wat is er dan.quote:
ouwe vriend is dood, en ik kan het geen plaats geven. Ga nu naar bed, even bij mijn vrouw verder uithuilen.quote:
potdorie. Sterkte man....quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ouwe vriend is dood, en ik kan het geen plaats geven. Ga nu naar bed, even bij mijn vrouw verder uithuilen.
Bagger, veel sterkte.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ouwe vriend is dood, en ik kan het geen plaats geven. Ga nu naar bed, even bij mijn vrouw verder uithuilen.
Ah kut... Heel veel sterktequote:Op zondag 9 oktober 2011 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
echte jannen komt zoquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga pitten. heb de afgelopen 3 dagen de meeste posts gemaakt in deze reeks en vorige weekend ook al. tis nu aan jullie hoor! t moet niet altijd van 1 kant komen
slaap lekker!
Truste!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga pitten. heb de afgelopen 3 dagen de meeste posts gemaakt in deze reeks en vorige weekend ook al. tis nu aan jullie hoor! t moet niet altijd van 1 kant komen
slaap lekker!
busje ookquote:
ze hebben weer een doorstart gemaakt.quote:
Zonde.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze hebben weer een doorstart gemaakt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:48 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.google.com/sea(...)=wi&biw=1366&bih=643

deze katten hebben er zin in
Sterkte, AZ.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |