeeld volgen....quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, je moet er wat voor over hebben om het topic in het weekend weer op gang te slingeren
ik ben lekker de hele dag binnengeblevenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:23 schreef CindieY het volgende:
TT is ook wel erg toepasselijk vandaag, trouwens. Vanmiddag even Veendam in geweest (jawel, ze hadden koopzondag!) en daarna een plu moeten vasthouden omdat M. een lampje van de auto moest vervangen. Regen, regen en nog eens regen vandaag.
Ah... Ik moest Google gebruiken om te zien hoe het eruit ziet...quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Timurs omschrijving voor een c-string
wat is er dan.quote:
ouwe vriend is dood, en ik kan het geen plaats geven. Ga nu naar bed, even bij mijn vrouw verder uithuilen.quote:
potdorie. Sterkte man....quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ouwe vriend is dood, en ik kan het geen plaats geven. Ga nu naar bed, even bij mijn vrouw verder uithuilen.
Bagger, veel sterkte.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ouwe vriend is dood, en ik kan het geen plaats geven. Ga nu naar bed, even bij mijn vrouw verder uithuilen.
Ah kut... Heel veel sterktequote:Op zondag 9 oktober 2011 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
echte jannen komt zoquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga pitten. heb de afgelopen 3 dagen de meeste posts gemaakt in deze reeks en vorige weekend ook al. tis nu aan jullie hoor! t moet niet altijd van 1 kant komen
slaap lekker!
Truste!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga pitten. heb de afgelopen 3 dagen de meeste posts gemaakt in deze reeks en vorige weekend ook al. tis nu aan jullie hoor! t moet niet altijd van 1 kant komen
slaap lekker!
busje ookquote:
ze hebben weer een doorstart gemaakt.quote:
Zonde.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze hebben weer een doorstart gemaakt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:48 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.google.com/sea(...)=wi&biw=1366&bih=643

deze katten hebben er zin in
Sterkte, AZ.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vet!quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:44 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.earthcam.com/usa/newyork/worldtradecenter/?cam=wtc_tl
same herequote:Op maandag 10 oktober 2011 08:58 schreef themauster het volgende:
Even zwaaienik luister geen 3FM deze week maar kom elke dag wel even zwaaien
Ken je Ivo Niehe wel?quote:
oh, ninja- editquote:
Hoiquote:
quote:
stuukedoare!quote:
Same here, maar dan gaarheid en donkerheid vervangen door pijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
Gaarheid
Ik kom ook m'n bed niet meer uit ook 's ochtends! Wat een drama die donkerheid
Ik deel sinds gistermiddag half 3 in de pijn, mijn knie was van boven tot onder donkerpaars na een tackle op deze levensgevaarlijke spitsquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Same here, maar dan gaarheid en donkerheid vervangen door pijn
Ouch!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik deel sinds gistermiddag half 3 in de pijn, mijn knie was van boven tot onder donkerpaars na een tackle op deze levensgevaarlijke spits
Ik kan er gelukkig gewoon op lopen, is wel dik, maar met lopen niet pijnlijk, dus ik denk dat alles van binnen nog heel is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ouch!![]()
Mag jij ook met je poot de lucht in of valt de schade mee?
Mazzelkont!quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik kan er gelukkig gewoon op lopen, is wel dik, maar met lopen niet pijnlijk, dus ik denk dat alles van binnen nog heel is.
Gister was het wel een beetje doof en pijnlijk, voelt nu al beter...
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:16 schreef alors het volgende:
Die plaat van Noel Gallagher in de Lunchbox is net ook al gedraaid toch?
Ik was in scoringspositie, hij kreeg geen rode kaart, we speelden 2-2 gelijk, ik zat een uur aan de kant te kijken met ijs op mn knie, noem dat maar mazzelquote:
nee ik zag ook ... maar hij kwam wel voorbij met die prijsvraag geloof ik... een klein stukje, maar genoeg om zoveel indruk te makenquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]![]()
http://www.3fmfan.nl/page(...)racht=Noel+Gallagher
Dus je zat 'on the side' met een zak ijs ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik was in scoringspositie, hij kreeg geen rode kaart, we speelden 2-2 gelijk, ik zat een uur aan de kant te kijken met ijs op mn knie, noem dat maar mazzel![]()
Maar idd, een uur eerder ging er een van het veld met een gebroken enkel, ik zal niet meer klagen.
En gerard, kap eens met dat eeuwige 'on the side' gezemel
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus je zat 'on the side' met een zak ijs ?
Sterkte!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Same here, maar dan gaarheid en donkerheid vervangen door pijn
Er stond niet voor niets een knipoog bij, kan vervloekt veel pijn doen. Ik bedoelde meer dat je blij mag zijn dat je nog kan lopen en niet met je been omhoog moetquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik was in scoringspositie, hij kreeg geen rode kaart, we speelden 2-2 gelijk, ik zat een uur aan de kant te kijken met ijs op mn knie, noem dat maar mazzel![]()
Maar idd, een uur eerder ging er een van het veld met een gebroken enkel, ik zal niet meer klagen.
En gerard, kap eens met dat eeuwige 'on the side' gezemel
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus je zat 'on the side' met een zak ijs ?
komt wel weer goed voordat ik een oud wijf benquote:
Weet ik, maar ik wilde gewoon even zeuren, dat is mijn vrouwelijke kantquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Er stond niet voor niets een knipoog bij, kan vervloekt veel pijn doen. Ik bedoelde meer dat je blij mag zijn dat je nog kan lopen en niet met je been omhoog moet
Mannen met een vrouwelijke kantquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wilde gewoon even zeuren, dat is mijn vrouwelijke kant
Gooi er maar uit hoor, zolang je de stiletto's maar in de kast laat staanquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wilde gewoon even zeuren, dat is mijn vrouwelijke kant
Ja, gezellig met z'n 2tjes op de bank met een bak ijs naar een soap kijken, klagend over koppijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mannen met een vrouwelijke kantDoe mij er ook es zo eentje.
Nouja, die soap en hoofdpijn en het klagen mag je skippenquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, gezellig met z'n 2tjes op de bank met een bak ijs naar een soap kijken, klagend over koppijn
Ja, of je hebt een mannelijke man die of niks ziet of vindt dat je je aanstelt, of een die aan alle kanten met je meeleeft en meesnottert bij zielige films. Er tussenin heb ik nog niet echt meegemaakt...quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, die soap en hoofdpijn en het klagen mag je skippenNouja, ik zal eens gaan werken.
Zo jammer dat alle vrouwen altijd zo generaliserenquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of je hebt een mannelijke man die of niks ziet of vindt dat je je aanstelt, of een die aan alle kanten met je meeleeft en meesnottert bij zielige films. Er tussenin heb ik nog niet echt meegemaakt...![]()
Werkze!!
Dat is geen manquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of je hebt een mannelijke man die of niks ziet of vindt dat je je aanstelt, of een die aan alle kanten met je meeleeft en meesnottert bij zielige films. Er tussenin heb ik nog niet echt meegemaakt...![]()
Werkze!!
Dat houdt het voor ons allemaal lekker overzichtelijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo jammer dat alle vrouwen altijd zo generaliseren
Dus ik stel me aan...quote:
En het ligt ook niet aan de broekquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus ik stel me aan...![]()
Dan vind je waarschijnlijk ook dat ik in deze broek een te dikke kont heb
Niet alleen in deze broek.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus ik stel me aan...![]()
Dan vind je waarschijnlijk ook dat ik in deze broek een te dikke kont heb
Ik weet het, diep van binnenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En het ligt ook niet aan de broek
Ja godver, 2 tegen 1... Durven jullie wel?quote:
Wij mannen zijn allemaal hetzelfde hequote:Op maandag 10 oktober 2011 13:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja godver, 2 tegen 1... Durven jullie wel?
Jullie hebben mijn gat nog nooit gezien
Nou, echt! Geen een uitgezonderdquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij mannen zijn allemaal hetzelfde he
quote:
t geeft zo'n rommel hequote:Op maandag 10 oktober 2011 13:34 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
In gedachten dan, ik heb een hekel aan gesmeer
Hou op schei uit... Kom het in mijn werk heel vaak tegen, ik zou het niet kunnen... En willen ook niet, al zeggen die meisjes dat ze niet anders kunnen af en toe. Lijkt me behoorlijk kutquote:
Wat een stouterdsquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai lieve SC, help me. Ze plagen mij
Boefjes, allemaal!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een stouterds![]()
Nou moet ik zeggen dat ik niet kan oordelen zolang ik, zoals jij het omschrijft, "je gat" nog niet gezien heb. Dus tot die tijd ben ik neutraal
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[twitwouter modus]
HOITJES !! #ZWAAI
[/twitwouter modus]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[twitwouter modus]
HOITJES !! #ZWAAI
[/twitwouter modus]
Nick Grimshaw.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:08 schreef Allrounder het volgende:
Over naar BBC Radio 1. Foster the People.
En nu meteen al een vette plaat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Alles beter dan Coen en Sander.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef Allrounder het volgende:
[..]
+1quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel veel jonger meegemaakt, bagger is dat...quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:13 schreef Dagoduck het volgende:
Toch wel heftig een uitvaart van iemand van 57..
Echt /care zeg. Alsof dat nieuws is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:13 schreef borisz het volgende:
Hoe erg ook wat er in Rotterdam is gebeurd, ik dacht wel waarom geven ouders 'foutieve' voornamen aan hun kinderen? Jennefer is daar zo'n voorbeeld van. Net zoals Jhonny en ga zo maar door.
Dit was wel de eerste uitvaart die ik meemaakte zonder kerkmuziek...quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel veel jonger meegemaakt, bagger is dat...
Nee, maar wel benieuwd waarom ouders dat doen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:14 schreef alors het volgende:
[..]
Echt /care zeg. Alsof dat nieuws is.
Omdat ze dat mooi vinden en apart willen zijn, is toch geen nieuws zeg, Desteney, Beautifull Hope etc...quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee, maar wel benieuwd waarom ouders dat doen.![]()
Dat waren ze bij mij bijna allemaal, heb niet zo veel gelovige mensen in mijn omgeving blijkbaarquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit was wel de eerste uitvaart die ik meemaakte zonder kerkmuziek...
Net zo erg.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat ze dat mooi vinden en apart willen zijn, is toch geen nieuws zeg, Desteney, Beautifull Hope etc...
of je kind Vlinder noemenquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat ze dat mooi vinden en apart willen zijn, is toch geen nieuws zeg, Desteney, Beautifull Hope etc...
Dit was mn 6e uitvaart/begrafenis..quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat waren ze bij mij bijna allemaal, heb niet zo veel gelovige mensen in mijn omgeving blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |