quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
*Insert twee zoenende mannen-plaatje*
Ik ken maar weinig vrouwen die dat kunnen waarderen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
*Insert twee zoenende mannen-plaatje*
Ik wel:quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig vrouwen die dat kunnen waarderen.
quote:
ik ken ook maar weinig mannen die dat kunnen waarderen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig vrouwen die dat kunnen waarderen.
Idem.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken ook maar weinig mannen die dat kunnen waarderen...
Dat vind ik dan weer zooo discriminerend... Hoe vaak moeten wij vrouwen niet tegen plaatjes van zoenende dames aankijken?!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken ook maar weinig mannen die dat kunnen waarderen...
Jij vindt zoenende mannen wel leuk ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zooo discriminerend... Hoe vaak moeten wij vrouwen niet tegen plaatjes van zoenende dames aankijken?!
dat valt in deze topicreeks best mee toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zooo discriminerend... Hoe vaak moeten wij vrouwen niet tegen plaatjes van zoenende dames aankijken?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Neu, maar vrijende vrouwen ook niet! En hetero's ook niet, dat soort dingen doe je maar lekker voor jezelf, zolang ik er maar niet tegenaan hoef te kijken!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij vindt zoenende mannen wel leuk ?
Saai zeg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, maar vrijende vrouwen ook niet! En hetero's ook niet, dat soort dingen doe je maar lekker voor jezelf, zolang ik er maar niet tegenaan hoef te kijken!!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat valt in deze topicreeks best mee toch?
*Barf*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
Dan maar saai, ik vind het echt aso om uitgebreid van speeksel te wisselen als anderen het kunnen zien. Vind het zelf leuk om te doen hoor, maar lekker in huisquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:13 schreef 3rdRock het volgende:
en speciaal voor onze Alors!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal mee eens. Dat geplak in het openbaar..quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan maar saai, ik vind het echt aso om uitgebreid van speeksel te wisselen als anderen het kunnen zien. Vind het zelf leuk om te doen hoor, maar lekker in huis
Ik heb er geen moeite mee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan maar saai, ik vind het echt aso om uitgebreid van speeksel te wisselen als anderen het kunnen zien. Vind het zelf leuk om te doen hoor, maar lekker in huis
wanneer spreken we af?quote:
nja, maar laten we dan eerst het goede voorbeeld geven aan al die stelletjes die nog niet zo durvenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat we dan samen speeksel uitwisselende stelletjes gaan kijken ?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar laten we dan eerst het goede voorbeeld geven aan al die stelletjes die nog niet zo durven
Hoeft van mij ook niet nee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dat geplak in het openbaar..
slappe zak!quote:
neequote:Op zondag 9 oktober 2011 13:18 schreef Paul-89 het volgende:
Maar toen jullie 12/13/14 waren gingen jullie toch ook wel naar de 'disco' en zulke dingen doen ?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:13 schreef 3rdRock het volgende:
en speciaal voor onze Alors!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.
en weet je wat het voordeel is van die theedoek van die arabier?quote:
In een donker hoekje, ja. Niet midden op de dansvloer ofzo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:18 schreef Paul-89 het volgende:
Maar toen jullie 12/13/14 waren gingen jullie toch ook wel naar de 'disco' en zulke dingen doen ?
stiekeme sloerie!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
In een donker hoekje, ja. Niet midden op de dansvloer ofzo.
Ahzo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
In een donker hoekje, ja. Niet midden op de dansvloer ofzo.
Bij mij was dat meer richting 16/17, op mijn 12de speelde ik nog met poppen en niet met jongensquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:18 schreef Paul-89 het volgende:
OPGELOST!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:26 schreef CindieY het volgende:
Je wilt gewoon niet dat de ander jouw nummer heeft en terug kan bellen. Opgelost, slotje.
GODVERDOMME!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:35 schreef minthy het volgende:
Ik hoorde een vloekje op de dag des Heere
Doe allebei maar nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:40 schreef 3rdRock het volgende:
iedereen krijgt krasneigingen van de megahit? ik krijg hier krasneigingen van. zinloze schijtherrie van Laura Jansen. als je zo nodig wil zingen over je verboken relatie, doe dat dan á la Kelly Clarkson.
3rdRock heeft gesproken.
u gaat door voor de koelkast!quote:
Michiel, Gerard en Timur. Alhoewel de combinatie Michiel/Gerard en Timur me niet zo geslaagd lijkt. Ehm, 'kill your darlings' dan maar. Dan geef ik Gerard een jaartje vrijaf en kies ik toch voor Giel. Want die draait m'n requests altijd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:55 schreef CindieY het volgende:
Wie zouden wij eigenlijk leuk vinden?Ik zeg in ieder geval Gerard wel en Giel alsjeblieft toch niet.
of Timur, Domien en Frank Dane! een week lang fulltime de invallers voor Coen en Sander op de radio!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Michiel, Gerard en Timur. Alhoewel de combinatie Michiel/Gerard en Timur me niet zo geslaagd lijkt. Ehm, 'kill your darlings' dan maar. Dan geef ik Gerard een jaartje vrijaf en kies ik toch voor Giel. Want die draait m'n requests altijd.
Of nee wacht misschien toch Gerard en dan Michiel en Roos. Ja, Roos heeft genoeg reserves en die vind ik gewoon tof, ongeacht wat jullie ervan vinden.![]()
Of nee, ik weet het niet. IK WEET HET NIET!
Bert kun je vergeten. te onbekend en Powned doet niet mee aan "die onzin"quote:
geen idee...maar ik heb die hele week van SR vakantie!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:05 schreef CindieY het volgende:
Wanneer wordt het eigenlijk bekend gemaakt?
Ik heb ook kerstvakantie danquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee...maar ik heb die hele week van SR vakantie!
en ik zit er aan te denken voor het eerst geld uit te geven om een plaat aan te vragen....
primaquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:06 schreef borisz het volgende:
GIel krijgt een jaartje vrijaf denk ik. Is al weer drie jaar op rij in het huis.
ik vermoed dat de webcamstream hier overuren gaat draaien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:08 schreef CindieY het volgende:
En ik hoop dat alle digitale aanbieders weer zo snugger zijn om 101 tv die maand als een previewzender te doen. Ziggo deed dat vorig jaar in ieder geval wel.
kan me voorstellen dat je dat inderdaad wat belangrijker vindt.....quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:11 schreef borisz het volgende:
Ik ga SR meer extreem meemaken. Heb tentamens en wil die dan gewoon halen.
Leuk idee, maar hoe doen we dat met de vergoeding? We zijn natuurlijk maar een internetcluppiequote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat je dat inderdaad wat belangrijker vindt.....
just wondering, maar is het geen idee om met de Die-Hard Fok!kers een plaat aan te vragen? en dat nu alvast te bespreken voor al die SR-posers de topicreeks weer komen vervuilen?
Plagequote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat je dat inderdaad wat belangrijker vindt.....
just wondering, maar is het geen idee om met de Die-Hard Fok!kers een plaat aan te vragen? en dat nu alvast te bespreken voor al die SR-posers de topicreeks weer komen vervuilen?
Laten we regels opstellenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef Paul-89 het volgende:
Jammer dat dit topic tijdens SR altijd wordt overgenomen door al dat ONZ volk.![]()
Vorige Sr volgens mij maar 3x iets gepost ofzo.
1 iemand zamelt het geld in en maakt het over? tis maar een ideetje hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Leuk idee, maar hoe doen we dat met de vergoeding? We zijn natuurlijk maar een internetcluppie
die vraag je maar lekker zelf aan!quote:
Moet je wat internetpeople wel vertrouwen dusquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
1 iemand zamelt het geld in en maakt het over? tis maar een ideetje hoor
Ah, er zaten vorig jaar ook wel wat leuke mensen tussen hoor. Ik kan me de nachten met de graveyardshifts nog herinnerenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef Paul-89 het volgende:
Zo'n topic is dan soms binnen een paar minuten vol (met allemaal bagger), valt met niemand meer te praten.
klopt en kloptquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet je wat internetpeople wel vertrouwen dusNouja, als het goed is komen wij elkaar de 16de van december toch tegen?
Denk dat Giel wel erin zit, hij is het paradepaardje van 3fmquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
primaben niet zo'n Giel-fan. hoewel ik hem nauwelijks mee zou krijgen denk ik. mijn plan is om de graveyardshifts mee te maken en daarna naar bed te gaan.
tijd om de paardenslager te bellen dan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk dat Giel wel erin zit, hij is het paradepaardje van 3fm
krent!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:20 schreef borisz het volgende:
Ik vraag mijn eigen plaatje aan en dat zal mijn enige bijdrage zijn.
ik heb nog nooit geld gegeven aan SR, maar ik denk erover dit jaar te gaan veranderen...quote:
Ik ook niet hoor, heb wel eens smsjes gestuurd maar verder niet. Ik kan mijn geld zelf ook goed gebruikenquote:
ik ga op safari naar Kenia en daar een tentje opzetten om in te pitten. kom maar op met die poen!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:31 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb het niet zo op die goede doelen.![]()
Ik zou eerder geld geven aan iemand die iets gaat opzetten in zo'n land die ik ken o.i.d. dan aan zo'n grote instantie.
Dat doe ik daarnaast ook hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:31 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb het niet zo op die goede doelen.![]()
Ik zou eerder geld geven aan iemand die iets gaat opzetten in zo'n land die ik ken o.i.d. dan aan zo'n grote instantie.
Ik ken je niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga op safari naar Kenia en daar een tentje opzetten om in te pitten. kom maar op met die poen!
jawelhoor, van Fok!quote:
quote:
en een vreter!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |