Hoiquote:
quote:
stuukedoare!quote:
Same here, maar dan gaarheid en donkerheid vervangen door pijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
Gaarheid
Ik kom ook m'n bed niet meer uit ook 's ochtends! Wat een drama die donkerheid
Ik deel sinds gistermiddag half 3 in de pijn, mijn knie was van boven tot onder donkerpaars na een tackle op deze levensgevaarlijke spitsquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Same here, maar dan gaarheid en donkerheid vervangen door pijn
Ouch!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik deel sinds gistermiddag half 3 in de pijn, mijn knie was van boven tot onder donkerpaars na een tackle op deze levensgevaarlijke spits
Ik kan er gelukkig gewoon op lopen, is wel dik, maar met lopen niet pijnlijk, dus ik denk dat alles van binnen nog heel is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ouch!![]()
Mag jij ook met je poot de lucht in of valt de schade mee?
Mazzelkont!quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik kan er gelukkig gewoon op lopen, is wel dik, maar met lopen niet pijnlijk, dus ik denk dat alles van binnen nog heel is.
Gister was het wel een beetje doof en pijnlijk, voelt nu al beter...
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:16 schreef alors het volgende:
Die plaat van Noel Gallagher in de Lunchbox is net ook al gedraaid toch?
Ik was in scoringspositie, hij kreeg geen rode kaart, we speelden 2-2 gelijk, ik zat een uur aan de kant te kijken met ijs op mn knie, noem dat maar mazzelquote:
nee ik zag ook ... maar hij kwam wel voorbij met die prijsvraag geloof ik... een klein stukje, maar genoeg om zoveel indruk te makenquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]![]()
http://www.3fmfan.nl/page(...)racht=Noel+Gallagher
Dus je zat 'on the side' met een zak ijs ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik was in scoringspositie, hij kreeg geen rode kaart, we speelden 2-2 gelijk, ik zat een uur aan de kant te kijken met ijs op mn knie, noem dat maar mazzel![]()
Maar idd, een uur eerder ging er een van het veld met een gebroken enkel, ik zal niet meer klagen.
En gerard, kap eens met dat eeuwige 'on the side' gezemel
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus je zat 'on the side' met een zak ijs ?
Sterkte!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Same here, maar dan gaarheid en donkerheid vervangen door pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |