Er stond niet voor niets een knipoog bij, kan vervloekt veel pijn doen. Ik bedoelde meer dat je blij mag zijn dat je nog kan lopen en niet met je been omhoog moetquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik was in scoringspositie, hij kreeg geen rode kaart, we speelden 2-2 gelijk, ik zat een uur aan de kant te kijken met ijs op mn knie, noem dat maar mazzel![]()
Maar idd, een uur eerder ging er een van het veld met een gebroken enkel, ik zal niet meer klagen.
En gerard, kap eens met dat eeuwige 'on the side' gezemel
quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus je zat 'on the side' met een zak ijs ?
komt wel weer goed voordat ik een oud wijf benquote:
Weet ik, maar ik wilde gewoon even zeuren, dat is mijn vrouwelijke kantquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Er stond niet voor niets een knipoog bij, kan vervloekt veel pijn doen. Ik bedoelde meer dat je blij mag zijn dat je nog kan lopen en niet met je been omhoog moet
Mannen met een vrouwelijke kantquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wilde gewoon even zeuren, dat is mijn vrouwelijke kant
Gooi er maar uit hoor, zolang je de stiletto's maar in de kast laat staanquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wilde gewoon even zeuren, dat is mijn vrouwelijke kant
Ja, gezellig met z'n 2tjes op de bank met een bak ijs naar een soap kijken, klagend over koppijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mannen met een vrouwelijke kantDoe mij er ook es zo eentje.
Nouja, die soap en hoofdpijn en het klagen mag je skippenquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, gezellig met z'n 2tjes op de bank met een bak ijs naar een soap kijken, klagend over koppijn
Ja, of je hebt een mannelijke man die of niks ziet of vindt dat je je aanstelt, of een die aan alle kanten met je meeleeft en meesnottert bij zielige films. Er tussenin heb ik nog niet echt meegemaakt...quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, die soap en hoofdpijn en het klagen mag je skippenNouja, ik zal eens gaan werken.
Zo jammer dat alle vrouwen altijd zo generaliserenquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of je hebt een mannelijke man die of niks ziet of vindt dat je je aanstelt, of een die aan alle kanten met je meeleeft en meesnottert bij zielige films. Er tussenin heb ik nog niet echt meegemaakt...![]()
Werkze!!
Dat is geen manquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of je hebt een mannelijke man die of niks ziet of vindt dat je je aanstelt, of een die aan alle kanten met je meeleeft en meesnottert bij zielige films. Er tussenin heb ik nog niet echt meegemaakt...![]()
Werkze!!
Dat houdt het voor ons allemaal lekker overzichtelijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo jammer dat alle vrouwen altijd zo generaliseren
Dus ik stel me aan...quote:
En het ligt ook niet aan de broekquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus ik stel me aan...![]()
Dan vind je waarschijnlijk ook dat ik in deze broek een te dikke kont heb
Niet alleen in deze broek.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus ik stel me aan...![]()
Dan vind je waarschijnlijk ook dat ik in deze broek een te dikke kont heb
Ik weet het, diep van binnenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En het ligt ook niet aan de broek
Ja godver, 2 tegen 1... Durven jullie wel?quote:
Wij mannen zijn allemaal hetzelfde hequote:Op maandag 10 oktober 2011 13:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja godver, 2 tegen 1... Durven jullie wel?
Jullie hebben mijn gat nog nooit gezien
Nou, echt! Geen een uitgezonderdquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wij mannen zijn allemaal hetzelfde he
quote:
t geeft zo'n rommel hequote:Op maandag 10 oktober 2011 13:34 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
In gedachten dan, ik heb een hekel aan gesmeer
Hou op schei uit... Kom het in mijn werk heel vaak tegen, ik zou het niet kunnen... En willen ook niet, al zeggen die meisjes dat ze niet anders kunnen af en toe. Lijkt me behoorlijk kutquote:
Wat een stouterdsquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai lieve SC, help me. Ze plagen mij
Boefjes, allemaal!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een stouterds![]()
Nou moet ik zeggen dat ik niet kan oordelen zolang ik, zoals jij het omschrijft, "je gat" nog niet gezien heb. Dus tot die tijd ben ik neutraal
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[twitwouter modus]
HOITJES !! #ZWAAI
[/twitwouter modus]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[twitwouter modus]
HOITJES !! #ZWAAI
[/twitwouter modus]
Nick Grimshaw.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:08 schreef Allrounder het volgende:
Over naar BBC Radio 1. Foster the People.
En nu meteen al een vette plaat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Alles beter dan Coen en Sander.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef Allrounder het volgende:
[..]
+1quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel veel jonger meegemaakt, bagger is dat...quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:13 schreef Dagoduck het volgende:
Toch wel heftig een uitvaart van iemand van 57..
Echt /care zeg. Alsof dat nieuws is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:13 schreef borisz het volgende:
Hoe erg ook wat er in Rotterdam is gebeurd, ik dacht wel waarom geven ouders 'foutieve' voornamen aan hun kinderen? Jennefer is daar zo'n voorbeeld van. Net zoals Jhonny en ga zo maar door.
Dit was wel de eerste uitvaart die ik meemaakte zonder kerkmuziek...quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel veel jonger meegemaakt, bagger is dat...
Nee, maar wel benieuwd waarom ouders dat doen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:14 schreef alors het volgende:
[..]
Echt /care zeg. Alsof dat nieuws is.
Omdat ze dat mooi vinden en apart willen zijn, is toch geen nieuws zeg, Desteney, Beautifull Hope etc...quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee, maar wel benieuwd waarom ouders dat doen.![]()
Dat waren ze bij mij bijna allemaal, heb niet zo veel gelovige mensen in mijn omgeving blijkbaarquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit was wel de eerste uitvaart die ik meemaakte zonder kerkmuziek...
Net zo erg.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat ze dat mooi vinden en apart willen zijn, is toch geen nieuws zeg, Desteney, Beautifull Hope etc...
of je kind Vlinder noemenquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat ze dat mooi vinden en apart willen zijn, is toch geen nieuws zeg, Desteney, Beautifull Hope etc...
Dit was mn 6e uitvaart/begrafenis..quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat waren ze bij mij bijna allemaal, heb niet zo veel gelovige mensen in mijn omgeving blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |