Hoiquote:
quote:
stuukedoare!quote:
Same here, maar dan gaarheid en donkerheid vervangen door pijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
Gaarheid
Ik kom ook m'n bed niet meer uit ook 's ochtends! Wat een drama die donkerheid
Ik deel sinds gistermiddag half 3 in de pijn, mijn knie was van boven tot onder donkerpaars na een tackle op deze levensgevaarlijke spitsquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Same here, maar dan gaarheid en donkerheid vervangen door pijn
Ouch!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik deel sinds gistermiddag half 3 in de pijn, mijn knie was van boven tot onder donkerpaars na een tackle op deze levensgevaarlijke spits
Ik kan er gelukkig gewoon op lopen, is wel dik, maar met lopen niet pijnlijk, dus ik denk dat alles van binnen nog heel is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ouch!![]()
Mag jij ook met je poot de lucht in of valt de schade mee?
Mazzelkont!quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik kan er gelukkig gewoon op lopen, is wel dik, maar met lopen niet pijnlijk, dus ik denk dat alles van binnen nog heel is.
Gister was het wel een beetje doof en pijnlijk, voelt nu al beter...
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:16 schreef alors het volgende:
Die plaat van Noel Gallagher in de Lunchbox is net ook al gedraaid toch?
Ik was in scoringspositie, hij kreeg geen rode kaart, we speelden 2-2 gelijk, ik zat een uur aan de kant te kijken met ijs op mn knie, noem dat maar mazzelquote:
nee ik zag ook ... maar hij kwam wel voorbij met die prijsvraag geloof ik... een klein stukje, maar genoeg om zoveel indruk te makenquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]![]()
http://www.3fmfan.nl/page(...)racht=Noel+Gallagher
Dus je zat 'on the side' met een zak ijs ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik was in scoringspositie, hij kreeg geen rode kaart, we speelden 2-2 gelijk, ik zat een uur aan de kant te kijken met ijs op mn knie, noem dat maar mazzel![]()
Maar idd, een uur eerder ging er een van het veld met een gebroken enkel, ik zal niet meer klagen.
En gerard, kap eens met dat eeuwige 'on the side' gezemel
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus je zat 'on the side' met een zak ijs ?
Sterkte!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Same here, maar dan gaarheid en donkerheid vervangen door pijn
Er stond niet voor niets een knipoog bij, kan vervloekt veel pijn doen. Ik bedoelde meer dat je blij mag zijn dat je nog kan lopen en niet met je been omhoog moetquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik was in scoringspositie, hij kreeg geen rode kaart, we speelden 2-2 gelijk, ik zat een uur aan de kant te kijken met ijs op mn knie, noem dat maar mazzel![]()
Maar idd, een uur eerder ging er een van het veld met een gebroken enkel, ik zal niet meer klagen.
En gerard, kap eens met dat eeuwige 'on the side' gezemel
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus je zat 'on the side' met een zak ijs ?
komt wel weer goed voordat ik een oud wijf benquote:
Weet ik, maar ik wilde gewoon even zeuren, dat is mijn vrouwelijke kantquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Er stond niet voor niets een knipoog bij, kan vervloekt veel pijn doen. Ik bedoelde meer dat je blij mag zijn dat je nog kan lopen en niet met je been omhoog moet
Mannen met een vrouwelijke kantquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wilde gewoon even zeuren, dat is mijn vrouwelijke kant
Gooi er maar uit hoor, zolang je de stiletto's maar in de kast laat staanquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wilde gewoon even zeuren, dat is mijn vrouwelijke kant
Ja, gezellig met z'n 2tjes op de bank met een bak ijs naar een soap kijken, klagend over koppijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mannen met een vrouwelijke kantDoe mij er ook es zo eentje.
Nouja, die soap en hoofdpijn en het klagen mag je skippenquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, gezellig met z'n 2tjes op de bank met een bak ijs naar een soap kijken, klagend over koppijn
Ja, of je hebt een mannelijke man die of niks ziet of vindt dat je je aanstelt, of een die aan alle kanten met je meeleeft en meesnottert bij zielige films. Er tussenin heb ik nog niet echt meegemaakt...quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, die soap en hoofdpijn en het klagen mag je skippenNouja, ik zal eens gaan werken.
Zo jammer dat alle vrouwen altijd zo generaliserenquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of je hebt een mannelijke man die of niks ziet of vindt dat je je aanstelt, of een die aan alle kanten met je meeleeft en meesnottert bij zielige films. Er tussenin heb ik nog niet echt meegemaakt...![]()
Werkze!!
Dat is geen manquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of je hebt een mannelijke man die of niks ziet of vindt dat je je aanstelt, of een die aan alle kanten met je meeleeft en meesnottert bij zielige films. Er tussenin heb ik nog niet echt meegemaakt...![]()
Werkze!!
Dat houdt het voor ons allemaal lekker overzichtelijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo jammer dat alle vrouwen altijd zo generaliseren
Dus ik stel me aan...quote:
En het ligt ook niet aan de broekquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus ik stel me aan...![]()
Dan vind je waarschijnlijk ook dat ik in deze broek een te dikke kont heb
Niet alleen in deze broek.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus ik stel me aan...![]()
Dan vind je waarschijnlijk ook dat ik in deze broek een te dikke kont heb
Ik weet het, diep van binnenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En het ligt ook niet aan de broek
Ja godver, 2 tegen 1... Durven jullie wel?quote:
Wij mannen zijn allemaal hetzelfde hequote:Op maandag 10 oktober 2011 13:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja godver, 2 tegen 1... Durven jullie wel?
Jullie hebben mijn gat nog nooit gezien
Nou, echt! Geen een uitgezonderdquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij mannen zijn allemaal hetzelfde he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |