Ah, er zaten vorig jaar ook wel wat leuke mensen tussen hoor. Ik kan me de nachten met de graveyardshifts nog herinnerenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef Paul-89 het volgende:
Zo'n topic is dan soms binnen een paar minuten vol (met allemaal bagger), valt met niemand meer te praten.
klopt en kloptquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet je wat internetpeople wel vertrouwen dusNouja, als het goed is komen wij elkaar de 16de van december toch tegen?
Denk dat Giel wel erin zit, hij is het paradepaardje van 3fmquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
primaben niet zo'n Giel-fan. hoewel ik hem nauwelijks mee zou krijgen denk ik. mijn plan is om de graveyardshifts mee te maken en daarna naar bed te gaan.
tijd om de paardenslager te bellen dan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk dat Giel wel erin zit, hij is het paradepaardje van 3fm
krent!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:20 schreef borisz het volgende:
Ik vraag mijn eigen plaatje aan en dat zal mijn enige bijdrage zijn.
ik heb nog nooit geld gegeven aan SR, maar ik denk erover dit jaar te gaan veranderen...quote:
Ik ook niet hoor, heb wel eens smsjes gestuurd maar verder niet. Ik kan mijn geld zelf ook goed gebruikenquote:
ik ga op safari naar Kenia en daar een tentje opzetten om in te pitten. kom maar op met die poen!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:31 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb het niet zo op die goede doelen.![]()
Ik zou eerder geld geven aan iemand die iets gaat opzetten in zo'n land die ik ken o.i.d. dan aan zo'n grote instantie.
Dat doe ik daarnaast ook hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:31 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb het niet zo op die goede doelen.![]()
Ik zou eerder geld geven aan iemand die iets gaat opzetten in zo'n land die ik ken o.i.d. dan aan zo'n grote instantie.
Ik ken je niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga op safari naar Kenia en daar een tentje opzetten om in te pitten. kom maar op met die poen!
jawelhoor, van Fok!quote:
quote:
en een vreter!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |