ik ga op safari naar Kenia en daar een tentje opzetten om in te pitten. kom maar op met die poen!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:31 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb het niet zo op die goede doelen.![]()
Ik zou eerder geld geven aan iemand die iets gaat opzetten in zo'n land die ik ken o.i.d. dan aan zo'n grote instantie.
Dat doe ik daarnaast ook hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:31 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb het niet zo op die goede doelen.![]()
Ik zou eerder geld geven aan iemand die iets gaat opzetten in zo'n land die ik ken o.i.d. dan aan zo'n grote instantie.
Ik ken je niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga op safari naar Kenia en daar een tentje opzetten om in te pitten. kom maar op met die poen!
jawelhoor, van Fok!quote:
quote:
en een vreter!quote:
Die zender is nu volgens met iets meer dan een maandje bezig, had 'm daarvoor echter ook al een weekje langs zien komen op het Ziggo Etalagekanaal. Best leuk om eens naar te kijken idd... al is zo ongeveer alle muziek van voor mijn tijd en ken ik er veel niet van.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:13 schreef minthy het volgende:
Toffe muziekzender gevonden op tv: 192TV. Veel oudjes, playbacken konden ze niet in de 60's en 70's
Ja, Domien zou er van mij ook wel in mogen, ik denk dat hij dan wel wat meer los gaatquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:20 schreef rubbereend het volgende:
Giel heeft de vorige keer na 3 jaar een jaartje overgeslagen.... nu heeft hij er ook weer 3 jaar opzitten. Ik ben wel voor een beetje roulatie.
Ekdom lijkt dan vrij zeker.
Veenstra is ook al weer lang geleden.
En dan misschien Domien ter promotie.......
Maar dan is het wel heel erg van het zelfde.
Veel is ook van voor mijn tijd maar mijn ouders waren helemaal van Veronica eerder. Zodanig dat het me meevalt dat ze mij niet Veronica hebben genoemdquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zender is nu volgens met iets meer dan een maandje bezig, had 'm daarvoor echter ook al een weekje langs zien komen op het Ziggo Etalagekanaal. Best leuk om eens naar te kijken idd... al is zo ongeveer alle muziek van voor mijn tijd en ken ik er veel niet van.
Lijkt mij best een aparte manier om spaghetti op te dienen eigenlijk... Tijd voor alle chefkoks om te gaan leren breien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |