quote:
t geeft zo'n rommel hequote:Op maandag 10 oktober 2011 13:34 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
In gedachten dan, ik heb een hekel aan gesmeer
Hou op schei uit... Kom het in mijn werk heel vaak tegen, ik zou het niet kunnen... En willen ook niet, al zeggen die meisjes dat ze niet anders kunnen af en toe. Lijkt me behoorlijk kutquote:
Wat een stouterdsquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai lieve SC, help me. Ze plagen mij
Boefjes, allemaal!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een stouterds![]()
Nou moet ik zeggen dat ik niet kan oordelen zolang ik, zoals jij het omschrijft, "je gat" nog niet gezien heb. Dus tot die tijd ben ik neutraal
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[twitwouter modus]
HOITJES !! #ZWAAI
[/twitwouter modus]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[twitwouter modus]
HOITJES !! #ZWAAI
[/twitwouter modus]
Nick Grimshaw.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:08 schreef Allrounder het volgende:
Over naar BBC Radio 1. Foster the People.
En nu meteen al een vette plaat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Alles beter dan Coen en Sander.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef Allrounder het volgende:
[..]
+1quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel veel jonger meegemaakt, bagger is dat...quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:13 schreef Dagoduck het volgende:
Toch wel heftig een uitvaart van iemand van 57..
Echt /care zeg. Alsof dat nieuws is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:13 schreef borisz het volgende:
Hoe erg ook wat er in Rotterdam is gebeurd, ik dacht wel waarom geven ouders 'foutieve' voornamen aan hun kinderen? Jennefer is daar zo'n voorbeeld van. Net zoals Jhonny en ga zo maar door.
Dit was wel de eerste uitvaart die ik meemaakte zonder kerkmuziek...quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel veel jonger meegemaakt, bagger is dat...
Nee, maar wel benieuwd waarom ouders dat doen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:14 schreef alors het volgende:
[..]
Echt /care zeg. Alsof dat nieuws is.
Omdat ze dat mooi vinden en apart willen zijn, is toch geen nieuws zeg, Desteney, Beautifull Hope etc...quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee, maar wel benieuwd waarom ouders dat doen.![]()
Dat waren ze bij mij bijna allemaal, heb niet zo veel gelovige mensen in mijn omgeving blijkbaarquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit was wel de eerste uitvaart die ik meemaakte zonder kerkmuziek...
Net zo erg.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat ze dat mooi vinden en apart willen zijn, is toch geen nieuws zeg, Desteney, Beautifull Hope etc...
of je kind Vlinder noemenquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat ze dat mooi vinden en apart willen zijn, is toch geen nieuws zeg, Desteney, Beautifull Hope etc...
Dit was mn 6e uitvaart/begrafenis..quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat waren ze bij mij bijna allemaal, heb niet zo veel gelovige mensen in mijn omgeving blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |